Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Okt 2020, 13:20

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 37 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

VIL du ha TIFO i 2010?
Ja! 48%  48%  [ 26 ]
Seff! 2%  2%  [ 1 ]
Visst faen! 19%  19%  [ 10 ]
JEG ELSKER TIFO! 24%  24%  [ 13 ]
Nei, jeg er en kjip faen.. 7%  7%  [ 4 ]
Antall stemmer : 54
Forfatter Melding
 Innleggets emne: TIFO 2010
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 20:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Takket være meget sammarbeidsvillige personer i styret, fikk jeg lov til å samle sammen noen medunionister til å lage noen bannere i år.

Styret kom med teksten til Deila/Andersson banneret og Winsnes banneret, Ousman banneret tok vi på spontanen nede på bragernes strand fredag før viking-kampen..

For å lage en historie ut av det, var jeg ikke aleine om å mildt sagt være forbanna over at Mattias Andersson gikk til Volvo240's hovedstad, Fredrikstad.

Da hadde jeg allerede vært i samtaler med Bjørklund og Jon Inge om at jeg var keen på å få til ett banner, men visste ikke helt hva det skulle stå.

Når Mattias Andersson da stakk, var det ett par raske smser med Styret og Jon Inge, hvor på sistnevnte plutselig stod på døra med stoff og maling som var igjen etter 2007(?). Dagen etter var vi 3 - TRE stykker som malte ett 50 meter langt banner, å det tok jaggu ikke mer enn 3 timer og en sixpack hver.

Dette ga mersmak, å det ble derfor veldig spontant da jeg torsdagen før vikingkampen sendte melding å spurte om å få lov til å lage banner til ousman og winsnes, kjapt levert stod vi denne gangen 10 stykker nede på bragernes strand i duskregn, å lagde begge bannere som jeg også da (denne gangen bare halvveis) hadde fått godkjent av styret.. Da tok det hele TO timer!
(Skal legges til at Mattias Andersson kom løpende med den lille rotta han kaller hund, å vi stod å sang "Rykker neeed, rykker neeed rykker neeeeed" i 10 min)

Det jeg mener med dette, kjære medunionister, er at jeg GJERNE stiller som TIFO-ansvarlig neste år, for jeg veit at uansett hva jeg trenger hjelp med, har jeg alltids mine 7 dverger til å hjelpe meg å utføre det som mine eventuelle forgjengere har hjulpet meg med å planlegge..

OM styret 2010 bestemmer seg for å sette opp ett etterlengtet TIFO budsjett, tar JEG ansvar for å samle folk, time og tilrettelegge ting, alt DU trenger å gjøre, er evnt å klippe, male, lime etc (kall det gjerne ett blått juleverksted) ett par timer etter skole/jobb fredag, gjerne med en sixpack ved siden av, før man rangler ut på byen..

Grunnen til at jeg starter ny tråd nå, er fordi vi prøver på NYTT! Gud veit at jeg trenger en del oppstartshjelp, da jeg gjerne blir litt for vulgær i språket om det er noe jeg brenner for, til det som tolereres på TV.

Vil du være med, å prøve å få igang 2. generasjon TIFO i GodsetUnionen?

Kjør debatt!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 21:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Bra initiativ! Send gjerne allerede nå søknad til nødvendige instanser om disp til blussing på samtlige hjemmekamper 2010! 8) NOE må da bli godkjent? Det hadde i hvert fall vært sexy. :wink:

Har for tiden en 6 mils reisevei til Drammen, men det kan jo være jeg flytter meg til Elvebyen i løpet av året, hvem vet. I så fall kan du regne med meg. I motsatt tilfelle blir det litt vanskelig å møte opp. Men håper det er andre som har muligheten til å være med, for dette er etterlengtet!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 21:29 
Avlogget

Jeg bøyer meg i støvet! Fantastisk bra at du tar ansvaret for TIFO neste år, jackaass! Det er slikt initiativ som gjør at vi utvikler oss! Dette lover godt for neste år! :D

Arnesvingen - Felt 3

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 21:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Sånne folk som deg er det som trengs. Kjempebra initiativ og tiltak. Skulle gjerne vært med selv, men avstandsforholdet til Godset byr på praktiske problemer.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 21:39 
Avlogget

Bra iniativ!

Kan du/dere få snekret sammen en oversikt over kostnader på utstyr og materiale som må til, så vi har noe å forholde oss til når vi setter opp budsjettet for neste år?

Godset skal til Europa! Hurra, hurra, hurra!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 21:52 
Avlogget

Sinnsykt bra Jackaass!

Som jeg skrev i en annen tråd så håper jeg dere tar bilder av tifo'n på Stadion. Alltid moro å få se hvordan der ser ut på kampdag.

Sist endret av ArneSvingen den 12 Nov 2009, 23:26, endret 1 gang

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 22:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Kupsi skrev:
Bra iniativ!

Kan du/dere få snekret sammen en oversikt over kostnader på utstyr og materiale som må til, så vi har noe å forholde oss til når vi setter opp budsjettet for neste år?

Sett en tidsfrist, så skal jeg røve til meg litt hjelp av min kjære Jon Inge, han kommer nok til å være min mentor, veileder og gudfar om dette faktisk blir en realitet, noe jeg inderlig håper på.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 22:56 
Avlogget

jackaass skrev:
Sett en tidsfrist, så skal jeg røve til meg litt hjelp av min kjære Jon Inge, han kommer nok til å være min mentor, veileder og gudfar om dette faktisk blir en realitet, noe jeg inderlig håper på.

Vi ser på budsjettet over nyttår, så hvis dere kan ha det klart til 1. januar er det fint :)

Godset skal til Europa! Hurra, hurra, hurra!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 23:14 
Avlogget
Brukerens avatar

Halleluja! Si 2. da, 1. er jeg ikke istand til å sende en sms engang..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 23:41 
Avlogget
Brukerens avatar

jackaass skrev:
Kupsi skrev:
Bra iniativ!

Blir gjerne med i tifogruppa jeg også, men foreslår at vi tar det litt mer seriøst enn bare å samles over noen øl fredag før kamp. :wink: (Selv om bannerne dere lagde sist ble knallbra)

Tenker det kan være lurt å snakke med Rune Frøhaug i tillegg til Jon Inge ang kostnadsoverslag etc, da han vel hadde enda mer med tifo å gjøre i sin tid i styret.
Håper også vi kan få til noen røyktifos, men som jeg har sagt tidligere er vel tv2 kameraet på tribuenen vår den største utfordringa der.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 12 Nov 2009, 23:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Da gjør vi det sånn Kjos!

Hva om du, jeg, Jon Inge og han Rune treffes en dag å diskuterer detta?

Som du ser har jeg fått frist til 1. jan, så det må bli i god tid før det..

Jeg hakke peiling på innkjøp, hvor man kjøper etc etc, men detta brenner jeg for, å jeg kan faktisk lage også.. hehe..

Første som står i huet mitt er uansett hjemmekampen mot Hønsa neste år..

grrrrrr..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 13 Nov 2009, 00:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Ja, det høres bra ut, jeg foreslår da at vi tar ett møte så fort terminlista legges ut.
Er helt enig i at kampen mot Kyllingene må prioriteres, vi bør også ha noe i serieåpninga, nå blir vel fort det kampen mot Hønefoss, men det vet vi jo ikke enda.

Mener det var denne italienske siden vi pleide å bestille fra: http://www.tifo.it/index_uk.html

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 13 Nov 2009, 00:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Konge initiativ! Jeg vil mer enn gjerne være med å spraye, male, klippe og lime!
Du kan skrive meg opp på ringelista med en gang, egentlig!

Setter forøvrig en femmer på at Hønsa blir siste runde! 8)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 13 Nov 2009, 02:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Tifo.it er nok det ja, om ikke var det noe småtterier jeg fant på tifo.se også forøvrig..

Men ja, er så heldig at jeg har foreldre som begge er lærere, så overhead å sånt skal ikke være noe stress.. Men ja, sånn som jeg ser det, trenger det ikke være FULL oppstart i år, da jeg forsåvidt er klin ny med detta..

Så evnt om vi kjører igang med serieåpning og mot hønsa som storstilte greier, så kan man heller ha stoff og maling liggendes om det skulle dukke opp noen spesielle situasjoner utover året..

Men vi diskuterer ikke HVA det blir evnt her på forumet, dette blir nå ett sted hvor interesserte mennesker kan vise sin interesse, lese litt om hvordan ting utvikler seg etc etc. Tifo skal jo tross alt være overraskende, slik at folk fra andre supportergrupperinger kan vite at det kommer noe, men KUN det, ikke hva eller hvordan ting blir utført..

Grrr..

Hovedsaklig kan alle som er interesserte i å hjelpe til på dugnader sende meg en PM med en gang, så tar jeg en liten påmelding av det også, slik at jeg faktisk kan sette meg ned med de av oss som er ganske mye mer erfarne, å ha noe å slå i bordet med..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 18 Nov 2009, 00:13 
Avlogget
Brukerens avatar

Denne meldingen går til Kjos, Jon Inge, resten av de "gamle" TIFO gutta, i tilegg til de av dere i styret som også vil værra med/har tid..

Hvordan er stemningen for å samles på SW halvannen times tid før julebordet?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 37 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen