Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 06 Aug 2020, 00:02

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: TIFO-2010
InnleggSkrevet: 05 Mar 2010, 23:50 
Avlogget
Brukerens avatar

hehe er låv å være nyskjærig? ;)

Topp

InnleggSkrevet: 06 Mar 2010, 08:22 
Avlogget

TTM1987 skrev:
hehe er låv å være nyskjærig? ;)

Hehe.. Alltid lov å være nysjerrig! :) Jeg er like nysjerrig på hva som evt. vil skje i dag!

Arnesvingen - Felt 3

Topp

InnleggSkrevet: 26 Mar 2010, 22:46 
Avlogget
Brukerens avatar

DA innkaller jeg kanskje litt i seneste laget til møte i TIFOGRUPPA (altså, meg, kjos, jon inge og de 2-3 andre som har vært med før) på SIR WINSTON klokken 14.30 på søndag! Så tar vi ett lite møte på bakrommet, for da er budsjettet godkjent og handlelista skal settes opp!

Er du interessert i å være med på å bidra, kommer undertegnede til å stjele mikrofonen ett par minutter før quizen å informere litt, LITT, om hvordan du melder deg på mailingliste etc.

INFORMASJON altså.

MEN KJOS! Får du kontakta de folka du veit som ikke henger på forumet her? TAKK! :D

Topp

InnleggSkrevet: 27 Mar 2010, 02:20 
Avlogget
Brukerens avatar

den er grei. Jeg stiller, og kontakter folk.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 04 Apr 2010, 04:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Yes folkens! Som jeg sa før sesongen, er det 3 kamper jeg kommer til å kjøre TIFO på i år. Hvilke og hva er selvfølgelig ikke noe jeg deler med dere som ikke er med i gruppa, MEN!

Jeg inviterer herved alle som har meninger/forslag om kamp og tifo til å komme med det via PM til meg. Alle forslag er velkomne, å ingen er for dumme!

Selvfølgelig er det da hjemmekamper vi snakker om, gi meg en god grunn til en passende annledning samt ett forslag om hva som skal gjøres, så vil det bli tatt til etterretning! Alt dere må sjekke før dere sender forslag er at jeg trenger 6 uker:)

Den/de personene som kommer med interessante forslag, vil selvfølgelig få lov til å være med på hele prosessen om det blir besluttet å utføre noe som er i nærheten av det originale forslaget.

Ikke nøl med å sende inn! Enten på PM, eller til:
tifo (at) godsetunionen.com

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2010, 16:22 
Avlogget

Hvorfor var det ikke noe tifo mot enga??? fullsatt stadion, lørdags kamp mot enga. er det en kamp det burde vært tifo måtte jo det ha vært denna.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2010, 21:54 
Avlogget

Hadde du satt deg ned alene eller med noen kamerater og snekret sammen et godt opplegg. Så sendt dette til TIFO gjengen er jeg sikker på at det hadde vært TIFO. Kanskje kunne du også tilbudt dine tjenester. Skulle gjerne sett TIFO på denne kampen selv altså, men da jeg ikke hadde tid til å lage noe selv så kan jeg jo ikke akkurat mase på andre :P

Jackass og gutta har jo sagt de fokuserer på 3 kamper i år, men at de gjerne tar imot forslag og bidrag til andre kamper :P

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2010, 22:25 
Avlogget
Brukerens avatar

Helt enig. Tifo med fullsatt stadion hadde vært konge. Nå veit ikke jeg hvor mye tid og penger dette tar, men det burde og være mulig og gjennomføre noen ganger i løpet av en sesong. Nå har vi spilt endel hjemmekamper og syntes det er påtide nå

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 03 Mai 2010, 09:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Ja, da skal jeg prøve å svare så godt som mulig på hvorfor det ikke var noe tifo mot Enga. Som jeg har sagt til de fleste som har kommet å spurt meg angående denne kampen, så har jeg tatt meg litt vann over hodet.

På slutten av fjorårssesongen fikk jeg blod på tann når det gjaldt tifo, mye pga at det ikke tok lange tiden å fikse de bannerene til Mattias, Ousman og Winsnes.

Derfor tok jeg videre på meg ansvaret for hele sullamitten denne sesongen, for så å finne ut at uten nødvendig nettverk, erfaring etc ble det værre enn jeg trodde tilslutt, i tillegg til at det faktisk tar mer tid enn jeg trodde. Dette er selvfølgelig noe jeg tar fullt og helt på min kappe.

Det hadde vært sinnsykt fett å ha tifo mot enga, det er jeg fullstendig klar over. Å jeg føler samtidig jeg skuffer hele Unionen når jeg ikke leverer til den kampen. My bad.

Når det er sagt, så er tidligere leder for tifogruppa (Jon Inge) nå snart ferdig med skole, og har lovet å hjelpe meg så mye han kan. Dette innebærer da at jeg og han sammen skal få frem det som skal fåes fram på kamp. Derfor kan jeg trygt si at det BLIR tifo, men ikke før på høstsesongen evnt. Har peila ut 3 kamper det skal komme på, og de skal det bli.

Grunnen til at det blir 3 kamper, er rett og slett fordi det er mitt første år som leder i denne gruppen, og jeg skal derfor ikke gjøre ting halvveis når det først kommer.

Så håper jeg på forståelse for dette, og at dere godtar min unnskyldning når det kommer til enda ikke å ha levert. Så håper jeg også at vi gjør det på en demokratisk måte etter endt sesong. Da kan vi sette oss ned, evaluere hele greia, å ta en avstemning på om man vil at jeg skal fortsette også til neste år. Men altså, da håper jeg som sagt vi tar det først når sesongen er ferdig. Da har jeg også tilegnet meg den erfaringen jeg trenger for evnt å starte for fullt neste år.

Så skal jeg til slutt si unnskyld en gang til, men samtidig være litt cocky og si følgende: "Vent og se" samtidig som at jeg slenger ut ett lite ;)

Ønsker du forresten å bidra? Send meg navn, e-post og telefonnr på PM:) Trenger all den hjelp jeg kan få fremover!

Topp

InnleggSkrevet: 27 Aug 2010, 00:08 
Avlogget

Lurer sværtpå hvilke 3 kamper det blir noe på i år som lovet 8)

Topp

InnleggSkrevet: 27 Aug 2010, 08:15 
Avlogget
Brukerens avatar

MariusPA skrev:
Lurer sværtpå hvilke 3 kamper det blir noe på i år som lovet 8)

Hjelp til på dugnad, så får du fort vite det :)

Topp

InnleggSkrevet: 01 Sep 2010, 01:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg regner med at tifo gruppa steller i stand noe så vi kan hedre Markus.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Sep 2010, 09:30 
Avlogget

Jeg er sikker på at Jackass, med glede, tar imot forslag og hjelp til å lage noe for Marcus og eventuelt nye spillere.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Sep 2010, 13:20 
Avlogget

Så vidt meg bekjent så har ikke tifo-gutten/gruppa laget et eneste banner i år. Men mulig at en spiller som har forlatt oss, og som på ingen måte er noen SIF-legende trigger lysten. Prioriteringer.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Sep 2010, 15:18 
Avlogget
Brukerens avatar

bit skrev:
Så vidt meg bekjent så har ikke tifo-gutten/gruppa laget et eneste banner i år. Men mulig at en spiller som har forlatt oss, og som på ingen måte er noen SIF-legende trigger lysten. Prioriteringer.

Fram til for ei uke sida var det gutten, nå mot høsten derimot har flere meldt seg på, og det lover godt.

Folk er flinke til å ta i når klubben er i flytsonen.

Beklager til de som er skuffet så langt, så tar vi en evaluering etter endt sesong på hvordan fortsettelsen blir.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 167 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen