Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 18 Jul 2018, 03:11

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 69 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: www.godsetunionen.com
InnleggSkrevet: 20 Jun 2010, 20:16 
Avlogget

Har vi den dårligst oppdaterte websida i fotballnorge ?
Hovedsaken på forsida er "blir du med på bussen til kampen mot Lyn ?
Dette er enkelt og greit ikke godt nok - (

Topp

Innleggets emne: Re: www.godsetunionen.com
InnleggSkrevet: 20 Jun 2010, 20:32 
Avlogget
Brukerens avatar

For ikke å snakke om noe jeg påpekte for godt over en måned siden;

"Hva skjer

RBK-SIF 05.04.10

SIF - Sandefjord 11.04.10

Molde - SIF 15.04.10

SIF - Start 18.04.10

Brann - SIF 25.04.10"

Topp

InnleggSkrevet: 20 Jun 2010, 21:39 
Avlogget

jeg er klar over at det har vært dårlig med oppdateringer den siste tiden, ettersom dette er noe som ikke har blitt prioritert de siste to ukene. i så måte er kritikken brettiget hva VM-pausen angår, ikke sesongen forøvrig.

etter at det har blitt postet flere artikler i uken med alt fra intervjuer med spillere, referater fra treninger og b-lagets kamper info om turer og øvrige sammenkomster synes jeg det blir direkte usakelig å trekke konklusjonen "dårligst oppdaterte websida i fotballnorge".

gu.com vil være tilbake i mer normalt gjenge når vm går mot slutten og det skjer noe som angår strømsgodset og gu igjen. til de av dere som har uvanlig mye engasjement og skrivelyst vil jeg komme med en oppfordring. skriv en sak og send den på mail til meg så jeg kan legge den på forsiden. flere brukere har i løpet av sesongen levert gode artikler, men det vil alltid være plass til mer sif-lesestoff.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Jun 2010, 21:44 
Avlogget

Fair enough at folk sier i fra. Jeg retter opp det nevnte fortløpende. Det har vært mye privat( eksamen, jobb osv) for oss i styret i det siste. Har du ytterligere konstruktive kommentarer angående hjemmesiden så bruk denne tråden: viewtopic.php?f=2&t=3922&start=15

Anbefaler deg å gi et lite hint til Silje eller ringe meg neste gang du har noe å utsette på hjemmesiden, janh. Lukter agurknytt/mye fritid lang vei med å lage en ny tråd i feil forum for en sånn henvendelse.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Jun 2010, 22:49 
Avlogget

Jeg har et lite ønske å komme med, både når det gjelder.com og GU generelt.

Jeg har de siste årene hatt mulighet til å følge Team SIF tett og holde et relativt våkent øye med juniorlaget, borte som hjemme. Jeg er fullt klar over at ikke alle har muligheten til å bruke tid på alt mulig utenom A-laget, men rent personlig savner jeg et større engasjement rundt juniorene våre som står i stil med satsing og resultater (les : talentutvikling) fra klubbens side.
Vi har etter mange magre år på talentsiden fått på plass et svært bra apparat som fanger opp og videreutvikler de største talentene i fylket. Talentflukten til NTG/Lyn, Stabæk etc. er så godt som stoppet opp, og vi har for første gang siden Lars Granås debuterte på A-laget i 8-0 seieren over Kongsvinger i 1997 flere egenutviklede spillere som er mer eller mindre faste i 11'ern.
Dette fortjener et fokus og ikke minst en bevisstgjøring på hvilket fabelaktig apparat vi faktisk har i klubben når det gjelder denne delen av driften.
Mitt håp er at ved et større engasjement (på samme måte som vi heier A-laget frem til seier på GG), vil vi også kunne bidra til at den positive trenden vi nå nyter godt av på dette området fortsetter.
Jeg skriver gjerne kampreferater fra de Team SIF-kampene jeg har mulighet til å dra på, men undrer meg over at det er så lite annet stoff om våre yngste menn her og så utrolig lite oppmøte på kampene i nærområdet og på GG.
Et tankekors er jo også det at til tross for etterlysning av informasjon om de to siste kampene til Team SIF, er det ingen som har skrevet noe i debattforumet.
Er det virkelig ingen som har vært på noen av kampene?

Silje har jo fine intervjuer med A-lags spillerne i kampprogrammet.
Hva med å gjøre en tilsvarende greie med juniorene våre?
"Månedens talent" etc.
Hvor mange kjente til Lars Sætra før fjorårssesongen startet?
Hvem vet at Mads Gundersen takler som Paul Ince, eller at Gustav Vikheim dribler som Kent Bergersen?
Det er jo utvilsomt mer moro å se juniorkamper etc. når man faktisk kjenner flesteparten av spillerne på forhånd i stedet for å forholde seg til "nr.47" og "han høye høyrebacken".

Mange løse forslag her, men i likhet med trådstarter savner jeg kanskje mer fortløpende oppdateringer av forsiden, og da gjerne med klubbrelaterte nyheter og ikke om "hvilken pub vi skal møtes på før neste bortekamp".
Dette er ikke ment som surmuling, men som konstruktive forslag for videreutvikling av siden.

Jeg stiller gjerne opp hvis det er noe jeg kan bidra med utover kampreferater.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Jun 2010, 22:58 
Avlogget
Brukerens avatar

Det må vel være mulig å komme med kritikk uten at folk tar det som en personlig fornærmelse. Syns du noen ganger virker vel arrogant når du svarer på kritikk Maradona.

Jeg syns faktisk kritikken fra Janh er på sin plass her. Men jeg skjønner alikevel at dere i styret har mye å gjøre å ikke kan klare alt selv. Det hadde jo vært supert om folk som kunne tenke seg å bidra på nettsiden tok kontakt med styret.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 20 Jun 2010, 23:32 
Avlogget
Brukerens avatar

Nå skal det faktisk sies at pappa ringte meg på lørdagen og ga noen ganske klare hint. Jeg skulle jo egentlig møte Maradona, Bjørklund og litt andre samme kveld, og hadde da tenkt å overbringe hintet. Men grunnet en syk hest har jeg vært på et litt annet spor.

Syntes allikevel det er flott med slike tråder - her har vi jo allerede fått en haug ideer om hva vi kan fylle sia vår med.
Spesielt det å skrive intervjuer med juniorene også... Det er vel noe jeg kan gjøre, egentlig - spesielt når jeg akn gjøre det litt friere enn hva som er tilfelle i programmet.
Eventuelt kan jo sikkert jackaass stille der?

Men Eirik; Kan du ikke sette en sak som er uavhengig av tid øverst på siden? :D

Topp

InnleggSkrevet: 21 Jun 2010, 00:06 
Avlogget
Brukerens avatar

SiljeH skrev:

Spesielt det å skrive intervjuer med juniorene også... Det er vel noe jeg kan gjøre, egentlig - spesielt når jeg akn gjøre det litt friere enn hva som er tilfelle i programmet.
Eventuelt kan jo sikkert jackaass stille der?

Kan jeg alltids gjørra veit du!

Topp

InnleggSkrevet: 21 Jun 2010, 00:33 
Avlogget

SiljeH skrev:
Nå skal det faktisk sies at pappa ringte meg på lørdagen og ga noen ganske klare hint. Jeg skulle jo egentlig møte Maradona, Bjørklund og litt andre samme kveld, og hadde da tenkt å overbringe hintet.

Da er janh delvis unnskyldt. Synes allikevel en tråd som dette er malplassert(derfor flytter jeg den til riktig forum). Både hva gjelder plasseringen og sakligheten. Selv om en gammel artikkel preget forsiden så mener jeg vi er godt over gjennomsnittet på hyppighet av saker.

Ros-Kjos skrev:
Det må vel være mulig å komme med kritikk uten at folk tar det som en personlig fornærmelse. Syns du noen ganger virker vel arrogant når du svarer på kritikk Maradona.

Her er jeg uenig med deg Ros-Kjos. Maradona framlegger fakta på en saklig måte. Det er det som kjent vanskelig å diskutere mot. Det må da være lov å reagere på noe som man ser på som usaklig? Enten det er kritikk, skryt eller andre ting. Så pass takhøyde må det være.

Dimmi mm: Jeg er selvsagt for flest mulig saker. Den viktigste utfordringen GU.com har foran seg er å fronte saker med fokus på vår drift og på tribunekultur. Pga en meget hektisk vår(privat og i organisasjonen) har dette ikke vært så bra som det burde. Jeg synes allikevel hjemmesiden har vært oppdatert hyppig (ca 6 ganger per måned i gjennomsnitt hittil i år) ut i fra antall bidragsytere(styret + Dimmi, jackaas og MariusPA). Når det er sagt så er en hver sak, med en viss kvalitet, det være seg juniorlaget eller tribunekultur velkommen. Send det til webred@godsetunionen.com.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Jun 2010, 08:56 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg tror det er viktig at vi medlemmene i GU ikke prøver å komme med eder og galle ved hver eneste anledning en mulighet byr seg.

Hvis det er noe man savner på disse sidene, er jeg sikker på at Bjørklund&co med glede tar imot ekstra bidrag. Når det er sagt synes jeg de artiklene som legges ut på sidene her er av veldig høy kvalitet og for min egen del vil jeg heller ha litt færre artikler med høy kvalitet enn alt mulig skvip av hyppigere karakter.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Jun 2010, 13:59 
Avlogget

mission completed - )

Beklager at jeg tok det i feil tråd, begynner å bli gammel. Det var uansett godt ment, forøvrig er jeg enig i at det er meget god kvalitet på det som skrives / på artikler.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Jun 2010, 18:46 
Avlogget
Brukerens avatar

koplad skrev:
Jeg tror det er viktig at vi medlemmene i GU ikke prøver å komme med eder og galle ved hver eneste anledning en mulighet byr seg.

Hvis det er noe man savner på disse sidene, er jeg sikker på at Bjørklund&co med glede tar imot ekstra bidrag. Når det er sagt synes jeg de artiklene som legges ut på sidene her er av veldig høy kvalitet og for min egen del vil jeg heller ha litt færre artikler med høy kvalitet enn alt mulig skvip av hyppigere karakter.
Mange kloke ord her, det som skrives på sidene er av høy kvalitet. Vi skal være veldig glade for den glimrende jobben Bjørklund, Maradona, MariusPA og andre gjør her.
Og at tiden ikke strekker til alltid har jeg full forståelse for.

Men jeg er sikker på at det er flere som kan bidra her, kjempe fint om f.eks Dimmi kan bidra med kampreferat etc rundt team Sif. Kanskje noen andre kan skrive kampreferat fra a-lagets kamper, eller andre ting?

Men det viktig at det som legges ut holder god kvalittet.
Noe det absolutt gjør i dag.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 16 Nov 2010, 13:48 
Avlogget

GodsetUnionen.com sitt tabelltips:

http://www.godsetunionen.com/nyheter_cm ... godset/265

Ikke like heldige med alle, men legg merke til hvem vi la på plass NR. 7 :lol:

Topp

InnleggSkrevet: 19 Jan 2011, 12:17 
Avlogget

ny forsidesak:

http://www.godsetunionen.com/nyheter_cm ... m_raar/340

Topp

InnleggSkrevet: 19 Jan 2011, 14:14 
Avlogget
Brukerens avatar

skulle ønske man kunne la denne saken ligge...

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 69 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen