Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 18 Jul 2018, 05:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Stampub
InnleggSkrevet: 01 Des 2010, 23:35 
Avlogget

Vi er i gang med planlegging av stampub for 2011 sesongen og ønsker med det innspill og forslag til hvor og hva vi bør gjøre.

Så har du noen forslag, send det til reiser@godsetunionen.com innen 20.desember.

Topp

Innleggets emne: Re: Stampub
InnleggSkrevet: 02 Des 2010, 16:30 
Avlogget

Drekke ja 8)

En dag skal jeg også bli Tur Ultras..

Topp

InnleggSkrevet: 09 Mai 2011, 09:34 
Avlogget

Har det blitt eller blir det gjort noe på denne fronten ? Sesongen er godt igang og unionen er godt spredd utover flere pubber. Selv rusler jeg litt rundt og føler meg fram til hvor jeg vil være, men må si jeg synes det er litt trist at Drammen ikke har en pub som vil ha oss der og som vi trives på.
Vet vi kjører Z nå, men vi vet jo alle at de egentlig ikke vil ha "GU" der utenom de periodene hvor de kan kjøre god profitt på oss.
Selv er jeg møkk lei behandlingen man får på z og skulle gjort mye for en skikkelig pub.

(Grunnen til at jeg nå er noe forbannet på Z, er at man før kampen mot Tromsø får beskjed om at hvis man skal sitte på Z MÅ man handle øl. (Brus var ikke godt nok)Jeg er like glad i øl som alle andre jeg, men hvis ungdommer under 18, sjåfører og barnefedre/mødre med unge barn MÅ drikke øl for å kunne benytte seg av stedet så kan de ta den proftt tenkingen et visst sted. Jeg tar med pengene mine et annet sted. )

Topp

InnleggSkrevet: 10 Mai 2011, 14:29 
Avlogget

Hei, saken ble behandlet på styremøte noen uker tilbake i tid. Selve info om valget gikk litt i den berømmelige glemmeboka på grunn av andre mer akutte arbeidsoppgaver.

Se følgende forsidesak:
http://www.godsetunionen.com/nyheter_cm ... _bar_n/422

Topp

InnleggSkrevet: 10 Mai 2011, 18:42 
Avlogget
Brukerens avatar

Solve skrev:
(Grunnen til at jeg nå er noe forbannet på Z, er at man før kampen mot Tromsø får beskjed om at hvis man skal sitte på Z MÅ man handle øl. (Brus var ikke godt nok)Jeg er like glad i øl som alle andre jeg, men hvis ungdommer under 18, sjåfører og barnefedre/mødre med unge barn MÅ drikke øl for å kunne benytte seg av stedet så kan de ta den proftt tenkingen et visst sted. Jeg tar med pengene mine et annet sted. )

Stemmer dette? Har selv lyst til å ta del i stemningen på pub med unionen før kamp når jeg har mulighet til å dra sørover, men selv er jeg avholds, og kjedelig om jeg på grunn av dette ikke får vært på stampuben til unionen..

Topp

InnleggSkrevet: 10 Mai 2011, 18:46 
Avlogget
Brukerens avatar

Det der må ha vært en misforståelse. Spurte en som jobber på z istad og han sa at det ikke var noen problem og sitte der å drikke brus ,kaffe eller hva man måtte ønske. Sikkert en fersking i baren...

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 10 Mai 2011, 21:52 
Avlogget

En kvinnelig servitør ba 2 medlemmer av GU om at de ikke kunne sitte ved et bord hvis de bare skulle ha brus/vann. (Dette var også relativt tidlig og det var flere ledige bord)
Servitøren sa også at dette kom fra høyere opp så dette var nok ikke en fersking.

Men men, dårlig behandling av meg og mine gjør nå ikke mer til at jeg setter meg et annet sted. Og er jo ikke sikkert vi blir stort savnet heller, men er jo litt trist at vi ikke klarer å virkelig finne et godt sted. Er nå bare slik kanskje.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 10:14 
Avlogget

Vet at Z nå skal være vår stampub og at man derfor skal støtte dette. Selv var jeg alltid på Winston når dette var stamsted, selv om jeg også syntes det var et dårlig sted. Z har jo en flott beliggenhet og er et fint stort sted som union synes, men med den betjeningen og det opplegget som er det, så blir det for dårlig.

Vet jeg kommer til å få kjeft nå, men til dere som også har dårlige erfaringer med Z, så er Buddy et godt alternativ. Vi er fler som bruker dette aktivt nå.

Her er det MEGET hyggelig betjening, som virkelig bedrar til at vi skal ha det bra. Mulighet til å sitte ute når været er bra, spiller godsetsanger i ene lokalet og sender fotballkamper i det innerste lokalet.
Man har også mulighet til å bestille pizza fra Jonas. Og barna får lov til å ta med seg "egen mat" inn, om det så skal være en Kebab eller burger fra McDonalds. Og de kan spille biljard.
Buddy har god pris på halvliteren (les halvliteren, på Z er det 0,4) og den er også en av byens beste. Og skal du ikke ha øl, så kjøper du en brus eller kaffe eller kanskje ingen ting. Du er uansett hjertelig velkommen :D

Så inntill Z kommer opp med noe bedre enn det de gjør nå, så er vi å finnes på Buddy!!

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 11:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Beklager å si det men z er da ikke no pub. Det er en cafe & bar. Det er kjempe koselig der, men får ikke følsen av fotball. Sender Ikke pl en gang. Gleder Meg til vi får en skikkelig pub, uansett hvor lang tid det vil ta. Stå på :)

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 13:46 
Avlogget

Hvis Z presser folk til å kjøpe øl istedet for alkofritt, henger bevillingen deres i en tynn tråd.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 15:23 
Avlogget

Mange kommer sikkert til å få bakoversveis nå, men i løpet av sommeren/tidlig høst får man ikke kjøpt Aasspils på Z. Det blir ikke mulig å få kjøpt hverken på fat eller flaske. Dette gjelder også på Pigen.

Synes det er utrolig synd at byens kanskje mest populære utested ikke har det lokal bryggeriets øl. Jeg skjønner at det er snakk om business og penger, så jeg skal ikke slakte eierne. Men skal man ut å ta seg et par pils på uteserveringen i byen blir det hvertfall ikke et vanskelig valg å velge vekk et sted man ikke får aass.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 16:08 
Avlogget

ArneSvingen skrev:
Mange kommer sikkert til å få bakoversveis nå, men i løpet av sommeren/tidlig høst får man ikke kjøpt Aasspils på Z.

Da har hvertfall jeg tatt min siste øl på Z. Blir Buddy eller Goggen på meg heretter!

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 16:41 
Avlogget

LK82 skrev:
ArneSvingen skrev:
Mange kommer sikkert til å få bakoversveis nå, men i løpet av sommeren/tidlig høst får man ikke kjøpt Aasspils på Z.

Da har hvertfall jeg tatt min siste øl på Z. Blir Buddy eller Goggen på meg heretter!

Vil gjerne si at dere er hjertelig velkomne på Buddy der de har Aass i kranene . Vi er en grei gjeng som har vært der på hjemmekampa i år , og vi blir stadig flere . Z er ingen fotballpub og vil aldri bli det . Men Buddy har absolutt muligheten til å bli noe i nærheten ihvertfall . Vil også poengtere at jeg kun er en unionist , o har ingen fordeler av å anbefale dette stedet . Annet enn å bli bedre kjent med andre unionister da .

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 17:00 
Avlogget
Brukerens avatar

ArneSvingen skrev:
Mange kommer sikkert til å få bakoversveis nå, men i løpet av sommeren/tidlig høst får man ikke kjøpt Aasspils på Z. Det blir ikke mulig å få kjøpt hverken på fat eller flaske. Dette gjelder også på Pigen.

du tullar?det burde ikkje vere mogeleg!veit du kva dei skal servere i staden?
eg og mine kompisar kjem aldri til gå på z eller pigen meir!

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2011, 18:40 
Avlogget

Haha og nå mister de AASS? Ja ok, vel da synes jeg styret ikke har noe annet valg enn å ta opp stampub på neste styremøte og finne noe nytt. Her skal man faktisk presses til å drikke øl som ikke er AASS... haha ok :P

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen