Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 22 Sep 2018, 14:30

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Stampub
InnleggSkrevet: 29 Mai 2011, 00:34 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
Her håper jeg vi også kan samles andre dager i uka, f.eks når det går fotballkamper av interesse på tv. Bør bli sånn at du alltid kan være trygg på og møte en unionist og slå av en prat med der.
Helt enig, dette er også noe jeg brenner veldig for, og en av grunnene til at jeg ønsket å ta i ett tak i GU-styret igjen.
Drømmen er jo at vi klarer å gjenskape den fantastiske atmosfæren vi hadde på Kontoret på slutten av 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet. Kanskje vi f.eks kan få til en quizkveld en gang i uka eller annen hver uke i første omgang. Jeg skal se litt på saken så får vi se. Om folk i tilfelle kan tenke seg å hjelpe til. f.eks ved å lage Quiz, send meg en PM eller mail.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 29 Mai 2011, 00:42 
Avlogget

Ros-Kjos skrev:
eple skrev:
Her håper jeg vi også kan samles andre dager i uka, f.eks når det går fotballkamper av interesse på tv. Bør bli sånn at du alltid kan være trygg på og møte en unionist og slå av en prat med der.
Helt enig, dette er også noe jeg brenner veldig for, og en av grunnene til at jeg ønsket å ta i ett tak i GU-styret igjen.
Drømmen er jo at vi klarer å gjenskape den fantastiske atmosfæren vi hadde på Kontoret på slutten av 90-tallet og begynnelsen av 2000-tallet. Kanskje vi f.eks kan få til en quizkveld en gang i uka eller annen hver uke i første omgang. Jeg skal se litt på saken så får vi se. Om folk i tilfelle kan tenke seg å hjelpe til. f.eks ved å lage Quiz, send meg en PM eller mail.

Hadde vært knall bra å få til atmosfæren fra Kontoret. Har virkelig savnet det stedet. Jeg kan helt sikkert hjelpe til med å lage quiz selv om jeg sjeldent har mulighet til å værra med utenom kampdager.

Topp

InnleggSkrevet: 30 Mai 2011, 08:24 
Avlogget

Det ble mye overtid på kontoret da ja.....

Topp

InnleggSkrevet: 06 Sep 2011, 11:53 
Avlogget
Brukerens avatar

Møtes vi på Buddy for og se kampen i kveld, eller spres GU uten C+ abonoment på div andre utesteder som Goggen, Kings osv?

Topp

InnleggSkrevet: 06 Sep 2011, 13:43 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
Møtes vi på Buddy for og se kampen i kveld, eller spres GU uten C+ abonoment på div andre utesteder som Goggen, Kings osv?

Ønskelig at flest mulig er med å støtter oppom Buddy utenfor kampdag også, så det er hvertfall det som blir frontet utad på facebook og her nå hvertfall. Undertegnede tar hvertfall turen.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2012, 12:51 
Avlogget
Brukerens avatar

First Hotel Ambassadeur i Drammen er solgt for rundt en kvart milliard kroner, og den gamle delen skal nå bli studentboliger.

http://dt.no/nyheter/hotell-solgt-skal- ... -1.7130761

"Det stemmer at vi har kjøpt hotellet, sier Per Carlenius, daglig leder i Stiftelsen Anker Studentboliger og Hotel (Anker STI).---- Vi jobber nå med arkitekt, og har så vidt vært i kontakt med byplankontoret i Drammen. Å gjøre om til studentboliger krever omregulering, og vil nok ta ett års tid, sier Carlenius til dt.no"

Her bør vi kjenne vår besøkelsestid. Ville vært en stor tabbe om ikke de nye eierne ble gjort oppmerksom på at GU hadde en suksesshistorie med Kontoret i dette bygget, samt at det ikke er noen studentpubber i Drammen i dag. Dette ville jo vært en vinn/vinn/vinn situasjon for både GU, studentsamfunnet og investeringsselskap?

Topp

InnleggSkrevet: 16 Nov 2012, 16:20 
Avlogget
Brukerens avatar

Nå har jeg det kiipt.

Jeg har bevisst ikke satt mine ben på Z etter at de byttet fra aass som leverandør på øl fra fat.

På søndag skal sesongen 2012 og medaljen feires der. Jeg veit ikke hva jeg kommer til å gjøre. Har ikke lyst å sette mine ben på Z før aass er inne igjen som hovedleverandør, men for pokker, har ikke lyst å gå glipp av festen heller. Faens valg å skulle ta.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Nov 2012, 17:11 
Avlogget

eple skrev:
Nå har jeg det kiipt.

Jeg har bevisst ikke satt mine ben på Z etter at de byttet fra aass som leverandør på øl fra fat.

På søndag skal sesongen 2012 og medaljen feires der. Jeg veit ikke hva jeg kommer til å gjøre. Har ikke lyst å sette mine ben på Z før aass er inne igjen som hovedleverandør, men for pokker, har ikke lyst å gå glipp av festen heller. Faens valg å skulle ta.

Satt med samme valget selv, inntil jeg kom på at innehaveren(e) av Z har spytta inn helt spinnvilt mye penger i Godset uten å få en dritt igjen for det. Valget var derfor enkelt, èn kveld skal jeg klare på Z.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Nov 2012, 19:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Hentet fra programmet for dagen:
- Z åpner dørene 14:30
- For anledningen tappekraner fra Aass og egen SIF-meny fra restauranten.

Dette betyr vel at det blir Aass å få, siden det er en spesiell anledning? Mulig jeg tolker det feil.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Nov 2012, 19:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Esperado skrev:
Satt med samme valget selv, inntil jeg kom på at innehaveren(e) av Z har spytta inn helt spinnvilt mye penger i Godset uten å få en dritt igjen for det. Valget var derfor enkelt, èn kveld skal jeg klare på Z.

Dette hadde jeg selvsagt ikke glemt når jeg skrev at jeg sleit med et kiipt valg.

Grompen skrev:

Dette betyr vel at det blir Aass å få, siden det er en spesiell anledning? Mulig jeg tolker det feil.

Dette derimot gjør at jeg for et unntaks skyld blir med på festen på Z :mrgreen:

Topp

InnleggSkrevet: 16 Nov 2012, 21:02 
Avlogget

Z kommer til å servere Aass både på fat og flasker etter hva jeg vet.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 22:59 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
Esperado skrev:

Dette hadde jeg selvsagt ikke glemt når jeg skrev at jeg sleit med et kiipt valg.

Grompen skrev:

Dette derimot gjør at jeg for et unntaks skyld blir med på festen på Z :mrgreen:
Falt til slutt ned på det samme selv Eple. Men der er kun for denne ene kvelden så lenge de ikke har Aass som hovedleverandør.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 18 Nov 2012, 16:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Ros-Kjos skrev:
Falt til slutt ned på det samme selv Eple. Men der er kun for denne ene kvelden så lenge de ikke har Aass som hovedleverandør.

Supert kjosern, da skåler vi straks. Håper også dette gjelder flere som har som prinsipp aldri å dra på Z igjen, selv om jeg ikke på noen måte kan oppfordre folk til å bryte prinsippet fo en kveld.

Blir litt som når Indie sleit med om han kunne gå på stadion om Kovacs spilte, jeg går på Z om de selger øl fra aass fra tappekran. Måtte dette fortsette.

Kovacs har gjort flere av våres negative tanker om han til skamme, og vist seg som en viktig klubbspiller, Z har ikke gjort det samme, og kommer neppe til å ville spille på lag med den jamne Drammenser igjen heller, untatt ved happenings med godset. Jævla søppel synes nå jeg.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen