Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 24 Apr 2018, 06:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Gode supportere?
InnleggSkrevet: 22 Mai 2011, 14:29 
Avlogget
Brukerens avatar

jeg kan lage innkalling på FB. Tenkte kanskje på torsdag fra 1900.

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2011, 15:10 
Avlogget

Bra initiativ med sangmøte, men jeg kan ikke noen dager før FFK.

Når det gjelder stemning på tribunen ,så er det unummererte plasser og fjerning av setene på felt 3 og 4 ,som har gjort det til at mange "nye" eller folk fra ytterfeltene har plassert seg i midten, og ikke lager stemning.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2011, 16:09 
Avlogget
Brukerens avatar

Dette er helt riktig. Ser fra gang til gang at det kommer nye folk og står rundt oss, og de bidrar sjeldent på synginga. Det er jævla iriterende,for de dreper all lyden som kommer. Det er faktisk ikke lett og kampen igjennom skulle stå to stk og synge som gale, når ingen rundt blir med. Da dør det ut etterhvert. Synd men sant.
Var faktisk bedere med stoler, da var det stort sett de samme hver gang, og de bidro til fulle.
Liker bedre nå som stolene er fjernet, og når det blir fult på tribunen. Da er det alltid skikikelig trøkk, og sild i tønnefølelse. Men disse nye som kommer, de kikker nærmest dumt på deg når du trenger deg inn bak dem for og synge.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2011, 16:36 
Avlogget

Nye medlemmer er et pluss for Unionen! Vi må bare sørge for å få dem med på "notene". Godt innspill om øvelser og faste forsangere på hver seksjon!

Topp

InnleggSkrevet: 22 Mai 2011, 19:37 
Avlogget

bahh.. eneste dagen jeg ikke kan !!
hauk h skrev:
jeg kan lage innkalling på FB. Tenkte kanskje på torsdag fra 1900.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Mai 2011, 21:14 
Avlogget

Er enig at det er mangel på mentalitet som er greia her.med det skader da ikke å prøve med en gjeng som står nede å pusher..f.eks når vi synger sanger der vi klapper.lettere å holde takta når det er en som fører an :)

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2011, 02:58 
Jeg stiller opp på møte! Jeg er da det dere kaller "turist", men en tilbakevendt turist som synger som faen på tribunen, og har fulgt Godset siden forrige gang vi knuste 3050 i semin i cupen!

Når det gjelder nye unionister, så kan jeg kun snakke for meg selv. De aller fleste VIL jo synge, men jeg føler det mangler en skikkelig kraftig forsanger som kan sette standarden. Jeg står på felt 3 og opplever stadig at sanger dør ut, fordi det er en annen sang på gang på felt 2 eller 4. Litt bedre samhandling så blir vi steinbra!
Bare hør hvordan "Kan ikke få nok" har utviklet seg siden det var sangopplæring hele 1 omgang mot Sogndal i seriestarten. Nå går jo alle og synger på den. Nå runger den så det går kaldt nedover ryggen!

Poenget mitt, er at det ikke er rare justeringene som skal til. Folk liker å gå i flokk. Få en eller 2-3 stk til å samle flokken!

:lol:

Topp

InnleggSkrevet: 24 Mai 2011, 06:19 
Avlogget
Brukerens avatar

står på felt4 selv, stiller gjerne på sangmøte jeg, men klarer ikke før FFK-kampen. Kan sikkert få med ett par av de jeg står sammen med også.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 02 Jun 2011, 11:25 
Avlogget
Brukerens avatar

Har det vært sangmøte?

En gjeng jeg virkelig legger merke til er Bjørklund-gjengen. De trøkker skikkelig til og prøver å få med de rundt. De står ganske midt på, men ganske langt nede. Hva med å flytte disse "trøkke-gjengene" lenger opp i midten, å bygge på rundt disse?

Cluet her tror jeg er å komme tidlig på kamp (17:00). Få fylt opp i midten (først!) med den "sterke unionist", og stå tett og begynne å synge i god tid før kamp. Alle som vil bidra og mener de har noe å komme med steller seg i midten med en gang de ankommer tribunen. Dette vil sørge for at de som ikke synger havner lenger og lenger ute på sidene, og de som vil synge står samlet.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Jun 2011, 14:32 
Avlogget

Oppmøte på Gammer`n kl. 17:00? Du kan ikke være riktig skrudd sammen. Kl. 17:00-17:45 er hellig pub-tid.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jun 2011, 22:42 
Avlogget
Brukerens avatar

bit skrev:
Oppmøte på Gammer`n kl. 17:00? Du kan ikke være riktig skrudd sammen. Kl. 17:00-17:45 er hellig pub-tid.

Og det er vel noe av problemet, det kan på meg virke som om den siste øl'en på puben er mye viktigere for enkelte enn GU's prestasjon under kampen. Er kamptidspunktet kl18 syns jeg brorparten av supporterne bør være på plass senest kl 17.30

Begynner kampen kl19 derimot som vår neste hjemmekamp kan jeg være enig i at oppmøte kl17 er vel tidlig.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 08 Jun 2011, 08:03 
Avlogget

Dette ligger nok i hodet. Ønsker man å bidra verbalt på tribunen så bidrar man. Her hviler følgelig et ekstra ansvar på forsangerne, da ikke alle har bærende stemmer eller forståelse for hvilke sanger som "passer" til enhver tid. Tviler på at en øl fra eller til/tidligere oppmøte vil gjøre underverker i denne sammenhengen.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Jun 2011, 22:43 
Avlogget

Ros-Kjos skrev:
bit skrev:

Og det er vel noe av problemet, det kan på meg virke som om den siste øl'en på puben er mye viktigere for enkelte enn GU's prestasjon under kampen. Er kamptidspunktet kl18 syns jeg brorparten av supporterne bør være på plass senest kl 17.30

Begynner kampen kl19 derimot som vår neste hjemmekamp kan jeg være enig i at oppmøte kl17 er vel tidlig.

Må si meg enig i Kjos her... Er vi på plass en stund før kampen starter, bygger det opp stemning, og vi kan "varme opp" litt mens det er oppvarming og ikke minst med Gamle Gress, også er vi på hugget når kampen er i gang.. Trur det kan ha litt å si.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jun 2011, 19:57 
Avlogget
Brukerens avatar

bit skrev:
Dette ligger nok i hodet. Ønsker man å bidra verbalt på tribunen så bidrar man. Her hviler følgelig et ekstra ansvar på forsangerne, da ikke alle har bærende stemmer eller forståelse for hvilke sanger som "passer" til enhver tid. Tviler på at en øl fra eller til/tidligere oppmøte vil gjøre underverker i denne sammenhengen.

Jeg derimot vil tro at dette kan ha MYE å si. For mye av problemet ligger faktisk i posisjonering. Mange som ikke tørr å synge når de er langt fra den syngende kjernen, når da mange av de som ikke gidder å synge får fylle opp midten av tribunen fordi den syngende skare møter opp sent blir det dårlig med synging fra de "feigere" deler av Unionen. Om syngerne møter opp tidlig, og plasserer seg godt har jeg stor tro på at dette kan bidra til å få til et bedre trøkk og en mer samkjørt tribune.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Jun 2011, 20:57 
Avlogget

Tribunemøte fk onsdag. Hvem som helst kan delta. Der kan alle som har et ønske om å løfte prestasjonen vår komme med forslag til forbedring:

http://www.godsetunionen.com/nyheter_cm ... emoete/449

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen