Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 18 Jul 2018, 05:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Gode supportere?
InnleggSkrevet: 30 Jun 2011, 21:57 
Avlogget

Jeg er selv supporter av Nice i Frankrike og de har den mest fantastiske supporterkultur jeg noen gang har sett eller opplevd. Får frysninger hver gang jeg ser bilde eller video eller er på kamp der nede.

Der handler det om å lage liv fra før kampen, gjennom pausen og til alle vanlige tilskuere og bortesupportere har gått hjem (særlig hvis de har vunnet). Sjelden er det noen som holder stille eller setter seg ned. Med en gang etter at man føler seg ferdig med en sang, drar noen i gang en annen. Trommer spilles kontinuerlig, og bluss og røyk er vanlig. Jeg vet det er forbudt, men vi hadde ikke gjort det særlig mye oftere om det hadde vært lov. Før kampen deler man ut vimpler med en farge på, det er nøye planlagt hvilke rader som skal ha hvilken farge, og så holder fansen opp disse vimplene og et "bilde" av lagets farger oppstår. Kunne vi gjøre noe slik? I tillegg er det egne folk med megafoner som roper på supporterne for å få de oppildnet.

Det hjelper ikke å stå 70-80 % av kampen og ikke gjøre noe. Supportere skal støtte laget sitt gjennom hele kampen og lage lyd og skape en utrivelig stemning for bortelaget.

Se på denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=EejNKKvKlw8

På tiden videoen varer hadde sikkert GU holdt kjeft og stått i ro 90 % av tida.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Jul 2011, 00:38 
Avlogget
Brukerens avatar

Fett med bluss og pyro, men ble ikke imponert av synginga, ble faktisk skuffa..... Jeg har sett mye som er myyyyyyye bedre enn det der. Syntes capo'n var jævla irriterende hehehe

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 01 Jul 2011, 07:49 
Avlogget
Brukerens avatar

For og si det sånn, den capo´n hadde vært et mareritt og tenke på og skulle høre kamp etter kamp. Alt for høyt!! Og synes ikke de andre supporterne sang på langt nær med det trykket de skulle i forhold til skrikingen til capo´n. Takk til Ivar og co som tar tak uten hjelpemiddler til og bringe lyd videre :lol:

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jul 2011, 12:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Veit ikke hvor denne her passer, men gadd ikke å legge inn et nytt emne: Steinar Nilsen intervjuer Godsetunionen

Topp

InnleggSkrevet: 14 Aug 2011, 18:13 
Avlogget
Brukerens avatar

Dette skriver Salihovic på vg debatt:
Godsetunionen er uansett en gjeng med uteliggere, død-drankere og surrehuer som med en gang det går imot Godset er helt grusomme. Jeg har selv stått i GU i 4 år, men før denne sesongen orka jeg ikke mer rett å slett. Å hånklappe Markegård ut av banen er så ufattelig patetisk at det ikke finnes grunn til å gjøre det. Jeg synes ikke Markegård er noe særlig til fotballspiller, men for faan, når han er på banen sammen med 10 andre BLÅ, så skal man faan ikke håne han! Hva faan er det for noe? Godsetunionen er en flau gjeng, synd å si det, finnes en god del jævla ålreite folk, synd de blir overdøva av idioter. En beklagelse til Markegård fra GU-ledern Eirik burde være på sin plass

Her syntes jeg du viser at du er en skikkelig klovn. Du skriver da faen meg ikke sånn om supportere av samme lag!!!!!! Leste også svarene du fikk og syntes du skal skjerpe deg!!! At du sier at det var bedre før er surr. Jeg har stått på den tribuna i en mansalder snart og det er mye mer ordentlig nå enn for 2-3 år siden. At du sier at du ikke orker mer av Gu det skjønner jeg ingenting av. Slike som deg har ikke vi bruk for og meld overgang til tantene eller noe!!!! Herre min hatt......

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 14 Aug 2011, 19:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Herre min hatt for enorm grining over denne lille bagatellen. På tide å gå videre nå...

Topp

InnleggSkrevet: 14 Aug 2011, 22:06 
Avlogget

Hvem skriver slikt? Blir flau over at det går ann skrive sånn om med-supportere. Jeg har litt for mye stolthet til å skulle synke på hans nivå med å svare.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Aug 2011, 23:37 
Avlogget
Brukerens avatar

Etter Stabækkampen:
DT skrev:
- Folk må gjerne ha meninger i etterkant, men sånt hører ikke hjemme underveis i en kamp. Det er viktig at fansen støtter de spillerne som til en hver tid er på banen. Et av grunnverdiene i SIF er respekt. Vi respekterer SIF-fansen og er stolte av dem. De er én av grunnene til at vi får frem så mange gode spillere og har så god hjemmestatistikk. Men sjikane mot én av våre spiller er respektløst og derfor var jeg skuffet etter kampen, sier Ronny Deila.

Selv etter denne kommentaren fra Deila kommer disse meldingene etter dagens kamp:
TB skrev:
Kamara; stikk til en annen klubb!

evig_blå skrev:
OLA, DRA TIL MJØNDALEN!!!!! DER TRENGER DE SPISS!!!
DET SKAL SIES AT MIF KUN VIL HA SPILLERE PÅ 3. DIV NIVÅ!!!!!!! :evil:

Doffen skrev:
Takk til Nordkvelle som kosta oss 2 poeng. Idiot.

Er dette god supporterkultur? Er dette å bygge selvtillit på våre spillere? Er dette støtte til trenerens disposisjoner?
...Vel, jeg er iallfall ikke spesielt imponert over saklighetsnivået på debatten...

Topp

InnleggSkrevet: 22 Aug 2011, 00:08 
Avlogget
Brukerens avatar

1907 skrev:
Er dette god supporterkultur? Er dette å bygge selvtillit på våre spillere? Er dette støtte til trenerens disposisjoner?
...Vel, jeg er iallfall ikke spesielt imponert over saklighetsnivået på debatten...

Slike ting blir da vitterlig skrevet på enhver hjemmeside i en supporterklubb, syns takhøyden for hva som blir skrevet på ett forum skal ligge ganske høyt mtp hvor irriterende kampen idag endte opp med å bli.

Enhver supporter med ett brennende hjerte for klubben begynner automatisk å finne noen å skylde på, regner ikke med dette er synspunkter som kommer like godt frem imorgen f.eks..

Og ja, mtp hvor mange sjanser Kamara skusler bort til ingenting, er det lett å tenke at kampen kunne vært punktert om han faktisk hadde satt noen.

Selvom det idag var flere som svikta når det gjaldt som mest foran mål, er det lettere å ta Ola på dette da det ikke er første kampen det skjer.

Hva Kvelle gjelder skjønner jeg som deg ikke helt hvordan han kostet oss 2 poeng, så den skal jeg ikke kommentere.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Aug 2011, 00:18 
Avlogget
Brukerens avatar

jackaass skrev:
Hva Kvelle gjelder skjønner jeg som deg ikke helt hvordan han kostet oss 2 poeng, så den skal jeg ikke kommentere.

Var tross alt det meste som kostet oss de poengene, men jeg føler meg sikker på at vi hadde tatt 3 poeng om ikke Kvelle hadde rotet vekk ballen på det siste angrepet eller ikke laget frisparket som tantene scoret på.

Men som du sier, frustrasjon og irritasjon preget vel de fleste innleggene etter kampslutt.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Aug 2011, 02:40 
Avlogget
Brukerens avatar

Utrolig kjedelig å miste 3 poeng de siste sekundene av kampen. De 3 poengene var våre før deg glapp. Strømsgodset må selv bære det ansvaret. Kampen under ett, så var Godset helt klart det best laget.

Ballen ruller videre. Godset kan få til mye utover.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 41 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-18 | Webpublisering og webdesign i Drammen