Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 06 Des 2019, 03:11

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Årsmøte GU 2012
InnleggSkrevet: 12 Jan 2012, 00:31 
Avlogget

Viser til http://www.godsetunionen.com/nyheter_cm ... smoete/558 hvor vi har hatt anledning til å komme med innkomne saker på årsmøte.

Jeg har dessverre ikke anledning til å komme pga utenlandsopphold, men har sendt inn saken under til årsmøte i GU. Fint om de skal på møte gjør seg opp noen tanker om dette før møte slik at dere kan ta en rett avgjørelse.

"Sak på årsmøte til GodsetUnionen, torsdag 12. januar.

Argumenter for forslaget:
GU-tribunen har en uforholdsmessig stor andel som ikke åpner kjeften. Det er nærliggende å tro at dette har sammenheng med den meget fordelaktige prisen på sesongkort på vår tribune. Minstepris på sesongkort på DT-tribunen er i følge godset.no foran sesongen 2012 på 2400 kr, mens den på vår tribune er 1700 kr forutsatt medlemskap i GodsetUnionen for 2012. Dette er en differanse på betydelige 700 kr. For å engasjere flere aktive supportere i fremtiden mener jeg det er nødvendig å fjerne nullbidragsyterne som kun velger vår tribune fordi det er gunstig prismessig. Jeg understreker samtidig at jeg mener prisene på Marienlyst stadion er uforholdsmessig høye sett i forhold til andre klubber i eliteserien( se vedlegg ) og hva slags fasiliteter man betaler for. Prispolitikken på Marienlyst er etter mitt syn ikke forenlig med utvikling av videre god tribunekultur eller visjonen om full sesongkortdekning på hele stadion. Jeg ber derfor årsmøte om å ta stilling to vedtaksforslag:

1.Styret i GodsetUnionen skal jobbe for rimeligere priser på Marienlyst stadion foran 2013-sesongen.
2. Styret i GodsetUnionen skal jobbe for at sesongkortprisen på tribunen hvor GU oppholder seg skal være lik minstepris på sesongkort på DT-tribunen.
"

Ønsker alle et godt årsmøte.

Mvh
Joakim Bjørklund

Topp

Innleggets emne: Re: Årsmøte GU 2012
InnleggSkrevet: 18 Jan 2012, 01:51 
Avlogget

http://www.godsetunionen.com/nyheter_cm ... moetet/564

Referat for de ikke-fremmøtte.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter