Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 24 Okt 2020, 05:19

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 03 Mai 2015, 12:05 
Avlogget

Flott. Ser ut som denne plattformen funker bra!

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jan 2016, 18:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Er foruminndelingen fornuftig?

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jan 2016, 19:38 
Avlogget

Daniel skrev:

Burde ikke den som spør, gi en antydning om hva som ligger bak at et slikt spørsmål blir stilt?

Selv har jeg ingen avgjørende innvendinger. Jeg har riktignok stusset over at det både er et delforum for Godsetunionen og et annet for tribunekultur, men min forundring over det er ikke viktig i det hele tatt.

Uansett har ikke foruminndelingen noen som helst betydning for om det er noe grunnlag for fortsatt liv for forumet. Den absolutt eneste grunnen for en oppblomstring av nærvær nå har vært BP's herlige input. Men utover å gi respons på den og erklæringer om at man vil ha et et gjenopplivet forum, har det egentlig ikke kommet så mange innlegg. Og det er ikke noe en erklærer, det er noe som en faktisk gjør.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jan 2016, 11:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
Daniel skrev:

Burde ikke den som spør, gi en antydning om hva som ligger bak at et slikt spørsmål blir stilt?

Enig i at det som regel er et godt utgangspunkt, men denne gang var det kun et innfall - har ingen sterke meninger om inndelingen, men det kunne jo hende noen hadde det.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Jan 2016, 00:23 
Avlogget

Å skape et levende forum er ikke så vanskelig, det trenger bare å blusses opp litt.

Her er en liste over noen av mine tips:

- Ikke tenk før du skriver
- Post inlegg i i fylla
- Vær politisk ukorekt
- Ikke vær redd for å være upopulær

Vi må ALLE bidra til å blusse opp forumet!

Her er mitt bidrag: ALLE unionister (bortsett fra meg såklart) er en gjeng med kjærringer!

Topp

InnleggSkrevet: 30 Jan 2016, 10:36 
Avlogget

Ingen respons? Ingen som vil gå i forsvar på mitt (høyst sarkastiske) personangrep på alle unionister? ;)

Kanskje det ikke bare er spillergruppa i godset som har blitt mer voksne, men også unionistene i form av økt toleranse og mindre nærtagenhet? Isåfall godt å se :)

Eller kanskje forumet fortsatt er lit for "dødt?"

Uansett fantastisk at forumtet er på vei "opp" igjen!

Topp

InnleggSkrevet: 31 Jan 2016, 23:18 
Avlogget
Brukerens avatar

James skrev:
Ingen respons? Ingen som vil gå i forsvar på mitt (høyst sarkastiske) personangrep på alle unionister? ;)

Kanskje det ikke bare er spillergruppa i godset som har blitt mer voksne, men også unionistene i form av økt toleranse og mindre nærtagenhet? Isåfall godt å se :)

Eller kanskje forumet fortsatt er lit for "dødt?"

Uansett fantastisk at forumtet er på vei "opp" igjen!

Det er i hvert fall for mange kjerringer som står i GU :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 09:42 
Avlogget
Brukerens avatar

Hei, jeg har et forslag til Godsetunionen.

Først og fremst vil jeg bare si at dere er flinke og morsomme. Når jeg forteller om "Alle heter Gerd i Aalesund" synes selv de mest bebrillede Grünerløkka-hipsterne det er moro.

Mitt forslag: når Abdi kommer på besøk, i stedet for å gjøre den "forræder"-greia som noen supportere andre steder gjør, så hadde det vær morsomt å lage et banner eller noe som er veldig saklig og velbalansert. Eksempel gis:

"Abdi! Du er en god spiller, og vi synes det var synd du ikke ville til SIF, men vi respekterer at du prioritert (kanskje) høyere lønn og garantert spilletid"
"Vi synes du var god sist du var her, Abdi, så det var synd at du valgte Viking i stedet for SIF denna gangen."

Det er min humor, da :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 12:26 
Avlogget
Brukerens avatar

travern skrev:
Mitt forslag: når Abdi kommer på besøk, i stedet for å gjøre den "forræder"-greia som noen supportere andre steder gjør, så hadde det vær morsomt å lage et banner eller noe som er veldig saklig og velbalansert. Eksempel gis:

"Abdi! Du er en god spiller, og vi synes det var synd du ikke ville til SIF, men vi respekterer at du prioritert (kanskje) høyere lønn og garantert spilletid"
"Vi synes du var god sist du var her, Abdi, så det var synd at du valgte Viking i stedet for SIF denna gangen."

Det er min humor, da :wink:

Eller kanskje vi kan synge budskapet?

Topp

InnleggSkrevet: 03 Feb 2016, 14:45 
Avlogget
Brukerens avatar

tifosidrm skrev:
Eller kanskje vi kan synge budskapet?

Det hadde vært enda morsommere, men trolig vanskeligere å organisere?

Topp

InnleggSkrevet: 10 Feb 2016, 14:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Daniel skrev:

Nei.

Forumet er delt inn som forum ble delt inn for 15 år siden. Sikkert OK inndeling da, men som man ser er dette er veldig uoversiktlig forum.

8 forum - delt inn i tusen tråder (hvorav 20 aktive)

Mitt forslag er:
1 forum med alle trådene.
Max 3-5 sticky poster.
Rydd opp admin og moderatorer. Halvparten av disse er jo ikke aktive en gang.

Greiest å ha alle trådene på ei side, da ser man øyeblikkelig hvor det skjer og er no info å hente. Videre kan en også ha en sticky post med et slags innholdsregister for å unngå dobbelposting.

Hadde også hjelpa og fjerne de "døde" adm og mod her fra: memberlist.php?mode=leaders

Topp

InnleggSkrevet: 10 Feb 2016, 14:43 
Avlogget

Stort sett uenig. Godt å slippe å bli narret til å sjekke fora fordi noen har postet om sesongtipping og quiz.

Det er tross alt sagt av en som har skrevet noe over tid her.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Feb 2016, 14:58 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
Stort sett uenig. Godt å slippe å bli narret til å sjekke fora fordi noen har postet om sesongtipping og quiz.

Det er tross alt sagt av en som har skrevet noe over tid her.

Du er uenig i alt?

Du mener inndelinga bør værra den samme fordi du ikke skal bli narra til å sjekke forumet fordi noen har posta noe om sesongtipping?

Jeg forstår ikke hva du skriver.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Feb 2016, 12:44 
Avlogget
Brukerens avatar

travern skrev:
Daniel skrev:

Nei.

Forumet er delt inn som forum ble delt inn for 15 år siden. Sikkert OK inndeling da, men som man ser er dette er veldig uoversiktlig forum.

8 forum - delt inn i tusen tråder (hvorav 20 aktive)

Mitt forslag er:
1 forum med alle trådene.
Max 3-5 sticky poster.
Rydd opp admin og moderatorer. Halvparten av disse er jo ikke aktive en gang.

Greiest å ha alle trådene på ei side, da ser man øyeblikkelig hvor det skjer og er no info å hente. Videre kan en også ha en sticky post med et slags innholdsregister for å unngå dobbelposting.

Hadde også hjelpa og fjerne de "døde" adm og mod her fra: memberlist.php?mode=leaders

Så du vil at forumet skal se ut som en eneste vgd tråd bare for godset tråder ?? Syns det funker bra slik det er nå. Forum bør
være inndelt i kategorier.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Topp

InnleggSkrevet: 11 Feb 2016, 14:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Roffi skrev:
Så du vil at forumet skal se ut som en eneste vgd tråd bare for godset tråder ?? Syns det funker bra slik det er nå. Forum bør
være inndelt i kategorier.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Poenget er at forumet er uoversiktlig. Det er 8 forum - 20 aktive tråder. Den gyldne regelen innen brukervennlighet er å bruke færrest mulig klikk. Hvis en skal "sjekke" hva som har skjedd siste uka på detta forumet, må man klikke seg innom 8 forskjellige forum, i stedet for å få servert alt på forsida.

Forslag: et forum med alle trådene på en forside, og eventuelt kategoriene(som tag) som første ord på hver overskrift. Og en sticky post med innholdsfortegnelse.

Veit at forandring er forferdelig, men har til gode å se noen gode argumenter for å ikke dele inn forumet på den måten jeg foreslår.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen