Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 30 Nov 2020, 21:30

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 828 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 24 Mai 2006, 22:08 
Avlogget

Tenkte jeg skulle starte en tråd om landslaget vårt i fotball. Etter mye lunkne og tildels dårlige forestillinger mot gamle Sovjet-stater, ante jeg konturene av et godt landslag i kveld i kampen mot Paraguay. 4-2-3-1-systemet med Svindal Larsen og Andresen som midtbanemotorer funka svært bra, og Andresen er et naturlig valg som kaptein. Carew virka sulten og Frode Johnsen var god som hengende spiss, men dessverre virker både Riise og Gamst Pedersen ukonsentrerte. Riise skyter i stykker 2-3 motspillere i løpet av en kamp og er en farlig back.

Er dette starten på et landslag som kan heve seg og yppe seg mot de store igjen?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 24 Mai 2006, 22:18 
Helt enig. Er også positivt overrasket over laget i kveld, synd at Karew måtte stå av så tidlig, kunne blitt mye moro med han og Johnsen gjennom hele kampen :)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 12:06 
Avlogget

Andresen var utrolig god og fungerte bra sammen med Svindal Larsen. Desverre er ballmottaket til de fleste spillerne for dårlig, men jeg syntes dette var et godt steg i riktig retning. Er mer tvilende til forsvarsduoen Hagen og Hangeland. Hadde Carew spilt hele kampen tror jeg Norge hadde vunnet.

Martin Andresen må være en drøm for alle lag! Teknisk og med smarte løsninger.

Og endelig slipper vi å høre kommentarene til Harald Bredeli. Jeg synes Semb er en bra ekspertkommentor og Øyvind Alsaker er norges nest beste kommentator etter Scheie!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 15:26 
Avlogget

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor er tråden offisiell?

Har aldri skjønt opplegget med offisielle tråder. Er det sånn at man ønsker blest rundt tråder man selv har laget?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 15:39 
Avlogget
Brukerens avatar

Intensjonen er vel at det skal være en hoved-tråd.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 16:38 
Avlogget

Troinndern skrev:
Unnskyld at jeg spør, men hvorfor er tråden offisiell?

Har aldri skjønt opplegget med offisielle tråder. Er det sånn at man ønsker blest rundt tråder man selv har laget?

Jeg har planer om å lage en uoffisiell tråd...
Men jeg er redd for at webmaster vil avsløre sin manglende sans for humor ved å låse tråden
:shock:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 19:10 
Avlogget

Akkurat. Jeg hadde skjønt at det var en hoved-tråd, selv om det bare hadde stått "landslaget"

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 22:53 
Avlogget

Ville man heller hatt en tråd som heter "norge spilelr så Sinsykt bra!!!!!!!!!"?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 22:56 
Avlogget

FatOldSun skrev:
Ville man heller hatt en tråd som heter "norge spilelr så Sinsykt bra!!!!!!!!!"?

Så det var alternativet?

:roll:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 25 Mai 2006, 22:57 
Hva er problemet? :?

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Mai 2006, 00:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Dette er resultatet når folk begynner å pirke på urelevante ting. Bare surr. Nå kan vi heller diskutere videre om landslaget, som var utganspunktet for denne tråden

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Mai 2006, 09:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Skjerpings: Tråden heter Landslaget, og 10 av innleggene handler om "om tråden er offisiell eller ikke"... Jeez. :roll:

Nok om det - synes jeg så klare forbedringer på onsdag med landslaget. Carew virket friskere enn på lenge. Slikt er godt å se. Midtbanen funka også veldig bra..... Sånn, da håper vi at tråden er inne på rett spor igjen... :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Mai 2006, 17:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Må si meg enig i at Norge absolutt viste positivt spill. Gleder meg til neste landskamp.

Det andre som var gledelig var å se en kamp uten en eneste heftig diskusjon rundt dommeren. Var det fler som la merke til hvordan han pratet med spillerne, fikk de til å ta hverandre i hånda i stedet for å gi gule kort, og i det hele tatt maktet å holde spillet i gang uten å blåse istykker kampen?

Var faktisk en befrielse å få se en kamp uten rasende spillere og trenere mot mannen i svart, det er slik fotball skal være!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 26 Mai 2006, 17:03 
Avlogget

Stat & Kommune skrev:
Må si meg enig i at Norge absolutt viste positivt spill. Gleder meg til neste landskamp.

Det andre som var gledelig var å se en kamp uten en eneste heftig diskusjon rundt dommeren. Var det fler som la merke til hvordan han pratet med spillerne, fikk de til å ta hverandre i hånda i stedet for å gi gule kort, og i det hele tatt maktet å holde spillet i gang uten å blåse istykker kampen?

Var faktisk en befrielse å få se en kamp uten rasende spillere og trenere mot mannen i svart, det er slik fotball skal være!

Ja, når du sier det, så må jeg si at jeg lot meg imponere av dommerens ro og tilstedeværelse. Det var en god kamp på alle mulige måter enn resultatet.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 01 Jun 2006, 21:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Norge - Sør-Korea:

Gjeeeeeeeeeeesp!!!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 828 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen