Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 29 Okt 2020, 07:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 828 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 31 Aug 2012, 13:06 
Avlogget
Brukerens avatar

Nå var det ikke min mening i å starte en lang diskusjon med deg om landslaget.. Du har mange gode argumenter, men... Noe jeg er enig i, mer er jeg uenig i.

Jeg støtter også landslaget, samme hvordan det går. Det er forskjell på å ikke støtte og ha mindre interesse. Og det er mange av oss som mister interesse. Kom ikke her å si at landslaget har vært veldig interssant de siste årene. Mange dårlige forestillinger (nei, behøver ikke være sjampis-fotball i hver kamp) over lengre tid.

Det som var/er hovedpoenget mitt, er at det behøves endringer. Fra A-landslaget og nedover til yngre landslag. Kjøre en klar linje hele veien på hvilke type fotball man skal spille, følge dette fra yngre landslag og opp til A-landslaget. Og jeg ønsker ikke at Norge skal forsette med denne typiske Drillo-stilen. For å få til dette må man ha inn nye folk med nye impulser. Ikke forsette med en avdaka landslagstrener (Semb) som sjef, to nåværende landslagstrenere som ikke tilfører noe nytt og en U21 trener som aldri har bidratt til god fotball.

Vi får være enige om å være uenige, om mye av det som dreier seg om landslaget.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Sep 2012, 21:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Sympatiske disse Riise-folka:

http://www.dagbladet.no/2012/09/05/sport/fotball/landslag/landslaget/vm-kvalifisering/23256125/

Aldri har en jubileumskamp vært mer ufortjent!

Topp

InnleggSkrevet: 07 Sep 2012, 22:34 
Avlogget
Brukerens avatar

Er det mulig å gi minuspoeng? Bugge Pettersen, Nordtveit og B.H. Riise. Hva pokker er dem på banen for? At disse spillerne får fullføre kampen er en ren skandale. Jævla svakt Drillo.

Vi hadde spillet frem til 1-0, så ble det bekkmørkt. Forferdelig dårlig. Oy, B.H.R. ble endelig byttet ut, 1 min før full tid, møkkamann.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Sep 2012, 22:49 
Avlogget

Floppball

Topp

InnleggSkrevet: 07 Sep 2012, 23:38 
Avlogget
Brukerens avatar

Gjeeeeeeeesp.... zzzzzzzzzzzzzzzzz....

Topp

InnleggSkrevet: 08 Sep 2012, 07:38 
Avlogget

Hehe fy faen for en gjeng får bare håpe vi slipper å sende spillere til det møkka landslaget med drillo i spissen.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Sep 2012, 21:29 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
Er det mulig å gi minuspoeng? Bugge Pettersen, Nordtveit og B.H. Riise. Hva pokker er dem på banen for? At disse spillerne får fullføre kampen er en ren skandale. Jævla svakt Drillo.

Så ikke kampen men syns i allefall det er kjempebra at Jarstein endelig er vraket, Bugge Pettersen kan da umlig være værre enn ham...

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 08 Sep 2012, 23:07 
Avlogget
Brukerens avatar

Ros-Kjos skrev:
eple skrev:

Så ikke kampen men syns i allefall det er kjempebra at Jarstein endelig er vraket, Bugge Pettersen kan da umlig være værre enn ham...

Veldig lei meg selv for å måtte si det, jo, han var dessverre mye værre enn han. Jeg tror at med kampen Bugge gjorde på Island, så er han ikke med i troppen så mye lenger. Vi har et keeperproblem i Norge, og det er stort og skrikende. Er så ille at jeg da heller vil ha inn Hansen fra Odd, eller Grytebust fra veivesenet i stede for Bugge. Har aldri sett på maken til passivt spill fra en landsklagskeeper.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Sep 2012, 23:32 
Avlogget

eple skrev:
Vi har et keeperproblem i Norge, og det er stort og skrikende.

Vi har også et stort og skrikende midtbaneproblem.
...og angrepsproblem...og forsvarsproblem...

Man kan mene hva man vil om Drillo, men spillermaterialet han har til rådighet er langt dårligere enn de resultatene han leverer.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Sep 2012, 23:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Vi har også et stort og skrikende midtbaneproblem.
...og angrepsproblem...og forsvarsproblem...

Man kan mene hva man vil om Drillo, men spillermaterialet han har til rådighet er langt dårligere enn de resultatene han leverer.

Enig! Vi har for dårlige spillere å velge mellom i alle ledd, og jeg er ikke på Drillo jakt, men isolert sett er Island et lag Norge ikke skal tape mot, og den gruppen vi har havnet i skal være overkommelig å gå videre fra uavhengig av at vi har store mangler på kvalitet.
Her kommer nettopp treneren og disponeringen og motiveringen av spillerne inn mot de enkeltkampene vi skal spille til å spille en stor rolle. Bugge viste dessverre at han ikke evner å gi forsvaret trygghet ved å være offensiv og lede dem bakfra, han spilte seg ut, og at vi da står tilbake med Jarstein er rett og slett til å grine av.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Sep 2012, 22:03 
Avlogget

Samtidig har vi et MEGET spennende U21 landslag som er fullt på høyde med andre større nasjoners tilsvarende lag. De spiller faktisk fotball langs bakken.

Jeg tror ikke vi kommer noen vei før vi får byttet ut Drillo og kvittet oss med det som har vært basen av landslaget de siste 6-7 årene. Vi kommer ikke til Brasil med dette her, og vi har vært HELDIGE med trekningen også..

Topp

InnleggSkrevet: 12 Sep 2012, 10:42 
Avlogget
Brukerens avatar

Hu hei som det går..

http://www.dagbladet.no/2012/09/12/spor ... /23372258/

"Øijord skal ifølge NTB ha bedt om å få ta et bilde av Jarstein, som var i ferd med å forlate Bristol.

- Gjør du det, slår jeg deg ned, svarte Jarstein.

NTB Scanpix-fotografen tok likevel bildet, uten at landslagskeeperen fulgte opp trusselen."

Nå begynner jeg å bli lei av at pressen forfølger spillerne, et sted må grensen gå. Først Riise, så er det Jarstein som skal sables ned. Liker ingen av dem jeg, og klart Jarstein oppfører seg som en tulling med disse ordene og i og etter intevjusonen i går. Men nå mener jeg nok får være nok.

At vi burde hatt andre alternativ enn en psykotisk og svak Jarstein, og en passiv og treg Bugge på keeperplass er en ting, men å forfølge en tydelig psykisk ustabil person på denne måten er over kanten. Dette burde vært dysset ned, og håndtert med lansdslagseldelsen.
Formålet til media kan da umulig være å ødelegge spillerne våre, selv om det ser ut til å være det de har som prioritet etter siste ukes hendelser.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Sep 2012, 11:25 
Avlogget

Helt uenig.

Den norske pressen er meget "snill" sammenlignet med andre land.
Denne situasjonen er det Jarstein selv som skaper, fra a til å.
Overhodet ingen sympati fra meg.

Det samme med Riise.
Syntes det var helt på sin plass med kommentaren til Dæhli, noe han også har forsvart meget godt i flere diskusjoner i etterkant. Var bare flaut å høre Davy Wathne argumentere på Dagsnytt18 til Riises forsvar med at han "bare er en guttunge som ikke skjønner hva han gjør".

Topp

InnleggSkrevet: 12 Sep 2012, 11:34 
Avlogget

Dimmi skrev:
Helt uenig.

Den norske pressen er meget "snill" sammenlignet med andre land.
Denne situasjonen er det Jarstein selv som skaper, fra a til å.
Overhodet ingen sympati fra meg.

Det samme med Riise.
Syntes det var helt på sin plass med kommentaren til Dæhli, noe han også har forsvart meget godt i flere diskusjoner i etterkant. Var bare flaut å høre Davy Wathne argumentere på Dagsnytt18 til Riises forsvar med at han "bare er en guttunge som ikke skjønner hva han gjør".

+1000

Norske fotball"stjerner" er så jævlig hårsåre.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Sep 2012, 15:07 
Avlogget

Har alltid likt humoren til Drillo.
Fra dagens pressetreff :

"- Har Jarstein noe å lære av Riise når det gjelder å takle slike episoder?

- Nja. Folk er forskjellige. Ikke alle er A4. Det er ikke jeg, og jeg er sannelig ikke sikker på om du er det heller, sier Drillo til VG Netts journalist Øyvind Herrebrøden."

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 828 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen