Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 29 Nov 2020, 06:32

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 292 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Aug 2008, 12:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg ogsaa har sansen for nielsen. Han kunne fort ha scoret mer hvis vingene vaare hadde vaert enda flinkere til og legge inn. Men det er vel lite sannsynlig og se han i blaatt neste sesong

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Aug 2008, 13:11 
Avlogget

helt enig i dette.

skulle gjerne sett at Kong David fortsatte i Godset, men det er vel lite trolig (mtp hans tidligere uttalelser)

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Aug 2008, 13:17 
Avlogget

kjipt at vi mister david. han vist som en skikkelig god spiller,sympatisk og egentlig en spiller som jeg har skikkelig sansen for. Jeg mener at om det skulle vise seg at david ikke får spilletid i Dannmark så MÅ vi prøve og få han til klubben. selv om det er lite sannsynlig. forresten david har en herlig finte når han drar ballen forbi forsvareren med innsiden av foten og løper rundt

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Aug 2008, 14:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Ja Nielsen har noe av det lille ekstra som jeg godt kunne tenkt meg på topp. Men han har vel uttalt at han vil hjem til Danmark pga familie og unger osv.. Det veier nok tyngre enn evt. spilletid.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Sep 2008, 11:14 
Avlogget

Var det ikke slik at plutselig Nielsen kunne tenke seg å ta med seg familien til Norge igjen og eventuellt gjøre en permanent overgang til Godset, ettersom har trives godt i klubben. Etter hva jeg skjønnte når dette kom frem for en liten tid tilbake, så virket plutselig Godset totalt uinteressert i å hente Nielsen permanent. Skal virkelig Danske Odense ha så jævla mye cash for denne spilleren, eller hva er planene angående spissplassen foran neste sesong på SIF huset.

Nielsen mener jeg helt klart er en av Godsets beste spillere, at han ikke har puttet spesiellt mye borte denne sesongen, mener jeg har mest å gjøre med hvor elendig Godset har opptrådd til tider på bortebane. Har vel fortsatt tilgode å spille en god bortekamp denne sesongen og være ensom spiss med en midtbane som ofte har blitt overkjørt borte, er en svært utakknemlig oppgave

Nielsen har vist at han holder mer enn god nok Tippeligastandard på spissplassen og jeg er svært spent på hva planene er på denne plassen for neste sesong. Jeg tror Flo og Co. fort kan bæsje på leggen ved å utelate Nielsen helt for 2009. Snakkes om Rushfeldt, han er etter min mening langt over the top og han sliter ofte med skader

Nei, jeg ville peisa på med Nielsen på permanent vis, hvis mulig..

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Sep 2008, 11:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Er ikke noen grunn til å beholde "kortmagneten" hvis Flo har noe bedre på kroken...

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Sep 2008, 12:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Minus skrev:
Er ikke noen grunn til å beholde "kortmagneten" hvis Flo har noe bedre på kroken...

Da skal det være noe skikkelig også. Hvis spissvalget vårt før neste sesong heter Thomas Sørum kommer jeg til å selvantenne. Ikke vondt ment mot Sørum men vi trenger en skikkelig kanonspiss.

Nielsen var vel før sesongen fast bestemt på å fullføre lånekontrakten her for å vende hjem til kone og barn pga familiesituasjon og barn som begynner på skole etc etc. Men han har vel begynt å trives så godt at han vil bli, og ærlig talt så ser man jo at Nielsen har flere strenger å spille på enn spissalternativene per dags dato. Han kan finte, han har et godt skudd, han er god i lufta, duellsterk, kan holde på ball og spille opp vinger. Jeg vil si at Nielsen muligens er den beste midtspissen vi har hatt på topp siden Jostein la skoa på hylla. Antall mål er kanskje under par men bare såvidt, husk at spissen har en lav profil i 4-3-3, særlig slik det ser ut til at vi spiller det, med lavt møtende spiss og vinger som kommer på løp.

Men så var det dette med å få ut potensiale da. Er det spillerens feil, er det dårlig lagkjemi (spillemessig), eller er det en blanding.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 14 Sep 2008, 13:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Synes for min del det er helt i orden at Nielsen ikke blir tilbudt ny kontrakt. Vi må ha spisser som scorer mer enn det som har blitt gjort de siste sesongene om vi skal komme opp fra bunnsjiktet. Han har likevel en del kvaliteter som gjør at han pr idag burde være et soleklart førstevalg. Sørum blir valgt mot Stabæk pga sine DEFENSIVE kvaliteter. Det er vel flere enn meg som da tenker at vi langt på vei har tapt kampen før vi går på banen. Nielsen/ Sørum er rett og slett langt fra å være grei eliteseriestandard på spissplass. Som jeg ser det er det kun Gerd som har like svake spisser i den norske eliteserien.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008, 16:47 
Avlogget

Vi maa ha en bedre spiss enn David, han har 4 spillemaal og en straffe i aarets TL. Det er alt for daarlig! Synes han har vaert god i endel kamper, mens han har vaert drit daarlig i mange andre. Han kunne vaert en fin backup, men er som Kovacs og Sorum for daarlig som foerstevalg. Ikke har han mange assist a skryte av heller. Kommer til alt for lite sjanser og er sjelden paa hugget i boksen. Det posistive er at han ofte scorer nar han foerst kommer til en sjanse.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008, 17:23 
Avlogget

ArneSvingen skrev:
Vi maa ha en bedre spiss enn David, han har 4 spillemaal og en straffe i aarets TL. Det er alt for daarlig! Synes han har vaert god i endel kamper, mens han har vaert drit daarlig i mange andre.ikke har han mange assist a skryte av heller. Kommer til alt for lite sjanser og er sjelden paa hugget i boksen. Det posistive er at han ofte scorer nar han foerst kommer til en sjanse.

Nielsen er ivertfall bedre enn Kovacs og Sørum. Men David har lidd under mangel på gode innlegg fra kant i år. Noe som også Kovacs gjorde i fjor. Spiller vi 4-3-3 så er vi avhengige av ving spillere som kan slå gode innlegg.
Noe som det har vært for lite av i år. det er jo bare uflaks at David ikke scoret mot Kamma,Brann blant annet. Tror at David kan få en "oppblomstring" neste sesong med Storflor på plass. Uansett så håper jeg at David blir, uavhengig om vi får hentet inn en ny spiss eller ikke. David er den beste spissen vi har hatt siden Jostein ga seg.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008, 19:00 
Avlogget
Brukerens avatar

ArneSvingen skrev:
Vi maa ha en bedre spiss enn David, han har 4 spillemaal og en straffe i aarets TL. Det er alt for daarlig! Synes han har vaert god i endel kamper, mens han har vaert drit daarlig i mange andre. Han kunne vaert en fin backup, men er som Kovacs og Sorum for daarlig som foerstevalg. Ikke har han mange assist a skryte av heller. Kommer til alt for lite sjanser og er sjelden paa hugget i boksen. Det posistive er at han ofte scorer nar han foerst kommer til en sjanse.

du evner tydeligvis ikke å se bak resultater.david er bra han.men selvfølgelig drømmer også jeg om en super spiss.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008, 21:11 
Avlogget

spårvägen skrev:
ArneSvingen skrev:

du evner tydeligvis ikke å se bak resultater.david er bra han.men selvfølgelig drømmer også jeg om en super spiss.

Se bak resultatet..? Fotball er da en resultatbasert sport, akkurat som annen sport! Det handler om å bli best! Det er fin og flott det med et lag som spiller knallfin fotball, men det hjelper ikke når man ender på sisteplass og rykker ned. Det samme gjelder David.. Hjelper ikke å se bak resultat, når han ikke putter flere mål enn det han har gjort. En spiss sin hovedoppgave er å putte mål, samme om man spiller 4-3-3, 4-4-2 osv. Jo flere mål, jo bedre.. ikke sant!?!

David har til tider vært bra, men jevnt over ikke godt nok! Ja, han kunne vært et bra alternativ som backup. Enig i det. Men vi ha en spiss som er god for garantert 10-15++ mål i løpet av sesongen. Å få en superspiss bør ikke være en drøm, det bør være en en realitet!

Arnesvingen - Felt 3

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008, 21:33 
Avlogget
Brukerens avatar

ja,men det skriker jo halve tippeligaen etter! innklusive topplaga.så hvordan skal godset klare konkurere i pris om en som er garantist for 10-15 mål? vi må satse på noe fra sydeuropa/afrika isåfall.men kanskje kommer...rushfeldt?? :wink:

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008, 21:39 
Avlogget

spårvägen skrev:
ja,men det skriker jo halve tippeligaen etter! innklusive topplaga.så hvordan skal godset klare konkurere i pris om en som er garantist for 10-15 mål? vi må satse på noe fra sydeuropa/afrika isåfall.men kanskje kommer...rushfeldt?? :wink:

Jepp, kanskje kommer Rush.. Og kanskje en annen spiss fra Tippeligaen.. :wink:

Arnesvingen - Felt 3

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: 16 Sep 2008, 23:02 
Avlogget

jasså?
hva er det representantene fra Arnesvingen har fått fatt i av rykter nå?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 292 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen