Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Sep 2020, 05:00

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 788 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Spillertråd Ola Kamara
InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 09:09 
Avlogget
Brukerens avatar

Tja, jeg kaster meg på de fleste her oppe som er skeptisk. Om tilbud som dette frister mer enn fortsatt spill i Godset kunne han i mine øyne bare latt være å lire av seg tullball som at han må få et veldig spennende tilbud for å velge det bort. I ettertid virker det intervjuet bare som det var et forsøk på å forlate skuta (selv om han kun var på lån) med flagget til topps.

Bunnlaget i en serie som er notorisk kjent for å behandle spillerne sine sådær, sliter med rasisme og har nok av eksempler på spillere uten utbetalt lønninger?

Ja, lykke til. Takk nok en gang for strålende innsats i blå drakt. Ønsker Ola alt godt, for han virker som en fin fyr, men jeg er relativt skeptisk til valg av klubb og liga.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 09:27 
Avlogget

Jeg skjønner faktisk ikke at unge spillere tar sjanser som dette. Jeg forstår det i tilfeller hvor de kommer til klubber som betaler relativt godt (og faktisk utbetaler lønnen), og i de tilfeller hvor man får muligheten til jevnlig å spille mot store verdensstjerner.

Det er vel INGEN ting som tilsier at Ola skal få sin månedlige utbetaling helt uten problemer/sprøsmål, og da fatter jeg ikke at han gidder. Hvor mye mer vil han tjene? Er det i så fall verdt risikoen?

95% sjans for at dette går rett åt skogen (og det burde agenten hans være ærlig nok til å fortelle ham).

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 09:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Ønsker Ola Williams Kamara Lykke til videre på ferden!!

Håpet, og ser ikke bort fra, at han fortsatt kan komme til å bære Norges flotteste (den mørke blå) en gang.

Synes også valget er meget rart, men tipper det ligger mye penger i potten, så det er forstålig.
Uansett - Lykke til. Ola fortjener alt godt etter å ha gitt oss både cup- og seriegull :lol: :lol:

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 10:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Grompen skrev:
Tja, jeg kaster meg på de fleste her oppe som er skeptisk. Om tilbud som dette frister mer enn fortsatt spill i Godset kunne han i mine øyne bare latt være å lire av seg tullball som at han må få et veldig spennende tilbud for å velge det bort. I ettertid virker det intervjuet bare som det var et forsøk på å forlate skuta (selv om han kun var på lån) med flagget til topps.

Bunnlaget i en serie som er notorisk kjent for å behandle spillerne sine sådær, sliter med rasisme og har nok av eksempler på spillere uten utbetalt lønninger?

Ja, lykke til. Takk nok en gang for strålende innsats i blå drakt. Ønsker Ola alt godt, for han virker som en fin fyr, men jeg er relativt skeptisk til valg av klubb og liga.

Støttes!

Takk for innsatsen, Ola! Takk for det gode bidraget til cup- og seriegull! Du er velkommen tilbake i sommer :wink: En gang blå, alltid blå!

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 10:57 
Avlogget

rastafari skrev:
Synes også valget er meget rart, men tipper det ligger mye penger i potten, så det er forstålig.

Vel, de pengene er vel i aller høyeste grad teoretiske inntil de står på konto. Om de kommer, eller ikke, er vel ikke engang 50/50...

Spår trøbbel før vi passerer påske :)

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 14:45 
Avlogget
Brukerens avatar

har ikke noe problem med at vi mister ola, hadde vært fint å få han med videre men har vært innstillt på at han forsvinner nå.

Valget av klubb derimot stusser jeg over, her sier nok ola farvel til landslagsplass og fremtidig utvikling. Om 10 år tipper jeg konklusjonen er at kamara aldri spillte/presterte bedre enn høstsesongen 2013.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 17:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Takk Ola. Money talks.... Eller vi får se om du får noe money da.

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2014, 17:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Og en ting til . Spillere må slutte å si at det er pga dama, nærmere familie osv at folk vil gå andre steder. Penga er alt! Diallo var utskjelt men han sa det rett ut . I go where the money is. Spillere nå kan ta litt lærdom av dette istedet for å si masse piss.

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 12:17 
Avlogget

Jeg ønsker Ola lykke til videre, han er tross alt en gullheltene våre.

Men jeg kan ikke for alt i verden begripe at det klubbskiftet han gjør nå bidrar til å gjøre ham til en bedre spiller.
I godset ville han fått mye spilletid og E-cup som utstillingsvindu, i tillegg til at han har mulighet til å være på det norske landslaget. Nå havner han i en tyrkisk bakgårdsklubb og i en liga som er kjent for juks, fanteri, rasisme, økonomisk rot og fokus på alt annet enn utvikling av spillere....

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 15:05 
Avlogget
Brukerens avatar

http://touch.dt.no/godset/kamara-takket-nei-1.8260725

Gutten tok visst til fornuft.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 15:11 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:

Har sikkert lest på forumet :P
Håper bare han signerer for oss og spiller såpass bra at vi kan få noen kroner og at han kan komme til en klubb som ikke er jalla opplegg med bare mye cash og nada sportslig utvikling

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 16:12 
Avlogget

Godt å høre, tror det var et smart valg.

"- Dette hadde vært en stor avtale. Jeg hadde tjent mer der nede på 2,5 år enn jeg ville gjort på 20 år i Godset. Men penger er ikke alt. Mange ting var bra der nede. Men magefølelsen og hjertet sa til slutt nei, sier Kamara."
Men om dette stemmer så skjønner jeg hvertfall saken litt bedre. Trodde han ville få bedre betalt i Tyrkia, men at det var snakk om så mye penger hadde jeg ikke trodd.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 17:27 
Avlogget

Mange naive GU-supportere. Dette er Olas ord, akkurat som med SV Ried. Ingen som finner den historien litt for utrolig?

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 17:38 
Avlogget

blåmandag skrev:
Mange naive GU-supportere. Dette er Olas ord, akkurat som med SV Ried. Ingen som finner den historien litt for utrolig?
Blir vel kun sagt for å sette det i perspektiv tenker jeg.........

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 18:47 
Avlogget

Begynner å gå mektig lei hele fyren.

Hvis dette er det mest interessante tilbudet han har fått til nå, så tror jeg neppe det dukker opp en annen og større klubb som vil satse på ham som førstevalg siste uka i januarvinduet.

Ja, han leverte en fantastisk høstsesong for oss og skal ha sin del av æren for at det ble gull.
Men, det er grunn til å minne folk på at vi faktisk lå på 1.plass før han kom tilbake også.
Forrige gang han forlot oss var det etter forholdsmessig skyhøye lønnskrav og garantier for at han fikk spille spiss og ikke ving.
Forlot oss gratis, noe som var helt greit ut i fra prestasjonene frem til da.
Nå, som regjerende seriemestere, er vi ikke annet enn et åpenbart sistevalg og "nødløsning" for ham.

Jeg forstår virkelig ikke denne gudedyrkelsen av mysern.
Stefan forlenget med oss når hele Tippeligaen lå langflate etter'n og tilfører etter det 15mill i kassa.
Vilsvik takket nei til Bundesliga for å bli værende.
Det er helter, det.

Ola har gjentatte ganger snakket varmt om klubben i media.
Da er det faenmeg på tide å vise det i handling også.
For handlingene hans synes jeg viser noe helt annet.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 788 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen