Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 02 Des 2020, 02:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 788 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Spillertråd Ola Kamara
InnleggSkrevet: 24 Jan 2014, 19:37 
Avlogget

Vi får se hva det ender opp med.

Personlig er jeg veldig fornøyd dersom han signerer igjen så får det så være om han evt forsvinner. Har bestandig ment at Kamara er et produkt av det kollektive og blir igrunn overrasket om han skulle lykkes i en klubb på et høyere nivå. Klarte jo ikke å etablere seg i 2 bundesliga f.eks.

Vil aldri få samme status som johansen, konradsen osv, spillere som la igjen litt penger i klubbkassen. Han hadde vel havnet i Bærum hvis ikke godset tok sjansen i sin tid.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Jan 2014, 03:30 
Avlogget

Skjønner ikke hva problemet med at Kamara sonderer terrenget litt? Det er januar, mannen vil spille, scora bra med mål siste halvår og debutert på landslaget. Aldri vært hetere enn nå. Jeg for min del har null problemer, håper selvsagt han blir, men om han drar så er det helt greit det og. En viktig bidragsyter til gullet ifjor

Topp

InnleggSkrevet: 25 Jan 2014, 10:32 
Avlogget

Skal ta'n i mot med åpne armer hvis han kommer tilbake, jeg.
For den høstsesongen hans var knallbra.

Jeg er bare så dritt lei "Jeg er så glad i Godset", så lenge den fulle setningen fra mysern i realiteten lyder : "Jeg er så glad i Godset at hvis jeg ikke får et bedre tilbud fra et annet sted, så kan det hende jeg signerer for de igjen"...
Og når tyrkisk kaosklubb i nedrykkstrid er det mest interessante som har dukket opp 5 dager før "panikk-vinduet" i januar stenger, så...ja...

Topp

InnleggSkrevet: 26 Jan 2014, 11:31 
Avlogget

Salihovic skrev:
Skjønner ikke hva problemet med at Kamara sonderer terrenget litt? Det er januar, mannen vil spille, scora bra med mål siste halvår og debutert på landslaget. Aldri vært hetere enn nå. Jeg for min del har null problemer, håper selvsagt han blir, men om han drar så er det helt greit det og. En viktig bidragsyter til gullet ifjor

Et innlegg som jeg kan slutte meg til!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jan 2014, 00:44 
Avlogget

Dimmi skrev:
Skal ta'n i mot med åpne armer hvis han kommer tilbake, jeg.
For den høstsesongen hans var knallbra.

Jeg er bare så dritt lei "Jeg er så glad i Godset", så lenge den fulle setningen fra mysern i realiteten lyder : "Jeg er så glad i Godset at hvis jeg ikke får et bedre tilbud fra et annet sted, så kan det hende jeg signerer for de igjen"...
Og når tyrkisk kaosklubb i nedrykkstrid er det mest interessante som har dukket opp 5 dager før "panikk-vinduet" i januar stenger, så...ja...

Enig, men ikke bare ola som holder godset som "siste ut vei". synes egentlig det er litt rart at han tenker sånn når han vet at godset selger hvis dem får et bra bud.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jan 2014, 22:33 
Avlogget

Ola klar for Austria Wien melder Østr. medier.

Bra overgang alt i alt for Ols dette.

R

Topp

InnleggSkrevet: 27 Jan 2014, 22:39 
Avlogget

Virker slik ja. Lykke til vider Ola. Dette valget synes jeg var mye klokere! Hadde håpet du kunne tatt en sesong til i Godset, men forstår at utenlandsdrømmen lokker.

Takk for gullet Ola!

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2014, 00:09 
Avlogget

Ser allerede overskriften for meg: "Jostein Flo genierklæres etter å ha hentet en Ola Kamara på overgangsvinduets siste dag sommeren 2014 - en Ola Kamara som har trent med laget siden forsommeren".

- Jeg skal aldri tilbake til Austria Wien, mer vil jeg ikke si, uttaler en meget motivert Ola til DT.

"Ola Kamara er en spiss av internasjonalt kaliber".
"Han er rask og god i én-mot-én-situasjoner".
Noen ganger kan man stille spørsmål om det i det hele tatt ligger noe scouting bak? Men skjønner godt at Ola tar muligheten. For Godset er dette ambivalent.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2014, 00:56 
Avlogget

blåmandag skrev:
Ser allerede overskriften for meg: "Jostein Flo genierklæres etter å ha hentet en Ola Kamara på overgangsvinduets siste dag sommeren 2014 - en Ola Kamara som har trent med laget siden forsommeren".

- Jeg skal aldri tilbake til Austria Wien, mer vil jeg ikke si, uttaler en meget motivert Ola til DT.

"Ola Kamara er en spiss av internasjonalt kaliber".
"Han er rask og god i én-mot-én-situasjoner".
Noen ganger kan man stille spørsmål om det i det hele tatt ligger noe scouting bak? Men skjønner godt at Ola tar muligheten. For Godset er dette ambivalent.

Hehehe :lol:

Lykke til Ola, nå kom du hvertfall til en skikkelig klubb.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2014, 01:30 
Avlogget

Ola Kamara og Roman Kienast på topp, interessant spissduo.

Lykke til i Østerrike og Austria Wien.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2014, 01:49 
Avlogget

For all del, lykke til.
Men, håper noen i Wien tar en alvorsprat med mysern etter disse uttalelsene til VG :

"- Jeg var i Ried i tre uker, men for en som kommer fra Oslo og er vant med storbylivet ble det litt annerledes på et sted med ti tusen innbyggere, selv om klubben, folkene og treningene var bra.

- Selv om jeg ville vært en av de beste spillerne der ble jeg leid ut til 1860 München, og så dro jeg hjem for å vinne seriegull med Strømsgodset som er «klubben min».

Jeezzez.....
Ja, du ble sikkert leid ut, og deretter satt på benken og senere tribunen på nivå 2 i Tyskland fordi du var så jævla god at du satte alle andre i skyggen, Ola....

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2014, 09:28 
Avlogget

Takker så meget for ditt fargesterke bidrag til seriegullet, Ola, du vil bli husket! Lykke til i en skikkelig og verdig klubb i internasjonal fotball!

[Men a la Dimmis synspunkt, lær deg å opptre i media, så du unngår at farlige formuleringer lager snublesteiner for deg selv!]

Tvi, tvi - gjør det godt!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2014, 09:47 
Avlogget
Brukerens avatar

Dette var nok et smartere valg, rent klubbmessig, i forhold til den tyrkiske klubben.

Lykke til, Ola!

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jan 2014, 11:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Flott du fant en stor klubb under sikrere økonomiske forhold.

Nok en gang Lykke til. Dette fikser du - og takk for bidragene til gull, pokaler og sølv.
Velkommen tilbake til Godset!!!

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jan 2014, 08:35 
Avlogget

Takk for flott innsats og lykke til i Wien :-)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 788 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen