Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 09:02

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 300 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 06 Sep 2012, 13:02 
Avlogget

Godt forslag det, evt. Sveen på utlån til kamma.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Sep 2012, 16:37 
Avlogget
Brukerens avatar

Lars skal utvikle seg i Godset.

Alex har vel så godt som lagt opp. Da det ble klart at han er ute i ytterligere seks uker, uttalte han at han nå først og fremst har fokus på å bidra ut sesongen (selv om han gjerne skulle blitt med lenger). Jeg leser det som at han er ferdig, og da trenger vi Lars.

At han skal kunne utvikle seg noe bedre i Hamar, enn det han kan i Drammen (kanskje med Alex i en assistenttrenerrolle med hovedansvar for forsvaret vårt?) har jeg ingen tro på.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Sep 2012, 17:00 
Avlogget

Du mener altså at Larser'n vil få en like bra utvikling av å være reserve med sporadiske innhopp for SIF, som det å være fast på et bra Adecco-lag gjennom en hel sesong med regelmessig matching over tid?

Edit : Siden vi har Madsen og Storbæk som de åpenbare førstevalgene på stopperplass...

Topp

InnleggSkrevet: 06 Sep 2012, 18:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg stiller meg bak Dimmi på denne, gitt at vi har et realt alternativ å kaste innpå dersom Madsen eller Storbæk må stå over en kamp.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Sep 2012, 14:45 
Avlogget
Brukerens avatar

SIF_til_jeg_dør skrev:
Jeg stiller meg bak Dimmi på denne, gitt at vi har et realt alternativ å kaste innpå dersom Madsen eller Storbæk må stå over en kamp.

Og det har vi vel ikke idag. Enig at LS utvikler seg mer ved å spille i Adecco en som reserve. Men vi må ha gode reserver også, som ikke pusher de med "klippekort" på trening.

Ikke lett dette. Vil avvente og se hva som skjer utover høsten, både med LS og Aas.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Sep 2012, 15:45 
Avlogget
Brukerens avatar

rastafari skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:

Og det har vi vel ikke idag. Enig at LS utvikler seg mer ved å spille i Adecco en som reserve. Men vi må ha gode reserver også, som ikke pusher de med "klippekort" på trening.

Ikke lett dette. Vil avvente og se hva som skjer utover høsten, både med LS og Aas.

Jeg regner vel med at midtstopperen fra City skal brukes litt mer neste sesong. Det burde vel åpne dørene for at Sætra kan dra på lån?

Topp

InnleggSkrevet: 08 Sep 2012, 00:07 
Avlogget

Salihovic skrev:
Så dere mener det er bedre å ha et lag fullt av Gulskogengutter enn et lag hvor man gjør seg fortjent til å spille med å være god, ikke hvor du er født geografisk

Hehe, er vel ikke helt det jeg mener. I tillegg til å være lokal, så ser jeg på Lars som ung, lovende og en spiller med gode holdninger. Billig i drift er han vel også. Passer med andre ord midt i blinken for Godset-modellen. Om han - per dags dato - er god nok til å bidra til gull i tippeligaen, det er for meg et helt annet spørsmål. Selv om jeg drømmer om gull som alle andre, så syns jeg det er viktig at ikke satsing på kort sikt går på bekostning av det langsiktige. Når jeg tenker Godset-materiale, så er det ikke gull i år jeg tenker på, selv om situasjonen faktisk er den at vi allerede i år er med og kjemper i toppen.

Enig med Dimmi i at et lån neste sesong kunne blitt bra, bare vi slipper en ny Sandefjord-situasjon da...

Topp

InnleggSkrevet: 08 Sep 2012, 00:24 
Avlogget
Brukerens avatar

begbie skrev:
Salihovic skrev:
Enig med Dimmi i at et lån neste sesong kunne blitt bra, bare vi slipper en ny Sandefjord-situasjon da...
Det er også et viktig punkt. Dersom vi skal leie ham ut så må det vel være mulig å få inn en klausul om at han kan hentes tilbake før tiden dersom klubben han leies ut til ikke benytter seg av den? Eller noe i den duren? akkurat tekniske rundt sånne ting er jeg ikke hundre prosent sikker på skal jeg være ærlig :P

Topp

InnleggSkrevet: 26 Jan 2013, 15:59 
Avlogget

Sitat:
Mulig klubbskifte

Gulskogen-gutten startet elleve eliteseriekamper for drammenserne i løpet av fjorårssesongen. 21-åringen fikk spille mye i skadefraværet til daværende SIF-kaptein Alexander Aas, men da Jarl-André Storbæk ble hentet inn halvveis i sesongen, ble Sætra henvist til benken. Nå er også Jørgen Horn blitt en del av Godset-stallen. Horn fikk sin landslagdebut tidligere i måneden og kommer nok til å bli Kim André Madsens midtstoppermakker kommende sesong.

Lars Sætra innrømmer at han har tenkt på at han kanskje må finne seg en annen klubb hvis han skal få mer spilletid.

- Ja, men vi får vente noen måneder til. Det blir spennende å se hva som skjer, forteller han.

Sætra er imidlertid veldig lysten på å fortsette karrieren i Strømsgodset, og er innstilt på å kjempe om en plass på laget, bare han blir kvitt ryggproblemene.

- Jeg må bare jobbe så hardt jeg kan, og håpe jeg kan danke ut de fleste, sier han til Drammens Tidende.

http://dt.no/godset/toff-periode-for-setra-1.7738574

Det beste for Sætra er nok å bli lånt ut til en Adecco klubb der han får spille fast hver helg.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Jan 2013, 17:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Skjønner Lars men sammtidig trenger vi bredde. Han får fighte som faen så vil han få sjansen når noen blir skadet

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 15 Feb 2013, 12:59 
Avlogget

– Prolaps er noe man får når man er 60 år

Det er ikke slik Lars Sætra (21) så for seg treningsleiren på den spanske solkysten.

SPANIA: Tunge skritt opp en råtten trapp i en knusktørr åsside i Estepona. Svetten renner fra en lys panne. Solen varmer fra en skyfri himmel. 20 meter nedenfor spiller lagkameratene fotball på en strøken gressbane.
– Prolaps er noe man får når man er 60 år.
- Ikke ideelt
Lars Sætra rister oppgitt på hodet. Han liker ikke å prate om temaet. Og han liker ikke å løpe opp og ned gamle trapper når det er én måned igjen til seriestart.
– Det er ikke ideelt å være skadd nå, sier 21-åringen – uten å overdrive.
– Prolaps er noe man får når man er 60 år
Han spilte fast i fjor, da Alexander Aas ble skadd. Men så kom Jarl André Storbæk, og nå er også Jørgen Horn hentet inn som tiltenkt stoppermakker til Kim André Madsen. Veien til førstelagsfotball synes lenger enn noensinne for Gulskogen-gutten Lars Sætra. Og den blir ikke kortere av å løpe rundt med en rygg som ikke fungerer.
- Må være tålmodig
Sætra pådro seg prolaps under en styrkeøkt på ferie i Island før jul. Siden har han knapt trent fotball.
– Det går sakte. Jeg vet ikke når jeg blir klar. Jeg må bare være tålmodig, sier Sætra.
Fysioterapeut David Aronsen vil heller ikke anslå når Sætra er tilbake i fotballtrening.
– Han sliter fremdeles med smerter, sier Aronsen.

- På tide å spille fast

En skadefri Lars Sætra kan fort forsvinne fra Godset før overgangsvinduet stenger. Flere klubber har midtstopperen på radaren. Men ingen tar sjansen på en 21-åring med prolaps.
– Det er på tide å spille fast. Om det er i Godset eller et annet sted vet jeg ikke, sier Sætra.
– Blir det lettere for deg å få spille hvis du bytter klubb?
– Det er på tide å spille fast. Om det er i Godset eller et annet sted vet jeg ikke
– Jeg vet ikke. Det er vanskelig å svare på.
– Har du andre alternativer?
– Jeg har hørt om noe, ja. Men det er ikke noe jeg vil si her nå.

Deila: - Må bli skadefri

Ronny Deila vil ikke svare konkret på hvorvidt det er aktuelt å la Sætra fortsette karrieren et annet sted.
– Det er for tidlig å si. Først må han bli skadefri. Men vi skal gjøre det som er best for utviklingen til Lars.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 22:43 
Avlogget

Herlig å se Lars tilbake igjen.
Var litt skeptisk før kampen, men måten han fremsto på ute på banen gjorde (til tross for litt smårusk) all skepsis til skamme.
Fremstår med autoritet og ro, trygg med ball og som vanlig råsterk i lufta.
Nesten enda bedre som spiss de få minuttene han lå der fremme!

Hadde neste gitt opp håpet om at Lars skulle klare å etablere seg som en god tippeligaspiller etter alle skadene og motgangen de siste årene, men det synes jeg han motbeviser i dag.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 23:00 
Avlogget

Nå var vel han skyld i at offsiden ble opphevet på 1-1?
Så slik ut på reprisen at han lå en meter på "feil" side

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 23:38 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg synes det er litt paradoksalt nårfolk kklagerover at det er for få lokale ggutter i Godset men samtidig skal slenge dritt til Sætra hver gang han er involvert i spillet og halshugge ham for hver minste feil. Nå bretter jeg ikke spesifik kritikk mot innlegg her nå, mest mot endel på stadion i dag. Synes generelt han gjorde en grei prestasjon i dag, spesielt om man tenker på at det er første a-lags kampen hans på et år og han har slitt med prolaps. Tilrop som du er så jævla ræva er nok heller ikke det mest optimale for å bygge opp og få fram det beste i en spiller.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 23:42 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Jeg synes det er litt paradoksalt nårfolk kklagerover at det er for få lokale ggutter i Godset men samtidig skal slenge dritt til Sætra hver gang han er involvert i spillet og halshugge ham for hver minste feil. Nå bretter jeg ikke spesifik kritikk mot innlegg her nå, mest mot endel på stadion i dag. Synes generelt han gjorde en grei prestasjon i dag, spesielt om man tenker på at det er første a-lags kampen hans på et år og han har slitt med prolaps. Tilrop som du er så jævla ræva er nok heller ikke det mest optimale for å bygge opp og få fram det beste i en spiller.

+1. Helt enig i alt du skiver.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 300 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen