Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 07:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 300 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 23:47 
Avlogget

Meget god kamp! Han har vært ute et år, og fremstår til tross for det meget rolig og kontrollert.
Utrolig sterkt å ha kjempet seg gjennom motgangen.

Han misser på posisjoneringen ved 1-1, men som sagt - 1 år siden forrige a-kamp.

Men hva skjedde før pause? Slo han opp den gamle skaden? Utrolig kjipt i så fall

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 23:48 
Avlogget

andypandy skrev:

Men hva skjedde før pause? Slo han opp den gamle skaden? Utrolig kjipt i så fall

Så ut som en strekk på baksiden av låret.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Aug 2013, 23:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Alltid ekstra gøy med lokale spillere! Men det hjelper ikke å være lokal, når du ikke er god nok. Skulle så gjerne ønske at Lars lykkes, men jeg blir mer og mer skeptisk. Han presterer ikke godt nok, når han får sjansen. Mistet troen på han.. Sad to say!

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 00:11 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Jeg synes det er litt paradoksalt nårfolk kklagerover at det er for få lokale ggutter i Godset men samtidig skal slenge dritt til Sætra hver gang han er involvert i spillet og halshugge ham for hver minste feil. Nå bretter jeg ikke spesifik kritikk mot innlegg her nå, mest mot endel på stadion i dag. Synes generelt han gjorde en grei prestasjon i dag, spesielt om man tenker på at det er første a-lags kampen hans på et år og han har slitt med prolaps. Tilrop som du er så jævla ræva er nok heller ikke det mest optimale for å bygge opp og få fram det beste i en spiller.

Spillere skal støttes når de er på banen.
Men samtidig må vi kunne komme med kritikk om det er berettiget

Sætra viste ro med ball, det er jo ikke noe nytt.
Samtidig så leverer Stefan og Abdi to håpløse støttepasninger som det blir farligheter på.

Jeg har alltid håpet Sætra skulle ta det store steget men etter 2010 sesongen ser det ut som han har stagnert fulstendig (noe sikkert pga skader)

Skal vi være ærlige og knallharde så er Sætra det svakeste leddet av stopperene

Sad 2 say som AS2 sier.

Klart at om han er skadefri og får spille kan det bli bedre men redd for at han bare blir stallfyll om han blir

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 00:17 
Avlogget
Brukerens avatar

VB87 skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
Jeg synes det er litt paradoksalt nårfolk kklagerover at det er for få lokale ggutter i Godset men samtidig skal slenge dritt til Sætra hver gang han er involvert i spillet og halshugge ham for hver minste feil. Nå bretter jeg ikke spesifik kritikk mot innlegg her nå, mest mot endel på stadion i dag. Synes generelt han gjorde en grei prestasjon i dag, spesielt om man tenker på at det er første a-lags kampen hans på et år og han har slitt med prolaps. Tilrop som du er så jævla ræva er nok heller ikke det mest optimale for å bygge opp og få fram det beste i en spiller.

Spillere skal støttes når de er på banen.
Men samtidig må vi kunne komme med kritikk om det er berettiget

Det er jo det som er poenget mitt. Kritikken kom høylytt mens han var PÅ BANEN. Og veldig mye av det rælet som kom var ikke berettiget. Roet seg litt utover omgangen da, men still..

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 07:47 
Avlogget

Syntes Sætra ga spissen til molde FG litt mye rom og han ble liggende for langt unna mye pga. farten. Når det er sagt så syntes jeg han er smartere en feks. Horn i avleveringene fremover.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 08:37 
Avlogget
Brukerens avatar

SIF_til_jeg_dør skrev:

+1 Første TL kamp fra start på1 år. Fantastisk hyggelig

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 08:47 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Tilrop som du er så jævla ræva er nok heller ikke det mest optimale for å bygge opp og få fram det beste i en spiller.
Hvis dette er tilfelle er det bare jævlig trist. Og det bygger opp under den utbredte mening om at "hardcore" fotballsupportere kanskje ikke er de skarpeste knivene i skuffen...

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 08:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Knapt nok kniver i det hele tatt...

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 10:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Hørte heldigvis personlig ingen drittkasting mot Sætra fra tribunen, men jeg stilte meg undrende til at han startet, det innrømmer jeg.

Det fungerte ikke i den bakre firrer´n med Sætra, lillebukken fant ut at det var best å utfordre ved Sætra, og dette skapte mange farlige sjanser som kunne blitt mål. Når Sætra ble kjørt opp i banen, og Stefan trukket ned som stopper, trodde jeg dette var for å ha mer fart der bak frem til Skjeggen var klar til å byttes inn, og ikke pga Sætra var skadet. Sætra jobbet forøvrig så bra den korte perioden der fremme til bytte ble gjennomført også, så den skaden så jeg ikke ved selvsyn.

Da får det være hell i uhell da, at denne skaden fremtvang bytte, og at med ekstra fart bak, så tok vi fullstendig over kampen etterhvert. (Jeg trodde Deila gjorde byttet av defensive hensyn under kampen, da jeg ikke fikk med meg skaden på Sætra, og syntes det var en helt ok innrømmelse fra Deilas side at han ikke hadde tatt ut rette 11.)

Tror Sætra kunne fungert helt ok mot en tregere spiss, men mot små kjappe spisser er ikke han mannen å ha der bak.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 10:49 
Avlogget

Så kampen på tv, og en del situasjoner i reprise. Sætra var direkte livsfarlig foran egen boks. Ingen god kamp etter min vurdering.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 11:36 
Avlogget

Besservisser skrev:
Så kampen på tv, og en del situasjoner i reprise. Sætra var direkte livsfarlig foran egen boks. Ingen god kamp etter min vurdering.

Helt grusom og det er urettferdig av Deila og sette han inn mot så raske spillere. Da får han heller gjøre det mot dårligere motstand, for i går trengte vi rutine i de bakre rekker, ikke en spiller som ikke har startet på et år.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 13:27 
Avlogget

Støtter de tre siste innleggene.

Isolert sett så er det kanskje lite å utsette på Sætra i denne kampen, men så lenge forsvaret aldri ser bra ut med Lars så kan man ikke annet enn å vurdere helheten. Skal selvfølgelig forsvares at han ikke har spilt kamp på et år, men dette er ikke tidspunktet for tilvenning. Merkelig avgjørelse av Deila.

Vi ble kjørt i bakrommet hele førsteomgang. Sætra har en kritisk svakhet; fart. Fotballen utvikler seg, så det er mer kritisk for han som kommer opp nå enn det er for f.eks. Storbæk. Tror dette blir et ankerpunkt mot ham hele karrieren. Dessverre er ikke Madsen særlig tess med Sætra. Jeg tror årsaken er så enkel som at Sætra ikke byr nok på seg selv, så Madsen blir usikker på om han kan sette opp Lars i litt vanskelige situasjoner – som man må i løpet av en kamp. Med Horn og Storbæk så vet Madsen at de to andre gjerne tar den litt tøffe ballen, duellen eller løpet.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 14:39 
Avlogget

blåmandag skrev:

Dessverre er ikke Madsen særlig tess med Sætra. Jeg tror årsaken er så enkel som at Sætra ikke byr nok på seg selv, så Madsen blir usikker på om han kan sette opp Lars i litt vanskelige situasjoner – som man må i løpet av en kamp. Med Horn og Storbæk så vet Madsen at de to andre gjerne tar den litt tøffe ballen, duellen eller løpet.

Synes det er merkelig at du trekker frem svakheter til Madsen til grunn for at Sætra ikke skal lykkes. Madsen er ingen leder type så er derfor Madsen og Sætra ikke passer sammen og er grunnen til at man hentet Horn. Tillit og tryghet er nøkllen ord når det gjelder Sætra og Madsen. Vis ikke Madsen stoler på Sætra kan gjøre jobben sin, så legger jo Sætra merke til det og blir usikker. Må fakstisk ikke gleme at Madsen var ganske ræva de første årene han var her. men med tillit og tryghet fra Aas og Deila (som tørte å brukke han) har han blit en veldig god midt stopper, men han blir nok aldri en leder type

Topp

InnleggSkrevet: 26 Aug 2013, 17:42 
Avlogget
Brukerens avatar

Noen som la merke til han det siste minuttet han var på banen?

Omskoler jævelen til spiss! Han herja jo det minuttet!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 300 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen