Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 30 Okt 2020, 01:17

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 10 Sep 2011, 18:57 
Avlogget

Absolutt godkjent kamp av Gustav i dag.
Mange fine detaljer og raid, og med litt mer muskler og erfaring bør det kunne bli mye Tippeligaspill fremover.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Sep 2011, 23:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Mange fine detaljer og raid, og med litt mer muskler og erfaring bør det kunne bli mye Tippeligaspill fremover.

+1

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 00:38 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:

Her er jeg uenig. Synes Gustav ble altfor veik og ikke fikk til stort på sin side. Med en gang Keita kom inn ble vi plutselig farligere. Gustav er ennå veldig ung. Det er viktig at han får prøvd seg som idag så han får kjenne på nivået han må opp på. Men ser ingen grunn til å skryte av prestasjonen hans i dagens kamp.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 00:59 
Avlogget
Brukerens avatar

3047 skrev:
Dimmi skrev:

Her er jeg uenig. Synes Gustav ble altfor veik og ikke fikk til stort på sin side. Med en gang Keita kom inn ble vi plutselig farligere. Gustav er ennå veldig ung. Det er viktig at han får prøvd seg som idag så han får kjenne på nivået han må opp på. Men ser ingen grunn til å skryte av prestasjonen hans i dagens kamp.

Delevis enig. Så i glimt hva som bor i gutten, og det synes bra nok, ellers enig i at han heller trenger innhopp på dette nivået, en en startplass. Men uansett var det rett av trenerteamet og sette ut Keita fra startelleveren da han ikke hadde klart og stå opp i tide til treningene. Slikt må taes tak i.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 01:16 
Avlogget

Gustav ble borte i 2.omg, og Keita var tent når han kom inn, men jeg synes Gustav klarte seg bra i 1.omg hvor han hadde flere fine involveringer. Både tror og håper innhoppene kommer hyppig fremover!

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 02:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Han ble altfor puslette og veik. Som andre sier så ser vi glimt, men han er milevis unna TL nivå syntes jeg. Han trenger minst 1 vinter , kanskje 2 til

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 05:03 
Avlogget
Brukerens avatar

Han prøver og prøver men avslører svakheten sin når han skal prøve å skjerme ut en ball og blir bare skubbet lett til siden. Må nok få litt mer flesk på kroppen før han kan stille i dette selskapet.

Litt i tvil om hvordan han skal klare det med Deilas slankediett men det genstår å se...

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 06:03 
Avlogget

Dimmi skrev:
Gustav ble borte i 2.omg, og Keita var tent når han kom inn, men jeg synes Gustav klarte seg bra i 1.omg hvor han hadde flere fine involveringer. Både tror og håper innhoppene kommer hyppig fremover!

Tilslutter meg!

Teknikk, tilstrekkelig fart og teft for spillet kom til uttrykk også på førstelaget. Gustav viste glimt av at han vil klare spranget til å bli en selvfølgelig A-lagsspiller. I grunnen denne spilledagens beste nyhet! Vil vokse videre på påfølgende innhopp. Fysikken vil komme, og motivasjonen for å bidra til det er ganske sikkert nytent.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 10:35 
Avlogget

Skjønner at noen mener han ble for veik og jeg er enig i at han ble borte i andre omgang.

Det jeg heller vektlegger etter kampen er at han holdt bredden fint i første omgang. Han var spillbar, viste tydelig at han ville ha ballen i bena langs bakken og møtte ball.
Et par ganger fikk vi også sett at han turte å utfordre, fikk vist frem både teknikk og hurtighet.

I annen omgang tror jeg han rett og slett ikke orket mer. Det virket som om tempo ble for høyt, slik at han ikke maktet å ta løpene fremover i lengderetning og utfordre på siden.

For meg var dette et helt klart lite gjennombrudd for Gustav, til dere som mener han trenger 18 måneder, må jeg bare si meg uenig.

Han er litt veik, ja, men for all del. Det er ikke noe problem for han å bygge seg opp noen kilo i vinter.
Utfordringen retsten av sesongen når han er får sjansen er enkel.
Han må få mer selvtiltt til å gå i angrep. Støttepasninger er greit, det er safe, men jeg vil heller se at han utfordrer med fart og teknikk på kant. Det er ingen som kommer til å være negativ om han prøver på det, jeg vil heller applaudere et forsøk som går dårlig, fremfor å spille en sikker støttepasning.

Er dessuten skråsikker på at Gustav tar mye spilletid fra Øivind/Keita neste sesong.

2012 blir nok et år hvor vi stiller med en gjeng 90-92 modeller og vi skal pokker meg slå minst like bra fra oss også neste år. Gustav er for meg en av de som fort kan bli en "snakkis" i neste års tippeliga.

Du skal være stolt av innsatsen i går, dette bygger du videre på. Både erfaring, selvtillitt og tempo vil vokse merkbart om du får flere sjanser.

Marcus Pedersen 31.08.2010

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2011, 23:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Analyse av Gustav Wikheim

Si gjerne om det er noe dere river dere i håret av. Har skrevet lang tid i strekk nå, samtidig som jeg har sett gårsdagens kamp i reprise. Regner vel med at noen er uenige i det som står der, så det er bare å fyre løs. :)

Topp

InnleggSkrevet: 17 Okt 2011, 18:50 
Avlogget

Gustav BB på VG-børsen:
http://vglive.no/#match=10003613

Topp

InnleggSkrevet: 17 Okt 2011, 19:45 
Avlogget

Gustav var rå mot Sogndal.
Flott at gutten kan levere slike kamper mot "svakere" tippeliga motstand. Han er fortsatt veldig ung, men viste denne kampen at han kan nå en god tippeliga standard relativt snart.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Okt 2011, 19:57 
Avlogget

sleng gustav på bolekur så har vi en rå spiller neste år

Topp

InnleggSkrevet: 17 Okt 2011, 21:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Bra kamp av Wikheim. Dette er en mann for framtida.. ja, kanskje er han i første-11'ren allerede neste sesong :!: :D

Topp

InnleggSkrevet: 17 Okt 2011, 22:32 
Avlogget

1907 skrev:
Bra kamp av Wikheim. Dette er en mann for framtida.. ja, kanskje er han i første-11'ren allerede neste sesong :!: :D

Gustav er på vei opp og frem.
Keita er på vei ned og ut.
Øyvind og Gustav på vingene neste sesong!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen