Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Okt 2020, 03:36

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 22 Jan 2012, 19:24 
Avlogget

Dimmi skrev:
1907 skrev:
Bra kamp av Wikheim. Dette er en mann for framtida.. ja, kanskje er han i første-11'ren allerede neste sesong :!: :D

Gustav er på vei opp og frem.
Keita er på vei ned og ut.
Øyvind og Gustav på vingene neste sesong!

Etter sist kamp (og referat fra DT) så kan det fort virke sånn.
Håper han spiller på seg masse selvtillit frem mot våren, og ikke minst kanskje utvikler 4-5 kilo med muskler på kroppen.

Kan mye mulig bli en hit i årets tippeliga :wink:

Marcus Pedersen 31.08.2010

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jan 2012, 19:37 
Avlogget

Goliath skrev:
og ikke minst kanskje utvikler 4-5 kilo med muskler på kroppen.

10kg mer muskler, så snakker vi! Eksplosive muskler, ikke Kovacs muskler.. ;p

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jan 2012, 22:24 
Avlogget

Så lenge Keita er skadefri så spiller han. Det oser klasse og jeg tror vi kommer til å se mucho magi i år. På vei ned og ut?? Haha regner med at du ikke så slutten av sesongen ifjor. Han leika jo.
Keita er vår Super Mario....

Nappe lax i solnedgang og tørke med et TU skjerf. Det er like godt som seriegull.
Tifosidrm<3

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 13:34 
Avlogget

Tviler veldig sterkt på at wikheim tar plassen fra keita, vis det var det du mente. Wikheim vil få betraktelig mere innhopp i år enn i fjor ja, vis han herjer nå i "pre-season". Han kommer aldri til å ta fra keita plassen, pga viljen og formen keita visste på slutten av fjoråret. En keita i form eren av tippeligaen beste spillere spør du meg. Han tilbyr oss en nymoderne spillestil som veldig få klubber i norge har på kantene.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 13:54 
Avlogget

Jeg har en magefølelse på at Keita kommer til å forlate oss i løpet av sesongen.
Vi kan med fordel selge en spiller i løpet av sesongen og med Diomande, Shala, Tokmac og Storflor ser jeg Keita som et godt salgsobjekt. Han er god, men ikke uunnværlig og han har et salgspotensial.....

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 15:36 
Avlogget

Superteale skrev:
Jeg har en magefølelse på at Keita kommer til å forlate oss i løpet av sesongen.
Vi kan med fordel selge en spiller i løpet av sesongen og med Diomande, Shala, Tokmac og Storflor ser jeg Keita som et godt salgsobjekt. Han er god, men ikke uunnværlig og han har et salgspotensial.....

kan si meg enig i det, men da er alt avhenig av hvordan resten av spillerne i hans posisjon gjør det. Spiller wikheim og shala bra og holder seg på tl nivå, så kan vi vurdere å selge keita. men vis ikke. Ja da sier det seg selv at vi må beholde han. Men da må jo keita prestere selv også.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 15:38 
Avlogget
Brukerens avatar

Tror ikke keita blir solgt, men det ryktes at Tokmac er en Keita light.... Mulig at han burde finne på noe annet. Han har vistnok fått mange advarsler allerede. Hva er det med disse gutta som trur dem er tøffere enn toget. Dem trur jo faen meg dem er 50 cent hele gjengen.. :roll: Slike vil ikke jeg ha i klubben min. Setter penger på at minst en sak kommer i media denne sesongen . ,,,

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 15:47 
Avlogget
Brukerens avatar

Det blir jo helt på trynet om han allerede har klart å pådra seg flere advarsler allerede. Hadde trodd saken med spesielt Keita, men også Adam, gjorde at de yngere spillerne våre innså at det er hardt arbeid og punktlighet som bringer dem videre.
Å lese hva hauken skriver her nå gjør meg bare trist, slike holdninger er rene drepen for spillergruppen.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 15:55 
Avlogget
Brukerens avatar

liker det ikke jeg heller, men er vel ikke annet å vente. Bare å dra ned til byen så ser du hvem så er så jævla kule....

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 16:42 
Avlogget

Kanskje feil tråd å diskutere Tokmac i, men det var det vel jeg som la opp til.
Jeg tror uansett at Gustav får gode sjanser i år ettersom Keita varierer mye, Storflor må matches fornuftig, Shala har enda litt å bevise og det gjør veien for Gustav kortere hvis Tokmac surrer det til for seg selv med dårlige holdninger....

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2012, 16:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Wikheim må da være milelangt foran Tocmac når det gjelder mulig a-lagsplass. Wikheim har begynt å bygge muskler noe Tocmac ikke har - ennå.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Jan 2012, 13:08 
Avlogget

Har troen på at Wikheim kan ta steget i år.
Viste allerede i fjor at han har kvaliteter som gjør meg sterk i troen på at han kan klare å ta tippeliganivået i år. Spesielt når jeg leser at Deila uttaler at Wikheim har tatt ytterligere steg i vinter.

Når det gjelder rykter om urokråker, nykker og småkonger blandt enkelte yngre spillere i stallen så er vell ikke dette til å komme unna.
Vi har alle vært unge en gang. Det å få plass i a stallen til Godset er stort, og skal være stort. Da er det lett for at det går til hodet på deg, at man blir "kongen på byen" osv osv... Deila og CO sin oppgave er å få de til å ha riktig fokus. Det har han vært flink med før, og jeg er sikker på at han klarer å være i fremtiden også. Veien fra "stort talent" i 16-18 års alderen til fast inventar på et lokalt 3,4 divisjonslag i midten av tyveårene er ikke så fryktelig lang hvis man ikke har riktig fokus. Flere eksempler på det.

At en og annen spiller ikke passer inn i Deila sitt "regime" får så være. Da får de finne seg en annen klubb eller noe annet å gjøre, enkelt og greit. Heller det en å ha en hovedtrener som ikke står fast ved prinsippene til klubben.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Mar 2012, 16:23 
Avlogget

Forlenget med 3 år. Vår nye superstjerne!

Topp

InnleggSkrevet: 08 Mar 2012, 11:04 
Avlogget
Brukerens avatar

MariusPA skrev:
Forlenget med 3 år. Vår nye superstjerne!

http://dt.no/godset/wikheim-til-2015-1.7074696

Topp

InnleggSkrevet: 10 Mar 2012, 19:48 
Avlogget

Banens beste i dag.
Spilte bare siste 10 min, men skaper mer på de 10min enn resten av laget gjorde på de første 80.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen