Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 08:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 164 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 13:11 
Avlogget
Brukerens avatar

AS2 skrev:
Greit at Dio var ræva i går. Han har heller ikke prestert siden skaden i fjor. Men å "halshogge" han og mene at han bør settes på transferlisten blir vel å dra den litt vel langt.

Det var mange som ikke presterte i går. Hva med Stefa? Han surret rundt på midten. Øyvind presterer ikke! Som en av veteranene i laget, burde han gå foran som et godt eksempel og gå i krigen. Men det gjør han ikke (som vanlig). Kovacs scorer ikke mål. Ovenstad bør levere mot et lag fra 2. div, men faller jo helt igjennom. Vilsvik er ikke så god som han pleier. Osv..osv..

Dio var skit dårlig, men det var det flere som også var. Alle må ta på seg skyld for dette tapet. hadder man scoret på sjansene, så hadde det vært en helt annen kamp. Men det klarer de ikke. Samtidig er prestasjonen langt under pari! Man kan ikke slippe seg ned 2 hakk og tro at man skal cruise seg inn til seier. Da går det alltid på tryne.

Tilbake til Dio.. Jeg har troen på han. Synes at han minst skal hvert fall få ut sesongen til å vise seg frem.

+1

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 13:22 
Avlogget

Vi kaster ikke ut en spiller som holder det nivået Dio viste på tilsvarende tid i fjor.
Da var'n rå!
Jeg har fortsatt trua.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 15:37 
Avlogget
Brukerens avatar

Håper Dio våkner snart. Han har vært utrolig tafatt og lunter rundt. Virker som en spiller med null selvtillit

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 22:27 
Avlogget

Vi så jo alle hvor mye tillit Ola fikk, Deila vil nok støtte Dio på samme linje. Nå scora Ola litt mer og jobba litt hardere, men det kommer seg nok med Dio også.

Men, dette er en idrett hvor man må prestere fra 1. min. Så han bør skjerpe seg, og komme i form.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Mai 2013, 01:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Eh, vi har spilt en måneds tid. Alle kan ikke være i form alltid. Fra tv-skjermen, som noen av oss er dømt til å bivåne kampene gjennom, har jeg ikke lagt merke til at Dio har vært noe svakere enn andre.

Greit, vi tapte mot Asker og da blir man selvfølgelig ekstra blodtørstige. Samtidig ligger vi på medaljeplass i ligaen bare på grunn av et godt kollektiv. Ser ikke noe grunn til å være så aggressive på enkeltspillere. Vi er heller ikke dønn avhengige av Dio, han er ikke i førsteelleveren. Har trua på at han får opp giret og serverer noen joker-innhopp snart.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Mai 2013, 07:24 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg er redd dio skal bli den nye keita jeg. forran hver sessong sier vi alle "I år blir dios år, nå tar han steget vidre" :s Jeg syns dio har vært slapp i alle innhopp han har hatt, han har ser sliten ut selv om han bare spiller slutten av en kamp.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Mai 2013, 23:18 
Avlogget

Dio har man da strengt tatt kun sagt det om 1 år, da det er alt vi har hatt han i. Skjønner ikke helt frustrasjonen mot Dio må jeg innrømme, synes ikke han har vært veldig god, ei heller dårlig. Helt ok, men det kommer seg nok.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mai 2013, 11:23 
Avlogget

Jeg har for min egen del ikke grunnlag for å være skråsikker omkring dette. Jeg vil kanskje ikke nå si at Dio har dårlig selvtillit foran den enkelte kamp. Derimot at han kanskje kan falle i selvtillit i den enkelte kamp. For jeg forestiller meg at han er noe i villrede når det gjelder det å koordinere sitt eget individuelle spill med lagets spill. Det tror jeg også kan smitte over på hans individuelle spill.

Når enkelte fester seg spesielt ved innsats, tror jeg det er vrient å vise en formålsrettet innsats dersom det er riktig at han famler. Dersom noen da vil innvende at Dio da bør begynne med innsats, har jeg en fornemmelse at det i så fall lett kan bli en blind innsats som ikke leder til at han finner tilbake til det spill han viste før sin skade i fjor. Skulle noen så innvende at det å finne ut av seg selv burde være noe som heller skulle finne sted på Team-SIF, tror jeg at et svar på det kan være at Dio trenger under gjenfinning av sitt spill å gjøre dette samtidig med at han utvikler relasjoner med medspillere på førstelaget. I tillegg til å gjøre dette på treningsbanen, trenger Dio også å utvikle og utfolde de relasjonene under kampsituasjoner.

Dermed tror jeg at Dio trenger å få noen kampminutter nå og da. Bare at det må være viktig å ha en riktig forståelse av hva som gjenstår, for at Dio kan virke på sitt gjenfunne (og videreutviklede) nivå. Det kan f eks handle om noe av det jeg nevner, eller meget vel et eller annet annet som jeg ikke har fått med meg.

I fjor høst skrev jeg tilsvarende, der jeg var opptatt av at han måtte gjenfinne seg selv.
Independiente skrev:
Jeg tror, jeg vel å merke tror, at det handler om for Dio å gjenfinne seg selv og sin selvtillit, men som delvis nytt også i større grad å gjøre det innenfor et lags kollektive spillemåte. Herunder , som noe jeg stadig tror, også være i stand til mer å bruke laget, mer tydelig å bli en del av lagets kollektive spill og i større grad utvikle og utfolde relasjoner. Innen en slik ramme, med støtte fra den, så individuelt spille ut sitt kombinert gjenfunne og nyfunne jeg. Som både kollektivspiller og solospiller, snart det ene, så det andre, som valg i situasjonene.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mai 2013, 19:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Spår at det blir litt roligere her etter dagens kamp..

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mai 2013, 20:07 
Avlogget
Brukerens avatar

Idag syns jeg han så kvikk ut. Dio jobba bra, og han scora et veldig sterkt mål =) Håper han fortsetter sånn!

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mai 2013, 20:10 
Avlogget

Bedre av Dio i dag men mangler to-tre hakk enda vs i fjor

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mai 2013, 20:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Mulig Dio leser her inne?

Var en helt annen innsats fra start i dagens kamp. Sloknet litt i 2. omg, selv om han scoret et flott mål etter en jævla god pasning fra Keita.

Bra Dio, nå nærmer du deg der vi ønsker du skal være!

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mai 2013, 21:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Bra at han putta, men syntes fortsatt han gjør ekstremt mye rart og ser veldig tung ut i shortsen. håper han retter opp løpa og pasninger

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 05 Mai 2013, 21:42 
Avlogget

Han var utvilsomt friskere i dag, men 80% av tiden dasser han fortsatt bare rundt. Enkelte ganger står han bare og ser på, mens f,eks Kovacs løper som en gud og jager ballen fra forsvaret til Viking.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Mai 2013, 08:15 
Avlogget

Hadde stor sans for Dio i fjor. Syns dessverre han ser noen kilo for tung ut i år; drakta sitter som et pølseskinn.

I toppform tror jeg han er vår beste spiss, og det sier en del med tanke på Kovacs.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 164 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen