Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 09:44

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 164 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 22 Okt 2012, 04:19 
Avlogget

Sikkert rart for fyren, være ute av laget lenge for så skulle spille mot TL's beste stopper. Har en jobb og gjøre, men mest av alt tror jeg gutten trenger tillit over tid

Topp

InnleggSkrevet: 22 Okt 2012, 09:10 
Avlogget
Brukerens avatar

Han skuffa stort mot molde. Var stillestående og avventende.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Okt 2012, 13:39 
Avlogget

Dio viste at han har stort potensial før skadeavbrekket, men har vært en skygge av seg selv etter sommeren. Ingenting tilsa at han burde startet denne kampen.

Kovacs er vår mann ut 2012, men Dio er absolutt noe å satse videre på i 2013.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Okt 2012, 16:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Dio er treg og mangler mye pdd. Virker som han har selvtillit som en tepose. Har trua på fyren, men han må jobbe hardt i vinter. Både fysisk og mentalt. Han skulle aldri starta kampen igår

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 23 Okt 2012, 00:15 
Avlogget

Han burde leies ut om han ikke gjør det bedre nå. Han er god rask osv men mangler et eller annet som gjør at han ikke får til noe

Topp

InnleggSkrevet: 23 Okt 2012, 00:52 
Avlogget

De første 15 minuttene var han god.
Vant dueller, dominerte i lufta, og var bevegelig og kvikk.
Den spilleren vi så da har vi ikke råd til å leie ut.
Men, vi må få det frem oftere.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Okt 2012, 01:04 
Avlogget

Fram til sommeren så var Dio helt strålende. Var vel den som scorte oftest i TL på et tidspunkt og alltid et friskt pust, enten fra start eller som en innbytter. Han var alltid initativrik og livli. Og han har jo på sett og vis alt som skal til for å bli en spiss i norsk toppklasse. Rask, god fysikk, ganske målfarlig og en kriger. Dog litt negativt med enda en dårlig høstsesong. Var helt rå på våren ifjor for Hødd, før det butta på høsten (lyder kjent). Dog Dio har vært veldig viktig for 2.laget på slutten så man har absolutt bruk for gutten

Topp

InnleggSkrevet: 23 Okt 2012, 05:43 
Avlogget

Jeg tror, jeg vel å merke tror, at det handler om for Dio å gjenfinne seg selv og sin selvtillit, men som delvis nytt også i større grad å gjøre det innenfor et lags kollektive spillemåte. Herunder , som noe jeg stadig tror, også være i stand til mer å bruke laget, mer tydelig å bli en del av lagets kollektive spill og i større grad utvikle og utfolde relasjoner. Innen en slik ramme, med støtte fra den, så individuelt spille ut sitt kombinert gjenfunne og nyfunne jeg. Som både kollektivspiller og solospiller, snart det ene, så det andre, som valg i situasjonene.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Okt 2012, 12:41 
Avlogget

Sitat:
Det viste seg å ikke være brudd, men tirsdagens MR-bilder fra Kongsberg forteller at 22-åringen har skadet fremre syndemose i ankelen. Det er den samme type skade som SIF-kollega Adama Diomande har slitt med tidligere i sesongen

Kanskje derfor Dio ikke har sett så bra ut etter skaden?

Topp

InnleggSkrevet: 22 Feb 2013, 14:19 
Avlogget

Likte det jeg leste i DT i dag (ikke på nett foreløbig).
Dio ønsker Sørum velkommen, og er utelukkende positiv til økt konkurranse om plassene i laget. Er innstilt på å kjempe om spilletiden og ser positivt på at man forsterker.
Ellers litt om skadene i fjor, og at formen er i anmarsj nå.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Feb 2013, 16:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Herlig Dio :D

Ser for meg en del "rundjulte" midtstoppere i år. Tydelig at Sørum ikke får noe gratis.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Feb 2013, 18:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Digg holdning! Er ikke nødvendigvis obligatorisk å svare "riktig" på de spørsmålene. I det minste viser det at gruppa og ledelsen har god kjemi.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 07:40 
Avlogget

Dio skuffer meg veldig i cup kampen på tide å annullere kontrakten hans ?

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 08:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Sette han på overgangslisten ville i alle fall vært en vekker. Tar gjerne noen kroner for han til sommeren jeg, men tror begge parter har godt av å skille lag nå.

Dio, når du kommer inn og viser så dårlige holdninger som du gjorde i NM 2 runde mot Asker, da får du enten ta opp hansken nå, og bevise at du er villig til å faktisk gjøre manns jobb, eller komme deg bort fra klubben, og finne deg en klubb de synes lett halvjogging mot spiller man kan vinne ball fra er en god nok jobb. I godset er det ikke slik.

Du har en stor jobb å gjøre, ser gjerne at du tar tak i deg selv og gjør denne jobben, men har mine tvil. 1 div er muligens mer rett for deg en Eliteserien når alt kommer til alt.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 12:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Greit at Dio var ræva i går. Han har heller ikke prestert siden skaden i fjor. Men å "halshogge" han og mene at han bør settes på transferlisten blir vel å dra den litt vel langt.

Det var mange som ikke presterte i går. Hva med Stefa? Han surret rundt på midten. Øyvind presterer ikke! Som en av veteranene i laget, burde han gå foran som et godt eksempel og gå i krigen. Men det gjør han ikke (som vanlig). Kovacs scorer ikke mål. Ovenstad bør levere mot et lag fra 2. div, men faller jo helt igjennom. Vilsvik er ikke så god som han pleier. Osv..osv..

Dio var skit dårlig, men det var det flere som også var. Alle må ta på seg skyld for dette tapet. hadder man scoret på sjansene, så hadde det vært en helt annen kamp. Men det klarer de ikke. Samtidig er prestasjonen langt under pari! Man kan ikke slippe seg ned 2 hakk og tro at man skal cruise seg inn til seier. Da går det alltid på tryne.

Tilbake til Dio.. Jeg har troen på han. Synes at han minst skal hvert fall få ut sesongen til å vise seg frem.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 164 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen