Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 17 Nov 2017, 23:17

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 05 Nov 2016, 21:52 
Avlogget

Det var bare 4 påmeldte til Haugesund borte. Så opplagt, det blir ikke buss.

Men! Borte mot Sogndal var det 16 påmeldte. Langt under krevede antall for buss også det. Da var det bare pliktoppfyllenhet som gjorde at jeg gikk inn sent fredag kveld og oppdaget at det forbausende var fulltegnet buss. Jeg måtte forestille meg løsningen. Det måtte handle om en minibuss. Først ved oppmøte ved Statoil til tiden søndag morgen viste det seg sikkert å stemme. Trygg var jeg først da. For da het det på nettsiden at listen var fulltegnet. Ytterligere interesserte kunne skrive seg på "Venteliste (!) Kristiansand". Rør eller fakta? Hadde jeg ikke sjekket nærmest overflødig, hjemkommet sent fredag kveld, hadde jeg ikke kommet med. Ville dessuten ha risikert et krav på det annonserte beløpet.

Mao hvorfor opplyses det ikke om at det ikke blir tur? Ikke alle er på Fjasebook om det eventuelt er meldt der. Det skulle ikke være så vrient å sende mail til mailregistrert påmeldte om avlysing.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Jun 2017, 18:04 
Avlogget

Vennligst meld fra at det ikke blir tur selv når det tilsynelatende er opplagt. Det har betydning i forhold til det fritt å kunne foreta seg annet!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: