Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 18 Sep 2020, 08:24

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 28 Apr 2012, 10:24 
Avlogget

Påmeldingsknapp for ikke-GUere til Åråsen virker altså ikke, nå som ellers.

Undertegnede som fortsatt skal være ikke-unionist, har da som før i en slik situasjon igår skrevet mail til Reisegruppa. Med sikte på å bli "manuelt" påmeldt.

Det har før fungert utmerket. Men ikke nå. Det tror jeg har den naturlige årsak at for unionister er bussturen gratis. Da framstår det mer uinteressant enn ellers å sjekke mail for Reisegruppa.

Jeg har månedskort på tog helt fram til Lørenskog og ville dessuten mer uforstyrret ha kunnet lese en bok på tog. Men jeg er interessert i å betale 100 kroner for en slik reise (istedenfor et noe lavere beløp) for å komme raskere hjem. Jeg skal nemlig i kveld påbegynne å drikke en flaske Château La Tour Haut-Brion 1995 fra Pessac-Léognan (Bordeaux), min siste vin fra Vika-polets spesialslipp for Bordeax-viner sist høst, og trenger å komme hjem så tidlig som mulig. Som ellers vil jeg jo ikke drikke alkohol før fotball. Fotballkamper på lørdag har nemlig for meg det meget, meget negative trekk å invadere min vinkveld.

Men jeg får ikke bekreftet om jeg vil ha kommet med eller ei, før det kan være for sent å gripe til togtransport. Kan noen besørge et slikt svar? På forhånd mange takk for svar!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2012, 10:32 
Avlogget

Du kan få min mors plass, hvis du betaler MariusPA eller Torstein for reisen. Er den god for meg så er det det for meg. Jeg gir beskjed uansett til Torstein.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2012, 10:38 
Avlogget

Tusen takk for et slikt opplegg som avklarer det hele!

Jeg bekrefter dette som en inngått deal!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Sist endret av Independiente den 28 Apr 2012, 10:40, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2012, 10:40 
Avlogget

Da ser det ut til at det er i orden.
Beklager skriveleif, men deler av skriften forsvinner ut av skjermen når jeg skriver.
Meningen var selvsagt at hvis det er greit for deg, etc...

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2012, 10:53 
Avlogget

Independiente skrev:
.

Jeg har månedskort på tog helt fram til Lørenskog og ville dessuten mer uforstyrret ha kunnet lese en bok på tog. Men jeg er interessert i å betale 100 kroner for en slik reise (istedenfor et noe lavere beløp) for å komme raskere hjem. Jeg skal nemlig i kveld påbegynne å drikke en flaske Château La Tour Haut-Brion 1995 fra Pessac-Léognan (Bordeaux), min siste vin fra Vika-polets spesialslipp for Bordeax-viner sist høst, og trenger å komme hjem så tidlig som mulig. Som ellers vil jeg jo ikke drikke alkohol før fotball. Fotballkamper på lørdag har nemlig for meg det meget, meget negative trekk å invadere min vinkveld.

"Allons enfants de la Patrie. Le jour de gloire est arriveé".

Independiente - c'est une légende de la tribune.

Bonne chance!

Blir vin på skjenkestua i dag merker jeg.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2012, 11:00 
Avlogget

Takk, takk!

Om enn jeg som alltid har noen rariteter!:

Nå er det å være taus, men klappende publikummer med en bestemt spiss på banen. Vokalt deltagende som før når samme spiller er ute av banen.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Apr 2012, 13:29 
Avlogget

tror jeg mista tlf min på en a bussa igår. om du vet noe om det eller har sett den send meg en pm

Topp

InnleggSkrevet: 29 Apr 2012, 14:33 
Avlogget

Independiente skrev:
Takk, takk!

Om enn jeg som alltid har noen rariteter!:

Nå er det å være taus, men klappende publikummer med en bestemt spiss på banen. Vokalt deltagende som før når samme spiller er ute av banen.

Fin strategi det, Indie. Men det interessante er om du kom deg hjem tidsnok til å åpne vinen, og om den falt i smak. Terningkast?

Topp

InnleggSkrevet: 29 Apr 2012, 22:53 
Avlogget

Drakk vinen langsomt kveld og delvis natt under en snudd døgnrytme.

Intet terningkast. Og de tallkarakterer jeg gir, har ingen mening for andre.

En litt krevende bedømmelse for amatøren. Jeg er utelukkende vinentusiast, men mestrer over hodet ikke det å være vinkjenner. Dessverre! Uansett at jeg skriver ned mine enklere tanker om vinene som jeg drikker. Har nemlig ikke videre god evne til å skjelne viner på nese. (Ekspertene kan snakke om fruktaroma og bouquet.) Ikke heller har jeg noen sikker evne til å gjenkjenne og dermed sette navn på de dufter (og dermed i stor grad de smakselementer) jeg mener å oppfatte.

Men jeg får driste meg til iallfall en bedømmelse: Jeg synes vel at vinen så vidt holdt et nivå svarende til sin pris, men ikke overgikk det. Og vinen var langt fra noen billigvin, så det betyr at det uavhengig av prisen i min målestokk var en svært god vin.

Ellers, ikke mist av syne følgende innlegg ovenfor:

wanksta skrev:
tror jeg mista tlf min på en a bussa igår. om du vet noe om det eller har sett den send meg en pm

Topp

InnleggSkrevet: 30 Apr 2012, 11:38 
Avlogget

Sitat:
Ellers, ikke mist av syne følgende innlegg ovenfor:

wanksta skrev:
[/quote]

Da er telefonen kommet til rette igjen takket være ærlige folk på nettbuss som leverte den inn. Jeg kunne spasere rett inn på bragernes torg 2 og hente den helt uskada. Retter en stor takk til den eller de som fant den og leverte den!!

Topp

InnleggSkrevet: 30 Apr 2012, 20:09 
Avlogget
Brukerens avatar

må jo bare oppfordre Indie og andre som er med på en del turer å melde seg inn i GU,
med de to gratisturerene på øslandet ville dere tjent inn medlemskapet alt innen midten av mai....

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2012, 01:13 
Avlogget

Siden jeg meldte meg ut av den offisielle supporterklubben på '90-tallet av grunner jeg ikke nå vil rippe opp i, har jeg ønsket å stå uavhengig. Det er forresten et av motivene for mitt valg av brukernavn.

[Jeg finner, med respekt å melde, det latterlig å få det økonomiske motivet holdt opp for meg. Som om jeg skulle være uvitende om det.]

Men for svært mange vil jeg tro at det er naturlig å være medlem av GU. Det mest naturlige, faktisk!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: