Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Sep 2020, 07:52

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Sogndal 2 september AVLYST
InnleggSkrevet: 28 Aug 2012, 13:21 
Avlogget

Synd, jeg skulle til å undersøke om det ville være noe jobbemessig i veien for å benytte en feriedag mandag til utsoving for å kunne reise søndag. Eller, alternativt gjøre som etter kvartfinalen da dette ikke var mulig, avtale å komme et par timer senere på jobb. I verste fall kunne jeg nå gå rett på tog fra buss som jeg faktisk hadde kunnet fra Bergen, men da valgte å dra hjem en kort tur for som ellers daglig å dryppe øynene mine mot en svakhet som de har.

Bare en person til (en som i egenskap av ikke-GU'er riktignok betaler et par hundre mer) er rimeligvis ikke tilstrekkelig til å omgjøre beslutning.

Men dessverre, ikke rettet mot turarrangør eller overfor påmeldte, dette fungerer jo som en regelrett anti-"boost" overfor laget i dets behov for å ha med en tribunestøtte når stadig og fortsatt gode prestasjoner skal suppleres med forsterket evne til å tvinge marginer i egen favør igjen!

Ingen flere som kan gjøre det forsvarlig for turarrangør med en annen reisebeslutning nå på et viktig tidspunkt i den lange sesongavslutningen? Nå som midlertidig resultatmessig tilbakegang skal forsøkes vendt! Være med og utgjøre en indirekte mental tunge på resultatets vektskål? Bidra til å gjøre senere borteturer mer viktige å ta del i!

Tillegg: Vår entusiastiske og patriotiske keeper Adam har jo kommet med appellen (i slutten av følgende nærliggende link)
http://www.godsetunionen.com/nyheter_cm ... erende/617

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Sep 2012, 21:38 
Avlogget

Det blir altså likevel transport, og det blir en liten, men forhåpentlig vokalt slagkraftig borte-"klakk"!

Leve Godset!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Sep 2012, 22:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Rakk dere hjem før Sportspuben stengte?
Har aldri sett makan til råkjøring av en minibuss :D
Er i grunn glad jeg kjørte selv.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 04 Sep 2012, 22:37 
Avlogget