Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Sep 2020, 23:06

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 18 Sep 2012, 13:54 
Avlogget

Jeg har sendt mail om påmelding til bortekamp mot Viking i Stavanger med forbehold for økt pris for å reise ved lav påmelding. I utgangspunktet skal jeg betale 200 kroner mer som ikke-GU’er. Dvs kr 700. Det er selvvalgt og for så vidt greitt. Men da blir det ekstra dyrt for meg ved slikt ventet prispåslag ved eventuelt knapp påmelding.

Det later nemlig nettopp til å kunne inntreffe. Antydet i en mottatt svarmail. Da har jeg behov for å vite hvor meget mer og litt kjapt. For selv om jeg synes det er fint at flere kan komme med ved at jeg som en ekstra person bidrar til oppsetting av f.eks minibuss, så har jeg alternativ (og mer bekvem) reisemåte til kr 900, forutsatt at jeg reagerer tidsnok før dette alternativet er utsolgt til denne prisen.

For jeg risikerer altså etter som tiden går, at den billigste varianten for denne alternative reisemåten snart vil kunne være utsolgt, samtidig som enten oppsetting av til og med minibuss i GU-regi direkte bortfaller, eller at minibuss i GU-regi blir så dyrt for meg som må betale ekstra ekstra, at jeg også av den grunn må la hele turen bortfalle.

Så jeg må på denne måten etterlyse et raskere svar på mitt spørsmål om størrelsen på ekstra pris enn den responsen som mitt avsendte tilsvar til mottatte svarmail rimeligvis vil gi opphav til. Forståelig nok sjekkes slike mailbokser kun i blant. Men her kan jeg ha behov for å foreta meg noe kjappere enn det.

På forhånd takk for svar!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Sep 2012, 17:19 
Avlogget

Fatter ikke at du ikke bare kan melde deg inn i GU og få medlemspris på disse borteturene du drar på, istedet for å måtte betale ekstra hver gang.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Sep 2012, 21:17 
Avlogget

Jeg har ikke i den forstand her kommet med noen innvendinger mot eller beklagelser over at jeg betaler et ekstra beløp som ikke-GU'er for å reise med GU. Jeg har kun skrevet omkring mine alternative muligheter dersom prisen for alle reisende blir hevet.

I så fall har jeg altså en alternativ reisemulighet til tilsvarende beløp som det kan komme til å bli, dersom jeg bare reagerer tidlig nok før billigste billetter vil være borte. Det vil til og med være en mer bekvem reisemåte. Samt særdeles viktig, da vil jeg straks være sikret å få reise, noe jeg foreløpig ellers ikke er. Det til en kjent begrenset kostnad. Og jeg har vel å merke tatt forbehold om forhøyet reisebeløp ved knapp påmelding.

I lys av dette vil jeg håpe på å motta en annen type svar, nemlig som svarer på det stilte spørsmål om forhøyet beløp og, jeg nå vil tilføye, sikkerhet for at det blir noe av! Samt tidsnok svar til at jeg eventuelt kan treffe annet valg!

For jeg har et sterkt ønske om etter beste egen evne fra tribunen å få støtte eget lag sammen med andre folk som har funnet andre reisemåter (eller om nødvendig alene med en enkelt stemmes innskrenkede bærekraft)!

På forhånd takk for svar!

Tillegg: Jeg har kjøpt togbillett og frafaller for egen del mitt spørsmål og min plass på buss (også varslet i mail)

Endringen : Tillegget

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Sep 2012, 17:38 
Avlogget

Forstår det sånn at det ikke blir noe av bussen.
Mange som tar turen?
Noen som kjører bil og kan ta med flagg?

Topp

InnleggSkrevet: 19 Sep 2012, 23:46 
Avlogget

Synd det ikke blei tur, når jeg først får meldt meg på langtur.. Har akkurat flytta til oslo, og bodde inntil nylig øverst i Numedal som ga meg 15 mils kjøretur til Drammen. Har derfor dessverre ikke noe nettverk i GU. Så det jeg lurer på er om det er mange som tar tog til Stavanger, og som evt. er med på felles skyss til og fra stadion?

mvh. Pål Sandnæs aka Viggo Venneløs

Topp

InnleggSkrevet: 20 Sep 2012, 03:11 
Avlogget

Jeg visste ikke før nå at Viking stadion ligger såpass langt fra sentrum i Stavanger; jeg har før bare vært på gamle Stavanger stadion.

Det går tydeligvis f. eks lokalt tog fra Stavanger med stopp på Jåttåvågen fire ganger i timen, reisetid 8 minutter, til pris kjøpt på automat kr 35,-.

Eller andre kollektive reisemuligheter angitt på
http://www.viking-fk.no/transport

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: