Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 19 Sep 2020, 08:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Haugesund - 26 oktober
InnleggSkrevet: 15 Okt 2012, 17:32 
Avlogget

Haugesund er en av de to vanskelige bortekamper som gjenstår og avstandenen på turen er solid, men med tanke på hva vi faktisk kjemper om i de siste fem rundene så håper vi at det kan bidra til stort oppmøte.

Vi har et klart mål, det skal fylles en buss på denne turen som går til årets nest siste bortekamp!

Haugesund

Dato: 26. oktober
Pris: 500 kr (700 kr for ikke-medlem)
Avreise: 08 00

Påmelding:
http://medlem.godsetunionen.com/web/travel/show/33

Les hele turartikkelen her:

http://www.godsetunionen.com/nyheter_cms/2012/oktober/kun_haugesund_og_sandnes_gjenstaar_/627

Reisegruppa.

Topp

Innleggets emne: Re: Haugesund - 26 oktober
InnleggSkrevet: 24 Okt 2012, 09:35 
Avlogget

lippert i kamptråden skrev:
.................................................

Væropplevelsen kan bli like dårlig som sist, men jeg trur vi står bedre rusta i år og at vi kan ta med oss poeng fra en bane vi ikke er bortskjemte på.

Det er nå det er viktig Union! Fyll en buss og bli med på det som blir en uhyre viktig bortekamp for å kunne henge med Molde og RBK. Tar vi 3 poeng her er vi med for fullt!

Det er rødda plass i skapet til pokal nr. 2 8)

Antall påmeldte så langt, fikk jeg vite i går kveld, er så knapp at det lett kan bli til at det ikke vil foreligge noe organisert transporttilbud. Beslutning skal angivelig bli tatt i kveld.

Så her kan følgen bli at vårt lag kun vil få vokal støtte fra dem som måtte reise uorganisert dersom noen i det hele tatt gjør det. Laget i kamp både mot motstander og værguder, en kamp som gjelder hvor vidt vi fortsatt vil være med i gullkampen eller ikke. Her legges viktige forutsetninger for påfølgende kamper som flere brenner etter å se. (Hint, hint!)

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 24 Okt 2012, 23:44 
Avlogget

Independiente skrev:
lippert i kamptråden skrev:
.................................................

Væropplevelsen kan bli like dårlig som sist, men jeg trur vi står bedre rusta i år og at vi kan ta med oss poeng fra en bane vi ikke er bortskjemte på.

Det er nå det er viktig Union! Fyll en buss og bli med på det som blir en uhyre viktig bortekamp for å kunne henge med Molde og RBK. Tar vi 3 poeng her er vi med for fullt!

Det er rødda plass i skapet til pokal nr. 2 8)

Antall påmeldte så langt, fikk jeg vite i går kveld, er så knapp at det lett kan bli til at det ikke vil foreligge noe organisert transporttilbud. Beslutning skal angivelig bli tatt i kveld.

Så her kan følgen bli at vårt lag kun vil få vokal støtte fra dem som måtte reise uorganisert dersom noen i det hele tatt gjør det. Laget i kamp både mot motstander og værguder, en kamp som gjelder hvor vidt vi fortsatt vil være med i gullkampen eller ikke. Her legges viktige forutsetninger for påfølgende kamper som flere brenner etter å se. (Hint, hint!)

Da er det offisielt at det ikke blir tur til Haugesund.
Nærmeste togstasjon er som kjent Stavanger og det går ikke fly hjem på kvelden etter kamp. Å komme seg hjem på kvelden blir nærmest umulig om man ikke disponerer bil. Om none har et ledig sete si gjerne ifra. Ser fortsatt desperat etter muligheter til å komma seg over fjellet.
Nok om det.

Forståerlig nok da NFF setter opp geografisk håpløse kamper på en fredag.
Når det er sagt syns jeg det er kjipt at å ikke dra blir begrunnet med å "spare fridager til vi skal feire medalje" og "jeg skal til Sandnes" da dette er et nytt kryss på hopperlista.

Kan meg gjerne barnslig eller håpløs, men jeg syns det er kjipt at det er dette det skal stå på.
Men som det kjente sitatet sier; Meg om det.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Okt 2012, 06:09 
Avlogget

For den smukke pris av kr 620,- ganger 2 kan man riktignok reise med Norway Bussekspress' Haukeliekspessen, rutemessig ankomst kl 1820, retur kl 2220.

Tilføyelse torsdag 25. oktober, ca kl 15:

OBS-varsel for Vest-Agder, Aust-Agder, Telemark, Buskerud, Oppland og Hedmark: I dag, torsdag, og fredag ventes lokalt vanskelige kjøreforhold på fjellovergangene i Sør-Norge pga sterk vind og snøbyger.

Dette er det som endelig feller meg, for hvordan være sikker på at rutemessig ankomst kl 1820 maktes overholdt?

.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Okt 2012, 23:29 
Avlogget

plass ledig i bilen om noen vill være med over

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet