Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 07 Des 2019, 18:25

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 28 Jun 2016, 10:18 
Avlogget

Jeg har fulgt med på godset.no for å finne ut informasjon omkring kjøp av bortebillett. Ikke sett noe, men har kjøpt billett til hjemmekamp. Til dels har jeg forgjeves fulgt med på godsetunionen.com omkring eventuell bussreise til bortekamp mot Viking. For der går det ikke tog i retur om kvelden lørdag. Har ikke sett noe. Har da, ut fra erfaringen med oppslutning om slik reise tidligere, regnet med at det ikke blir noe. (Jeg har ikke villet overnatte der.)

Tar dermed ferie i København fra fredag 8. juli til avreise tilbake lørdag 16. juli. Tog begge veier betalt. Hotellrom betalt. I stor grad tog København - Haderslev tur retur 14. juli kjøpt og betalt i går mandag. Stadig ingen billettinfo på godset.no.

Hva oppdager jeg så tilfeldigvis like før kl 10 tirsdag da jeg for kuriositetens skyld sjekker om noe transport til Stavanger er satt opp? Jo, at bortebilletter i Haderslev via godsetunionen.com .annonseres til trekning ved en påmelding som har frist til mandag kl 2000 (var det vel). M.a.o jeg som sesongkortinnehaver og som bortereisende til tre kamper i Europa i fjor vil være blokkert fra å komme med i trekning for å oppnå billett. Det etter at jeg har lagt ut penger på reise til og opphold i København . Etter å ha betalt reise tur retur til Haderslev.

Dette mener jeg er slendrian av Strømsgodset uvarslet å henvise kjøpere av bortebillett til godsetunionen.com

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jun 2016, 21:18 
Avlogget
Brukerens avatar

At du ikke har funnet noe på godset.no mtp bortekampen mot Sønderjyske kan sikkert stemme. Dette skyldes at GodsetUnionen som har fått dette ansvaret. All info om billetter til denne kampen, finner du her: http://godsetunionen.com/onsker-du-bill ... nderjyske/

Og mtp reiseartikkel for Sønderjyske borte så finner du også den på vår hjemmeside her: http://godsetunionen.com/sonderjyske-borte/

Du sier du ikke har funnet noe på GodsetUnionen.com mtp eventuell bussreise til Stavanger 9. Juli? Det finner jeg noe snodig, da denne ble lagt ut så tidlig som 8. juni. Mer info om Viking borte finner du her: http://godsetunionen.com/viking-borte/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Topp

InnleggSkrevet: 28 Jun 2016, 21:22 
Avlogget
Brukerens avatar

kur93 skrev:
At du ikke har funnet noe på godset.no mtp bortekampen mot Sønderjyske kan sikkert stemme. Dette skyldes at GodsetUnionen som har fått dette ansvaret. All info om billetter til denne kampen, finner du her: http://godsetunionen.com/onsker-du-bill ... nderjyske/

Og mtp reiseartikkel for Sønderjyske borte så finner du også den på vår hjemmeside her: http://godsetunionen.com/sonderjyske-borte/

Du sier du ikke har funnet noe på GodsetUnionen.com mtp eventuell bussreise til Stavanger 9. Juli? Det finner jeg noe snodig, da denne ble lagt ut så tidlig som 8. juni. Mer info om Viking borte finner du her: http://godsetunionen.com/viking-borte/

Når det kommer til at Strømsgodset har valgt at vi i GodsetUnionen skal ta oss av billettsalget/informasjonen er og har vært normal prosedyre de siste EL kampene mtp bortebane.

At de eventuelt kunne laget en sak på son hjemmeside med henvisning til oss, er noe de eventuelt får svare på. Vi har informert om billettene ofte fra vi fikk infoen til vi idag fikk ny info i form av utsettelse av fristen.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jun 2016, 11:26 
Avlogget

Nå står en endret siste setning om bortebilletter i oppslaget på godset.no om hjemmekampen. Jeg kan ikke sverge på at det ikke har stått en siste setning der før som har henvist til godsetuninen.com

Jeg har merket før at Godsetunionen har blitt overlatt billetter borte. Det har gitt meg et svare strev med å komme inn. I Tirana ved at jeg henvendte meg til den kampansvarlige som jeg senere så på indre bane. Han fikk tak i noen som etter en del om og men sikret meg en billett til et felt. Jeg kom med et lydhørt rop rettet til BP før kamp. Det var alene nok til at jeg ble flyttet til feltet ved siden av. Stadig et fint felt forresten. Meget bedre enn de plassene som Godsetunionen hadde fått. Men jeg betalte nok en del mer.

Mot Mlada Bolislav møtte jeg på et par unionister, slik at alt gikk greitt.

I Split var jeg tidlig ute, jeg som reiste og bodde alene. Da henvendte jeg meg til politiet rett og slett. Jeg ble fortalt av dem at Godsetunionen hadde billetter. Det ville jo ikke fungere for meg da. Disse politifolkene ga meg først en og så en annen anvisning for hva jeg burde gjøre, som ikke holdt stikk. Men tredje gang tauet en av dem meg ut på en lenge spasertur inn i og ut av ganger på stadion. Jeg endte etter lengre tid opp med billett.

Men i alle disse tilfellene har jeg inntrykk av at Godsetunionen fikk fysiske billetter som man har fordelt mellom seg. Det har ikke alltid vært så enkelt for en som ikke er en del av godsetunionen.com selv om jeg har vært med på buss internt i Ungarn og drosjeopplegg i Bucuresti. Men nå er allerede tilgangen på billetter kanalisert gjennom Godsetunionen.com . Som ikke-medlem forholder jeg meg som regel til klubb, ikke til Godsetunionen. Som da jeg var med selve spillerflyet til Madrid. Riktignok har jeg reist noe i Norge med Godsetunionen, men ikke sjelden unnlatt den løsningen på litt lengre strekninger fordi det ikke sjelden ikke blir tur. Nå har jeg antatt det at det ikke blir tur til Stavanger som går (ut fra antatt antall påmeldte) og er da alt i København. At jeg ikke har funnet noe om Vikingtur på godsetunionen.com , når det nå sies at det har finnes, er fordi det ikke alltid er så oversiktlig der (nå link under en bevegelig heading som jeg trolig ikke har funnet aktuell), og at jeg har sett under linken for Turer

(Jeg har i går blitt registrert for mulig billett til kampen i Haderslev på forlenget frist, så det er sagt)

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Jul 2016, 15:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Independiente skrev:
Nå står en endret siste setning om bortebilletter i oppslaget på godset.no om hjemmekampen. Jeg kan ikke sverge på at det ikke har stått en siste setning der før som har henvist til godsetuninen.com

Jeg har merket før at Godsetunionen har blitt overlatt billetter borte. Det har gitt meg et svare strev med å komme inn. I Tirana ved at jeg henvendte meg til den kampansvarlige som jeg senere så på indre bane. Han fikk tak i noen som etter en del om og men sikret meg en billett til et felt. Jeg kom med et lydhørt rop rettet til BP før kamp. Det var alene nok til at jeg ble flyttet til feltet ved siden av. Stadig et fint felt forresten. Meget bedre enn de plassene som Godsetunionen hadde fått. Men jeg betalte nok en del mer.

Mot Mlada Bolislav møtte jeg på et par unionister, slik at alt gikk greitt.

I Split var jeg tidlig ute, jeg som reiste og bodde alene. Da henvendte jeg meg til politiet rett og slett. Jeg ble fortalt av dem at Godsetunionen hadde billetter. Det ville jo ikke fungere for meg da. Disse politifolkene ga meg først en og så en annen anvisning for hva jeg burde gjøre, som ikke holdt stikk. Men tredje gang tauet en av dem meg ut på en lenge spasertur inn i og ut av ganger på stadion. Jeg endte etter lengre tid opp med billett.

Men i alle disse tilfellene har jeg inntrykk av at Godsetunionen fikk fysiske billetter som man har fordelt mellom seg. Det har ikke alltid vært så enkelt for en som ikke er en del av godsetunionen.com selv om jeg har vært med på buss internt i Ungarn og drosjeopplegg i Bucuresti. Men nå er allerede tilgangen på billetter kanalisert gjennom Godsetunionen.com . Som ikke-medlem forholder jeg meg som regel til klubb, ikke til Godsetunionen. Som da jeg var med selve spillerflyet til Madrid. Riktignok har jeg reist noe i Norge med Godsetunionen, men ikke sjelden unnlatt den løsningen på litt lengre strekninger fordi det ikke sjelden ikke blir tur. Nå har jeg antatt det at det ikke blir tur til Stavanger som går (ut fra antatt antall påmeldte) og er da alt i København. At jeg ikke har funnet noe om Vikingtur på godsetunionen.com , når det nå sies at det har finnes, er fordi det ikke alltid er så oversiktlig der (nå link under en bevegelig heading som jeg trolig ikke har funnet aktuell), og at jeg har sett under linken for Turer

(Jeg har i går blitt registrert for mulig billett til kampen i Haderslev på forlenget frist, så det er sagt)

Strømsgodset og GodsetUnionen har et godt samarbeid når det kommer til hvem som skal ta seg av "billettsalget" av bortebilletter både i TL/NM eller Europa League. Både klubb og supporterforening følger samme retningslinjer ved utdeling og salg av billetter. Når det kommer til EL billetter er det sesongkortinnehavere som prioriteres.

Når det kommer til vår info frekvens, så legges alltid artikkel ut etterfulgt av uniformering på Facebook og Twitter.

Om man er medlem av GU eller ikke har ikke stort å si ved denne "påmeldingen for interesse av billetter".

Her krysser man bare enten ja/nei om man er medlem eller ei.

Det har blitt normalt at supporterforeninger tildeles billettsalget/videresalget.

Vi er nå over 200 reisende som har meldt sin interesse og som nå har sikret seg muligheten til å kjøpe billett til bortekampen mot Sønderjyske. Vi kommer tilbake til NÅR Sønderjyske har tatt seg av mail utsendingen.

Når det kommer til våre infokanaler så står er alltid reiseartikler tilgjengelige på hjemmesiden, det oppdateres regelmessig info under turer på hjemmesiden, vi oppdaterer også ofte på Facebook via arrangement og GodsetUnionens side, samt vår Twitter.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet