Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 22 Sep 2020, 18:43

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 38 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Terrorangrepet i Oslo
InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 19:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Da har det skjedd, det vi alle fryktet, terroristene har slått til mot det politiske Norge.

Hvem det kan være kan vi bare spekulere i, men nå må det bli slutt på og ta på disse menneskene med silkehansker. Få alle som er ekstreme ut av landet, eller bur dem inne. Vi kan ikke la dette utvikle seg videre.

Kampen mellom Star og Molde er selvfølgelig avlyst, undres på om resten av runden kan bli spilt. Når de i tillegg slår til mot Utøya, er ingen ting sikkert lenger.

Faen jeg blir så forbanna på disse feige jævlene. Verden er full av idioter, og nå er vi slått ut av noen av dem.

Rust opp fengselsvesenet umiddelbart, få fandens folk innenfor murene, om så bare på misstanke

Topp

Innleggets emne: Re: Terrorangrepet i Oslo
InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 20:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Sykt.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 20:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Helt utrolig og sykt at det skulle skje, men vi er vel et lett mål for det meste :(

Sist endret av Roffi den 26 Jul 2011, 07:24, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 20:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Fy faen, jeg begynner og grine. Nå sa et øyenvitne at han så rundt 25-30 ligge døde ved vannkanten på Utøya.

Det værste av alt, han som skøyt ser ut til og være skandinav. Hva skjer med verden?

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 21:42 
Avlogget

Jeg blir sint, kvalm og bare veldig lei meg. Skal ærlig innrømme at det kom noen tårer når de intervjuet hu dama på tv2, som kjente flere av de på øya i tillegg til typen til datteren hennes. Begynner bare å tenke på hva jeg hadde gjort, hvis min sønn eller datter var der. Og det gjør vondt, så føler veldig med de som har vært så uheldig å miste barna sine. Og de som i det hele tatt er i den situasjonen at de ikke vet hvor barna er, eller hvordan de har det.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 22:14 
Avlogget
Brukerens avatar

Skulle selv vært på utøya men valgte jobbuker. Har mange gode venner som har vært i dramaet idag. Begynner å få litt oversikt, men savner fortsatt mange. Er helt knust. Det er lite som betyr noe nå merker jeg. Det er noen glødende godsetsupportere som nå er kritisk skadd. Tankene mine går til alle berørte av dagens hendelser.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 22:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Nå er det viktig at vi står sammen, uansett politisk ståsted, religiøs overbevisning etc. Håper virkelig de ansvarlige for disse tragiske hendelsene blir tatt og stilt til ansvar for sine ugjerninger.
Det er også viktig at disse sakene ikke fører til økt rasisme, og at muslimer som lever helt vanlige liv i landet vårt ikke blir trakasert som følge av det som har skjedd.

Tur Ultras

http://www.ilros.no

Topp

InnleggSkrevet: 22 Jul 2011, 23:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg håper man unngår det da gjerningsmannen etter alle solemerker er norsk og står bak begge angrep. Høyreekstremist og/eller bare spik spenna fuckings gæærn.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jul 2011, 00:16 
Avlogget

Daniel skrev:
Skulle selv vært på utøya men valgte jobbuker.

var selv innvitert til utøya, men pga at jeg startet i ny jobb i Juni så prioriterte jeg opplæring på ny jobb . Heldigvis ser det ut som alle jeg har et personlig forold til er på ferie eller at det har gått bra med de.
kjenner jeg sitter med en gedigen klump i magen og nesten tårer i øya og kroppen skjelver litt. syk følelse

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jul 2011, 00:20 
Avlogget
Brukerens avatar

Daniel skrev:
Skulle selv vært på utøya men valgte jobbuker. Har mange gode venner som har vært i dramaet idag. Begynner å få litt oversikt, men savner fortsatt mange. Er helt knust. Det er lite som betyr noe nå merker jeg. Det er noen glødende godsetsupportere som nå er kritisk skadd. Tankene mine går til alle berørte av dagens hendelser.

Jeg skulle også egentlig vært der i dag og har mange, mange gode venner som var involvert i denne forferdelige hendelsen. Kun tilfeldigheter avgjorde at jeg heller valgte å skulle ta en tur i morgen. Dette er den jævligste dagen i mitt liv...

Tankene mine går til alle som var involvert i denne forferdelige hendelsen.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jul 2011, 00:32 
Avlogget
Brukerens avatar

Kondolerer til alle dere som har blitt berørt av saken og nordmenn generelt, og syns det er helt tragisk og forferdelig at dette kan skje i vårt land. Bomben i seg sjøl er ille, og så kom nyheten fra Utøya få timer etter, hvor dødstallet nå ser ut til å være enda høyere enn antatt. Rett og slett sjokkerende nyheter!

Syns forøvrig man bør tenke to ganger før man poster innlegg som åpningsinnlegget, hvor det er en tydelig undertone og spekulasjoner basert på antagelser og fordommer. Nå har det vist seg at det muligens er en nordmann på 32 år som står bak begge episodene - så omtalen som "de" og "de ekstreme" passer seg dårlig i akkurat denne saken før noe er bekreftet.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jul 2011, 01:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Grompen skrev:
Kondolerer til alle dere som har blitt berørt av saken og nordmenn generelt, og syns det er helt tragisk og forferdelig at dette kan skje i vårt land. Bomben i seg sjøl er ille, og så kom nyheten fra Utøya få timer etter, hvor dødstallet nå ser ut til å være enda høyere enn antatt. Rett og slett sjokkerende nyheter!

Syns forøvrig man bør tenke to ganger før man poster innlegg som åpningsinnlegget, hvor det er en tydelig undertone og spekulasjoner basert på antagelser og fordommer. Nå har det vist seg at det muligens er en nordmann på 32 år som står bak begge episodene - så omtalen som "de" og "de ekstreme" passer seg dårlig i akkurat denne saken før noe er bekreftet.

Enig. Mine tanker går til ofrene og deres kjære, samt alle andre som på tragisk vis er dratt inn i dette.

Vil også påpeke hvor viktig det er å holde hodet kaldt, og ikke dømme noen før man har alle fakta på bordet. Også nå, som gjerningsmannen er offentliggjort. Ingenting kan unnskylde det denne personen har gjort, det er helt grusomt! Men vi bør overlate til domstolene å dømme han.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jul 2011, 04:00 
Avlogget

å fy faen.... Minst 80 drepte...! Skjønte av tallet kom til å være høyt utifra live-bildene til NRK etter skytinga, men minst 80... fy fitte helvete.. nå er jeg kvalm

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jul 2011, 04:09 
Avlogget
Brukerens avatar

thomzi skrev:
å fy faen.... Minst 80 drepte...! Skjønte av tallet kom til å være høyt utifra live-bildene til NRK etter skytinga, men minst 80... fy fitte helvete.. nå er jeg kvalm

Rett og slett horribelt og fryktelig, og noe av det verste noen har gjort i Norge noensinne. Det verste, er at politiet sier _minst_ 80, og de er ikke kjent for å overdrive/ta i, når det gjelder sånt. Det kommer nok dessverre til å være godt over 100 døde totalt når jeg våkner opp imorgen, for ikke å snakke om alle de som ligger hardt skadd rundt omkring.

FY FAEN.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jul 2011, 04:39 
Avlogget

Grompen skrev:
thomzi skrev:

Rett og slett horribelt og fryktelig, og noe av det verste noen har gjort i Norge noensinne. Det verste, er at politiet sier _minst_ 80, og de er ikke kjent for å overdrive/ta i, når det gjelder sånt. Det kommer nok dessverre til å være godt over 100 døde totalt når jeg våkner opp imorgen, for ikke å snakke om alle de som ligger hardt skadd rundt omkring.

FY FAEN.

Jeg tror desverre det jeg også.. Blir ikke overrasket om antall omkomne blir oppjustert til ca. 100-120 personer i morgen.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 38 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: