Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 25 Sep 2017, 00:52

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 06 Sep 2017, 22:38 
Avlogget

.....etter atter en "landslags-høydare" er det igjen klar for ES-runde!

Runde 21 møter vi RBK på Marienlyst og dette blir virkelig en prøve på hvor vi står og hva vi kan forvente oss utover høsten!

....bl.a tynt med stoppere og omskolering vil gi nye utfordringer for spillerne!

Noen som har vært innom treninger denne uken?

Topp

InnleggSkrevet: 07 Sep 2017, 00:46 
Avlogget

MrBlue2 skrev:
Runde 21 møter vi RBK på Marienlyst og dette blir virkelig en prøve på hvor vi står og hva vi kan forvente oss utover høsten!

Tja, med den stopper situasjonen er det vel ikke gitt at en kan si det. I tillegg er det etter en landslags pause, noe som normalt tilsier en svak kamp. Så om det kommer en god prestasjon her, er det ren bonus. Ikke med dette sagt at jeg ikke drømmer om det, håper inderlig at det kommer en kjempe prestasjon

Ønsker å se enda tydeligere angrepsfotball, da med mønster og bevegelse. Kombinert med tydelig struktur i det defensive spillet. Viktig at en her er aggressive i det defensive slik at en gjenvinner ballen og ikke blir liggende lavt mot etablert trykk. Så er utfordringen om en klarer å stå samlet nok i den sentrale midtbanen, og ikke overspilles her

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2017, 13:47 
Avlogget

Kampen kan vel enkelt oppsummeres med to hovedpunkt
1. Skadenes kamp
2. Dagen da alle bommer

Tiltross for tap, synes jeg totalt sett at Godset spiller en god kamp. Ser en på antall sjanser, og hvor store de er skal en normalt skåre minst to mål. Nå mistet en gjennom 1 omgangen, noen av de som er mest effektive og dette preget kampen videre. Da spesielt med tanke på evnen til å utnytte sjansene. Ikke at jeg alltid er enig med VG, men at banens beste helt klart er RBK sin keeper gir vel et bilde av kampen

Spesielt imponert er jeg over hvordan en virkelig trykker RBK bakover i innledningen av 2 omgang, og slutten av omgangen. Det at laget evner det synes jeg virkelig viser at en gjennom sesongen har tatt mange steg i riktig retning. Så til tross for tap, tror jeg det kan bli en bra høst, så får en bare håpe at de som i går ble skadet snart er tilbake

Topp

InnleggSkrevet: 11 Sep 2017, 14:56 
Avlogget

https://www.aftenposten.no/100Sport/meninger/Stromsgodset-tapte_-men-pa-flere-mater-var-de-denne-rundens-helter-241814b.html

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: