Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 11 Des 2019, 18:57

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 10 Aug 2019, 12:56 
Avlogget

Må ha kamptråd til denne kampen også :D Så er det vel bare å håpe at en fortsatt ser fremgang, og i denne kampen kan ha marginer med seg. Litt mer presisjon i innlegg, og gjennomspill så tror jeg det vil skapes sjanser. Har en sterk følelse av at en er avhengig av å se at en lykkes, helst tidlig i kampen for å virkelig løfte prestasjonene i angrepsspillet. Ikke sagt at det ikke var tendenser sist, men litt mangler i de avgjørende situasjonene

Topp

InnleggSkrevet: 10 Aug 2019, 12:58 
Avlogget

Godt å kjenne optimismen vokse etter siste tids hendelser!

Gleder meg til kamp og til 3 "livsviktige" poeng :twisted:

Topp

InnleggSkrevet: 10 Aug 2019, 14:00 
Avlogget

Spennende herunder også om Martin Hansen som keeper vil være i stand til å vippe marginer bak på banen i vår egen favør når det i enkeltsituasjoner innimellom eventuelt vil kunne trenges! Slik at den markerte spillemessige framgangen vil komme til uttelling!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Aug 2019, 16:11 
Avlogget

Troppen til Godset:

1. Viljar Myhra
35. Martin Hansen

3. Jonathan Parr
4. Duplexe Tchamba
5. Jakob Glesnes
22. Prosper Mendy
26. Lars Vilsvik
39. Lars Sætra

7. Herman Stengel
8. Johan Hove
11. Kristoffer Tokstad
18. Martin Rønning Ovenstad
20. Mikkel Maigaard
42. Jack Ipalibo
77. Muhamed Keita

10. Moses Mawa
30. Mos Abdellaoue
56. Mustapha Fofana
90. Amahl Pellegrino

---------------------------------

VIF's:

Kjetil Haug, Kristoffer Klaesson, Sam Adekugbe, Christian Dahle Borchgrevink, Efraín Juárez, Johan Lædre Bjørdal, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Mohammed Abu, Aron Dønnum, Bård Finne, Felix Horn Myhre, Erik Israelsson, Magnus Lekven, Mayron George, Magnus Retsius Grødem, Herolind Shala, Deyver Vega og Matthías Vilhjálmsson.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Aug 2019, 23:27 
Avlogget

Utrolig fornøyd med 3 poeng :twisted:

Keeper beklaget overfor laget de 2 baklengsmålene... "skal gjøre det godt igjen".

Moses og Keita finnerhverandre veldig bra før 3. målet!

Fortsatt en del rusk, men akkurat nå feirer vi seier og 3 "dødsviktige" poeng.

GOD NATT!

Topp

InnleggSkrevet: 12 Aug 2019, 05:11 
Avlogget

[ Innlegg noe preget av å være skrevet overtrett på nattetid på mobil, men lar det stå heller enn å slette det]:

Da har vårt fornyede lag hentet sin første trepoenger med vår ennå ganske nye trener.

Det skjedde på en måte noe særeget etter halvspilt 1. omgang. Vårt lag hadde ikke helt fått i gang spillet fra forrige kamp. Et Deila-intervju kan tyde på at det ikke var fordi vårt lag av seg selv ikke var like gode som sist. Deila viser nemlig til at VIF inntil da hadde god kontroll. Vi slet da også litt, kunne det virke, med å spille oss framover. Jeg antar at det skrev seg fra hvordan VIF lå og var ment å ligge posisjonert i banen.

Men så glapp etter hvert og nokså plutselig VIFs kontroll. Vårt spill hevet seg fra mellom 25-30 minutter og utover. Deila anser, vel mest myntet på Keitas scoringer i 2. omgang, at det er de som sviktet med forsvarspress som enten skulle være høyt eller lavt. M.a.o variasjon i presshøyde.

Det jeg lurer på, var det fordi VIF uprovosert ble svakere i kraft av å komme på mellomdistanse i forhold til høyt eller lavt press? Eller var det våre spillere som i kraft av hevet kvalitet eller at det i lengden koster å stå imot vårt lags spill, brakte VIF til å svikte i evnen til kontrollert å variere med sine vekslinger av presshøyde? {Ja, det kunne ha vært en ubemerket justering fra trenerbenk også som fikk innvirkning.)

En spesiell glede var det så at det var Vilsvik, spilleren som ikke bare i mine øyne har vært selve symbolet på de store framgangene og på et flott spill i første halvdel av tiåret, som scorer 1-0. Deretter skal Keita kreditteres sine to scoringer. Den første som Deila anså skyldtes svakheter ved eget forsvarspress, skal jeg ikke si at jeg vet, men jeg lurer på om delvis skyldes Keitas kanskje overraskende løpsvei vel utenom to VIF-forsvarere istedenfor mellom dem, før den fine avslutningen i stolpe og inn.

Martin Hansen kommer ganske sikkert sterkt tilbake.

Jeg ble imponert over hvor sterkt Moses Mawa spilte som trykkende spiss. Ellers, anser jeg, framstår Jack Ipalibo svært naturlig som sentral midtbane. Laget synes mest defensivt sikkert når han spiller der. Ved å lese på et annet forum ser jeg vist til det jeg syntes å oppdage et par eksempler på under kampen: Mikkel Maigaard synes å ha et godt overblikk som en del av sitt spill

Forståelig ble det usikkert bak på slutten, gitt knapp ledelse når det var så lenge siden forrige seier, men det holdt.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Aug 2019, 16:13 
Avlogget

Independiente skrev:
[ Innlegg noe preget av å være skrevet overtrett på nattetid på mobil, men lar det stå heller enn å slette det]:

Da har vårt fornyede lag hentet sin første trepoenger med vår ennå ganske nye trener.

Det skjedde på en måte noe særeget etter halvspilt 1. omgang. Vårt lag hadde ikke helt fått i gang spillet fra forrige kamp. Et Deila-intervju kan tyde på at det ikke var fordi vårt lag av seg selv ikke var like gode som sist. Deila viser nemlig til at VIF inntil da hadde god kontroll. Vi slet da også litt, kunne det virke, med å spille oss framover. Jeg antar at det skrev seg fra hvordan VIF lå og var ment å ligge posisjonert i banen.

Men så glapp etter hvert og nokså plutselig VIFs kontroll. Vårt spill hevet seg fra mellom 25-30 minutter og utover. Deila anser, vel mest myntet på Keitas scoringer i 2. omgang, at det er de som sviktet med forsvarspress som enten skulle være høyt eller lavt. M.a.o variasjon i presshøyde.

Det jeg lurer på, var det fordi VIF uprovosert ble svakere i kraft av å komme på mellomdistanse i forhold til høyt eller lavt press? Eller var det våre spillere som i kraft av hevet kvalitet eller at det i lengden koster å stå imot vårt lags spill, brakte VIF til å svikte i evnen til kontrollert å variere med sine vekslinger av presshøyde? {Ja, det kunne ha vært en ubemerket justering fra trenerbenk også som fikk innvirkning.)

Min opplevelse er at endringen skjedde ved økt presisjon i eget spill, samtidig som en fikk stengt mer rom på kanten. Dette førte til at det istedet ble dueller hvor Glesnes og Tchamba dominerte fullstendig

Totalt sett en meget godt gjennomført kamp, som endte i en meget gledelig seier :D Mange spillere som fortjener ros etter prestasjonen, men en spiller som virkelig har hevet seg er Vilsvik. Av de nye så kan en ikke annet enn å bli glad av innsatsen Maigaard og Mawa legger ned, utrolig imponerende av begge

Topp

InnleggSkrevet: 12 Aug 2019, 16:47 
Avlogget

Bromfe skrev:
Min opplevelse er at endringen skjedde ved økt presisjon i eget spill, samtidig som en fikk stengt mer rom på kanten. Dette førte til at det istedet ble dueller hvor Glesnes og Tchamba dominerte fullstendig.

Takker for ditt formidlede inntrykk, Bromfe! Og høyinteressant hva det går ut på, altså en evne i vårt lag underveis til hevet presisjon i eget spill, sammen med mer avstengt rom på kant!

Godt observert! (Det fikk jeg ikke med meg.)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: