Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Okt 2020, 22:46

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 09:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Her skal sølvmedjalen sikres. Kommer fra Tromsø for å være med på dette. Hadde håpet at gullet skulle avgjøres i denne siste runden. Tenkt hvilken stemning på GG hvis det hadde kommet positive meldinger fra Fr. stad samtidig som godset kjørte over Stabæk. Håper gutta punkterer kampen tidlig så dette ikke blir en nervepirrende sak. Lykke til alle godset fans !

Topp

InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 12:51 
Avlogget

Med Øyvind tilbake bør 9 av 11 plasser være selvsagte.
Abdi eller Nana som indreløper?
Ola/Dio/Lars Iver som venstre ving?

Heller mot Abdi på førstnevnte, da vi i utgangspunktet skal angripe i 90min mot bunnlaget i serien.
Mer usikker på den andre plassen.
Ola har spilt mest, men var veldig svak sist og har vært svak 5 av de siste 6 omgangene vi har spilt.
Dio har heller ikke vært på topp, men har bevist at han har et mye høyere toppnivå enn Ola og bør satses på i så måte.
Lars Iver har levert to gode kamper på rad, men holder han 90min?

Topp

InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 13:14 
Avlogget

Siden Ola ser ut til å værra ferdig så kan vi kjøre på med Lars Iver eller Dio for meg. Håper at Ovenstad får innhopp

Topp

InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 13:16 
Avlogget

Enig.
Etter dagens avisnyheter håper jeg virkelig en annen enn Ola får sjansen.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 16:27 
Avlogget

Hvis det skal bli noen sølvmedalje, så er forutsetningen at den ikke oppfattes som et gitt faktum. Som ellers er forutsetningen at det må gjøres en prestasjon. Hvis ikke, vil både et mulig sølv kunne bli omgjort til bronse, en stolt hjemmestatistikk vil bli skjemmet, og feststemningen vil avløses av bitter skuffelse.

Tenk bare etter: Hvem er best av et Stabæk, frigjort fra alle nerver, og Notodden som den cupmotstander de var? (Uten Peter Kovacs' bidrag da ville vi etter alt å dømme ha vært slått ut av cupen av Notodden.)

Hvite og BLÅ!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 18:12 
Avlogget
Brukerens avatar

VB87 skrev:
Siden Ola ser ut til å værra ferdig så kan vi kjøre på med Lars Iver eller Dio for meg. Håper at Ovenstad får innhopp

Ovenstad er ikke i troppen så det blir nok ikke noe innhopp for han.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Nov 2012, 19:45 
Avlogget

Min intuisjon sier meg at dette er en kamp, som etter mye besvær og litt nød og neppe blir ført til et sent oppnådd uavgjortresultat (eller en ettmålsseier) etter en ikke for flatterende spilt kamp. Uansett hva våre trenere vil mane til, vil rammen bli så voldsom og den av flertallet alt innkasserte store seier så tung å leve opp til, at våre spillere vil føle trykket fra det og fra det mer og mer stønnende hjemmepublikum og en (?) stadig mer av kampnerver målbundet GU. Her vil vårt lag trenge ikke bare et livlig publikum, men en tålmodig oppbakkende supporterånd!

Her er det ikke nok å oppfordre til å tenke prestasjon, ikke resultat. Våre spillere må bringes til å tenke på og konsentrere seg om detaljer i spillegjennomføringen.

Hvite og BLÅ!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Nov 2012, 16:31 
Avlogget

Da nærmer det seg kampstart. Hadde vært deilig om vi klarte å gå igjennom en hel sesong i TL uten hjemmetap. Ønsker at gutta går ut på banen å avgjør sølvkampen på egenhånd, sølvmedaljen bør VINNES gjennom en solid prestasjon mot Stabæk, ikke gjennom et marginalt uavgjort resultat eller gjennom at Rbk snubler. Lykke til, gjør oss stolte i kveld!

Topp

InnleggSkrevet: 18 Nov 2012, 16:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Er ikke i det minste redd for tap i dag. Vi ER et mye betre lag en allerede nedrykkede Stabæk. Vi spiller minst uavgjort.
Jeg tror ikike på en vanvittig overlegen seier, men det hadde vært gøy om gutta hadde gått på banen med et motto om ny rekord vunnene mål i en eliteseriekamp.

Jeg har tippet 13-1 i resultatkampen, ikke realistisk. Men jeg håper spillerne går på banenn med ommto om å spille godsetball, og skape mest mulig sjangser. Da er det ikke umulig med en 6 måls seier..

Gleder meg som en unge, i dag tar det helt av!!

Topp

InnleggSkrevet: 18 Nov 2012, 17:19 
Avlogget

jgs skrev:
Ovenstad er ikke i troppen så det blir nok ikke noe innhopp for han.

Håper at Kwakwa gjerne kan få smake på nivået eller at Nguen for litt mer motivasjon mot neste sesong da

Topp

InnleggSkrevet: 18 Nov 2012, 22:49 
Avlogget

Det stod over 6000 mennesker igjen over 30 min etter kampen i dag. Spillerne var kun opptatt av å feire foran Unionen. Registrerte enormt mye skuffelse der jeg tod.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 00:21 
Avlogget

Besservisser skrev:
Det stod over 6000 mennesker igjen over 30 min etter kampen i dag. Spillerne var kun opptatt av å feire foran Unionen. Registrerte enormt mye skuffelse der jeg tod.

Synes de var litt over alt jeg? (mulig klokkesvingen ble litt glemt?)
Uansett, synd hvis folk følte det slik. Det er lett for å bli slik at de mest høylytte tilhengerne får mest fokus. Det betyr derimot ikke at spillerne ikke bør takke alle, spesielt i år hvor støtten til tider har vært massiv fra samtlige tribuneseksjoner.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 00:50 
Avlogget

Mange rundt meg ventet på æresrunden. Man burde utnyttet øyeblikket til å skape ekstra entusiasme blandt alle de som var tilstede, og ikke er der hver gang. 2013 kommer fort, og vi vet helt sikkert at det ikke blir fulle tribuner hver gang. Kun Konradsen tok seg bryet med å bevege seg over midten så lenge jeg var der.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 00:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Frossen løvbiff skrev:
Besservisser skrev:

Synes de var litt over alt jeg? (mulig klokkesvingen ble litt glemt?)
Uansett, synd hvis folk følte det slik. Det er lett for å bli slik at de mest høylytte tilhengerne får mest fokus. Det betyr derimot ikke at spillerne ikke bør takke alle, spesielt i år hvor støtten til tider har vært massiv fra samtlige tribuneseksjoner.

Samme på Z, ikke en jævla spiller som var ute fra VIP området og takket supportene. Vanvittig nedtur å dra dit.

Jeg heier på sif, og ikke enkeltspillere, men spillerne burde jammen være taknemmelige nok til å motta hyllest når så mange er samlet på et sted. Når bare Konradsen har takket alle på stadion forsterker det inntrykket av litt for mye selvopptatthet.

Føler hele festen etter sølvet ble litt søppel, jævla synd i grunn.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 01:38 
Avlogget

Trist å lese at flere tydeligvis følte det slik.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: