Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 24 Okt 2020, 00:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 13:22 
Avlogget
Brukerens avatar

Dette var ikke bra. Slette holdninger som Deila, Flo, Espeseth burde ta tak i med en gang! Her hadde Strømsgodset muligheten til å sjarmere og rekruttere flere Drammensere til tribunene for neste år, men det er ikke sikkert det frister like mye som det kunne ha gjort når spillerene oppfører seg slik.
Sitat:
Mens det var fullt av folk utenfor hovedinngangen til utestedet Z, så ruslet de medaljebehengte fotballheltene rolig forbi og bort til bakdøren opp til andre etasje. Kun et fåtall av fotballspillerne tok seg tid til en prat og hilsen med fansen som ventet utenfor. Sikkert slitne, men for noen et lite antiklimaks, med tanke på at politiet brukte både sirene og blålys for å markere at Strømsgodset ankom Bragernes torg.

http://dt.no/nyheter/ankom-med-sirene-o ... bled=false

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 14:19 
Avlogget

1907 skrev:
Dette var ikke bra. Slette holdninger som Deila, Flo, Espeseth burde ta tak i med en gang! Her hadde Strømsgodset muligheten til å sjarmere og rekruttere flere Drammensere til tribunene for neste år, men det er ikke sikkert det frister like mye som det kunne ha gjort når spillerene oppfører seg slik.
Sitat:
Mens det var fullt av folk utenfor hovedinngangen til utestedet Z, så ruslet de medaljebehengte fotballheltene rolig forbi og bort til bakdøren opp til andre etasje. Kun et fåtall av fotballspillerne tok seg tid til en prat og hilsen med fansen som ventet utenfor. Sikkert slitne, men for noen et lite antiklimaks, med tanke på at politiet brukte både sirene og blålys for å markere at Strømsgodset ankom Bragernes torg.

http://dt.no/nyheter/ankom-med-sirene-o ... bled=false

Noen som spiller dette inn overfor SIF? Både manglende æresrunde og opplegget nevnt over.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 17:51 
Avlogget

Spillerne var på et VIP-arrangement frem til kl 23 og var tilgjengelige overfor alle på Z etter dette. Mange som slo av en prat med både trenere og spillere.

Feiringen på GG var helt outstanding! Mye mulig de glemte klokkesvingen, men de var vel bortom de 3 andre tribunene? Synes SIF overrasket med bra opplegg, fyrverkeri, sølvskjerf og c-laget. Legendarisk kveld på Gamle Gress.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 18:15 
Avlogget

Synes som et par overnevnte talere at det var litt vel mye fokus på GU. Skjønner at hovedfokuset skal være på supporterklubben, men der hvor jeg sto synes de fleste det var litt rart at ingen kom bort og takka for støtten. Når man har full stadion må man utnytte det så alle føler seg spesielle og det er utsolgt allerede første kamp neste år. Når det er sagt, elektrisk å være på GU igår. Stemninga var herlig, SS var litt småpatetiske, men var litt stemning der og. Hadde med kompis fra Indonesia på match, superfornøyd med stemninga, og nyvunnen Godsetfan

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 21:32 
Avlogget
Brukerens avatar

ArneSvingen skrev:
Spillerne var på et VIP-arrangement frem til kl 23 og var tilgjengelige overfor alle på Z etter dette. Mange som slo av en prat med både trenere og spillere.

Feiringen på GG var helt outstanding! Mye mulig de glemte klokkesvingen, men de var vel bortom de 3 andre tribunene? Synes SIF overrasket med bra opplegg, fyrverkeri, sølvskjerf og c-laget. Legendarisk kveld på Gamle Gress.

Bra!! jeg dro rett før kl 23, da hadde jeg fått nok. Flott at spillerne kom rundt etter dette, var det jeg hadde sett frem til,

Opplegget på GG var fantastisk, det var jeg meget fornøyd med.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Nov 2012, 21:43 
Avlogget

Opplegget på GG var fantastisk, men særdeles skuffende at gutta ikke hadde "tid" til å takke alle... Konradsen kom gående mot klokkesvingen, klappet, kikket seg over skulderen og så at han var alene, for så å tusle i garderoben... Hadde forventet en æresrunde da de kom ut igjen, men neida... Skuff!

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 10:54 
Avlogget

Var selv på Z, men stakk før gutta kom ut for å mingle. En medsammensvoren var på Z ut i de små timer, og hadde pratet med Ronny, Dio og Kamara - ergo de holdt seg ikke i VIP området hele kvelden.

Hva angår opptrednen til gutta på Gamle Gress, så er det snakk om storm i et vannglass. Skulle bare mangle at ikke unionen får mest oppmerksomhet i en sådan stund, det er tross alt de som står og synger før, under og etter kamp - i med og motgang.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 11:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Silvan Barco skrev:
Var selv på Z, men stakk før gutta kom ut for å mingle. En medsammensvoren var på Z ut i de små timer, og hadde pratet med Ronny, Dio og Kamara - ergo de holdt seg ikke i VIP området hele kvelden.

Hva angår opptrednen til gutta på Gamle Gress, så er det snakk om storm i et vannglass. Skulle bare mangle at ikke unionen får mest oppmerksomhet i en sådan stund, det er tross alt de som står og synger før, under og etter kamp - i med og motgang.

Vel og bra det, men mitt poeng er at når man har muligheten til å rekruttere flere fans (og da særlig barn og unge), så bør man gripe den muligheten. Vi har rett og slett ikke råd til noe annet, etter min mening.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 11:04 
Avlogget

Silvan Barco skrev:

....................................

Jeg tror det handlet mer om at det visstnok ble gitt adgang til dem som ville, å oppsøke VIP-området. [Som mindre VIP enn omtrent noen - uorganisert menig publikummer og bare det - benyttet jeg ikke selv denne adgangen til å oppsøke VIP-området som en gjorde meg oppmerksom på, i løpet av den siste drøye timen det var åpent. Jeg hadde det for egen del helt utmerket i de ytre rommene.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 11:31 
Avlogget

Silvan Barco skrev:

Denne kjøper jeg ikke i det hele tatt. Selvsagt skal spillerne takke GU, men å fremstille det som om det er ok å ikke takke hele stadion etter sesongen fordi man må prioritere GU, det var en merkelig tanke. GU er viktig for spillerne og klubben, men det er de andre tilskuerne også. Det dreier seg ikke om sang før, under og etter match, men om å skape entusiasme.

En hel by og hele stadion så frem til å delta i feiringen. Det stod igjen minst 6000 mennesker (i over en halv time) som ønsket å hylle spillerne. Å si at ca 3000 av disse er så uviktige at de ikke fortjener å delta i feiringen på lik linje med resten av stadion er ganske respektløst.

De fleste er nok enig i at spillerne burde tatt seg en æresrunde istedenfor å tilbringe 20 minutter foran GU...

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 12:07 
Avlogget

Besservisser skrev:

Denne kjøper jeg ikke i det hele tatt. Selvsagt skal spillerne takke GU, men å fremstille det som om det er ok å ikke takke hele stadion etter sesongen fordi man må prioritere GU, det var en merkelig tanke. GU er viktig for spillerne og klubben, men det er de andre tilskuerne også. Det dreier seg ikke om sang før, under og etter match, men om å skape entusiasme.

En hel by og hele stadion så frem til å delta i feiringen. Det stod igjen minst 6000 mennesker (i over en halv time) som ønsket å hylle spillerne. Å si at ca 3000 av disse er så uviktige at de ikke fortjener å delta i feiringen på lik linje med resten av stadion er ganske respektløst.

De fleste er nok enig i at spillerne burde tatt seg en æresrunde istedenfor å tilbringe 20 minutter foran GU...

Ja, jeg er enig med deg at de burde tatt runden rundt stadion etter kampen slik de vanligvis gjør. Dog var dette et spesielt tilfelle med ekstravagant opplegg etter kampen, og jeg ser ingen grunn til å hugge hodet av gutta fordi de "glemte" å ta runden i all ståheien. Vanligvis står det ikke "en kjeft" igjen etter kamp på langsidene, og normalt sett er det 5 000 tilskuere og ikke 7 500 på Gamle Gress, i og for seg et argument for å ta runden, på den annen side kommer de 2 500 bonustilskuerne til å forsvinne så snart det butter uavhengig av hvor mye entusiasme man hadde klart å skape ved å ta runden.

Vi er i bunn og grunn enige, men jeg synes ikke det er noen big deal - enkelt og greit.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 12:39 
Avlogget

Det er nettopp det at de glemte det ved en så viktig anledning som gir rom for stor kritikk. Det var en fest, og det er respektløst å ikke la alle få være med å dele gleden.

Gutta er aktører i underholdningsbransjen, og er 100% avhengig av et betalende publikum om de skal beholde jobbene sine. klubber som er vant til å vinne glemmer selvsagt ikke slike ting.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 12:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Besservisser skrev:
Det er nettopp det at de glemte det ved en så viktig anledning som gir rom for stor kritikk. Det var en fest, og det er respektløst å ikke la alle få være med å dele gleden.

Gutta er aktører i underholdningsbransjen, og er 100% avhengig av et betalende publikum om de skal beholde jobbene sine. klubber som er vant til å vinne glemmer selvsagt ikke slike ting.

Helt enig! Det mangler litt fortsatt for å komme opp på et proft nivå, dessverre.

Topp

InnleggSkrevet: 20 Nov 2012, 23:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Først: gutta gjorde det de måtte i kampen for å vinne sølvet - ikke mer. Hadde vel, snilt regna, 3 målsjanser i 2.omg. Og det er egentlig dårlig, og er vel totalt sett en under middels kamp. Men det ga oss det vi kunne få ut av den; seier og 2.plass i serien.

Synes hele feiringa var magisk. En seiersrunde rundt hele banen etter medaljeseremonien skulle vært gjennomført. Det var dårlig regi. Var jo mye feiring foran GU, naturlig nok. Men ikke glem at hele medaljesermonien foregikk med fronten mot vip'ene.
Eneste spes som skjedde foran GU var at Adam kasta alle overdelene sine over gjerdet.
Synes nok noen overreagerer her. De som kan føle seg snytt, er de i klokkesvingen.

Men HVILKEN KVELD!!!!!!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet