Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Okt 2020, 23:19

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 24 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 14 Mar 2013, 21:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Starten på eventyret Gullferden 2013 :)

Topp

InnleggSkrevet: 14 Mar 2013, 23:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Kom igjen Godset!!! Gi meg en skikkelig bursdagspresang. Gleder meg som et lite barn

Topp

InnleggSkrevet: 15 Mar 2013, 16:51 
Avlogget
Brukerens avatar

Gleder meg som en liten unge. Veldig spent på laget men blir veldig overrasket hvis vi ikke starter med Kovacs og Sørum på topp. Dette skal være 3 poeng mener jeg. Kjør over pakket :-)

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 15 Mar 2013, 19:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Tradisjonen tro, får jeg vel tippe et lag. Tror ikke jeg hadde helt rett én gang i hele fjor, hvilket understreker bredden i troppen vår. Anyways, here it goes:

Kwarasey
Vilsvik - Storbæk - Madsen - Nuhu
Abdi - Nana
Wikheim - Sørum - Keita
Kovacs

Stoflor, Horn og Madsen mangler vel enda litt på formen?
Ovenstad virker å nærme seg en startoppstilling? Wikheim ventes et gjennombrudd i år, og starter nok dersom Storflor står over. Kanskje starter han uansett? Litt tidlig å si med Lehne. Virker også som om Deila fortsatt har stor tru på Sveen, som vel også et skada, og det en god stund framover?

Topp

InnleggSkrevet: 15 Mar 2013, 20:05 
Avlogget

Problemstillingen er i mine øyne: Klarer vårt lag å unngå å bli "slow starters" i inngangen på den påfølgende sesongen til en suksessesong? Stilt opp med fallhøyde i debutkampen mot et lag med antatt relativt moderat plassering, men som kraftfullt oppet seg på Marienlyst i fjor, og som attpåtil senket vårt lag på sin egen hjemmebane? Klarer vårt lag faktisk alt fra sesongstart å være spillemessig bedre også i sesongen deretter mot et lag vi såkalt skal være bedre enn - det under distraherende værforhold (denne gang kulde), og mens hjemmepublikum tenker som de gjør under slike forutsetninger? Er våre spillere i stand til å ha hodet på rett plass og med passe stor selvtillit overfor en slik kamp?

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Mar 2013, 21:15 
Avlogget

Jeg er også litt spent på banen nå, jeg.
Er det lagt plast over dekket nå, eller laver snøen ned der?

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 01:15 
Avlogget

Premierenerver kommer. En kamp vi skal vinne, en kamp hvor motstanderlaget ikke har noe å tape. Vi har ikke spilt noen knakendes gode premier de siste årene. 1-2 tap mot Molde i fjor, knepen 2-1 seier over Sogndal 2011, 2-0 over Kongsvinger hjemme 2010, er de siste tre årene.

Hente poengene, få en god start og så en 14 dager spillepause med landslagsopphold, det som gjelder nå. Noen info om antall solgte billetter? Hvor mange kan vi forvente på premieren?

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 10:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Sverre M skrev:
Premierenerver kommer. En kamp vi skal vinne, en kamp hvor motstanderlaget ikke har noe å tape. Vi har ikke spilt noen knakendes gode premier de siste årene. 1-2 tap mot Molde i fjor, knepen 2-1 seier over Sogndal 2011, 2-0 over Kongsvinger hjemme 2010, er de siste tre årene.

Hente poengene, få en god start og så en 14 dager spillepause med landslagsopphold, det som gjelder nå. Noen info om antall solgte billetter? Hvor mange kan vi forvente på premieren?

Sikkert tusen færre enn om Tippeligastarten hadde vært på våren..

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 10:46 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Sverre M skrev:
Hvor mange kan vi forvente på premieren?

Sikkert tusen færre enn om Tippeligastarten hadde vært på våren..

Hør-hør...

Men, nå er det vel endelig håp om å få fjernet denne idiotiske 1.runden fra vinteren når som Kong Solskjær også har sagt at det er tullete.

Noen som har vært bortom banen og kikket etter nattens snøfall?
Hvis det fortsetter å snø, så kan vi få trøbbel med finspill.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 12:57 
Avlogget

Ikke helt riktig tråd, men her det er mest aktivitet ;) Noen som veit om det blir solgt sesongkort i dag til gulskogen? Evt på kampdag i morra? Tenkte jeg skule være så smart å kjøpe over nettet, men det skjer jo ikke noe når jeg skrev inn meldlemsnr. Beklager for feil tråd, men er litt stressa..

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 15:08 
Avlogget
Brukerens avatar

sif&thfc skrev:
Ikke helt riktig tråd, men her det er mest aktivitet ;) Noen som veit om det blir solgt sesongkort i dag til gulskogen? Evt på kampdag i morra? Tenkte jeg skule være så smart å kjøpe over nettet, men det skjer jo ikke noe når jeg skrev inn meldlemsnr. Beklager for feil tråd, men er litt stressa..
Lenge siden du betalte for medlemskap i gu? Hadde samme problemet da jeg skulle bestille sesongkort pga det tok lang tid før datasystemet til Godset var oppdatert på nye medlemmer.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 16:18 
Avlogget

Skjønner ikke hvorfor dere somler sånn. Sjøl hadde jeg sesongkortet i lommeboka dagen etter siste hjemmekamp, og Unionen-kortet kom vel noen uker etter. Du slipper alt stress og kan bare glede deg.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 16:53 
Avlogget

Sortrose skrev:
Kwarasey
Vilsvik - Storbæk - Madsen - Nuhu
Abdi - Nana
Wikheim - Sørum - Keita
Kovacs
Wikheim ventes et gjennombrudd i år, og starter nok dersom Storflor står over. Kanskje starter han uansett?

DT skriver Kwarasey - Vilsvik, Madsen, Horn, Nuhu - Keita, Nana, Abdi, Storlfor - Kovacs, Sørum, som trolig lag i morgen. 4-4-2.

Topp

InnleggSkrevet: 16 Mar 2013, 20:19 
Avlogget
Brukerens avatar

stm skrev:
Skjønner ikke hvorfor dere somler sånn. Sjøl hadde jeg sesongkortet i lommeboka dagen etter siste hjemmekamp, og Unionen-kortet kom vel noen uker etter. Du slipper alt stress og kan bare glede deg.

Jeg somla ikke.. Jeg prøvde å kjøpe sesongkort dagen det blei åpna for kjøp for folk som ikke hadde sesongkort fra før.. men de hadde ikke oppdatert database, så fikk ikke kjøpt før et par uker senere..

Topp

InnleggSkrevet: 17 Mar 2013, 17:57 
Avlogget

Bortlaget lag klart:
Sandnes Ulf starter med følgende lag (4-4-1-1)

Sean McDermott - Vegard Aanestad, Edier Frejd, Nils Petter Andersen, Bjørnar Holmvik - Henrik Furebotn, Aksel Berget Skjølsvik, Anel Raskaj, Steinthor Thorsteinsson - Marius Helle - Tommy Høiland

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 24 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: