Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 10:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 20:42 
Avlogget
Brukerens avatar

Kort oppsummert:
Vi taper for et lag som forsvarer seg godt, og som i tillegg skaper mer enn oss. Fortjent seier til Hønsa. Og hvorfor i h.... holder vi på med alle de lange, høye ballene inn mot en keeper med full kontroll??

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 20:45 
Avlogget

For mange bytter i laget, og ukjent formasjon? Mangler samspill og rytme framover. Det meste blir feilpasninger mot et Hønefoss som ligger kompakt og kontrer raskt. Kunne fort blitt uavgjort eller borteseier, men L/F vipper det sin vei. Klare straffer, begge to.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 21:14 
Avlogget

Huff sier jeg bare. Langt fra fortjent seier til Hønsa når det kommer til hvem som hadde ballen mest og produserte mest sjanser. Men de treffer med taktikken sin og utnytter bakrommet på kontringer, og da kan vi bare ha det så godt når vi velger å stille med 3 i forsvar på bortebane.

En liten trøst jeg velger å ta med meg, er at molde tapte hjemme for lsk. Tungt å trekke på smilebåndet uansett. Vanskelig å plukke ut godsets beste for min del. Syntes de som skulle stå fram ble usynlige. Hadde trodd at stefan skulle være mer rusten, men han klarte seg greit. Sliter fortsatt med tempoet, men treffer på mange bra pasninger.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 21:16 
Avlogget

Hønsa skapte langt større sjanser enn oss, og fler.

Vi taper full fortjent, gutta spilte elendig.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 21:22 
Avlogget
Brukerens avatar

Godset8 skrev:
Huff sier jeg bare. Langt fra fortjent seier til Hønsa når det kommer til hvem som hadde ballen mest og produserte mest sjanser.

Så Godset produserte flest sjanser?? Javel...

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 21:42 
Avlogget

Vi er ikke gode, men dommeren og Kim Adre gjør at vi taper . Nå blir det i alle fall slutt på det 3-5-2 tullet et par kamper. Vi har OK midtstoppere, men ikke så gode at det forsvarer å ha 3 stk på banen samtidig.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 22:39 
Avlogget

Vi som representerte GU på tribunen i dag var forresten ikke til stor hjelp for laget vårt. Knust av Fosseberget eller hva de heter. Bare rot som Ronny sier, også i GU svingen. Hjem å trene !!!

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 22:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Ufattelig dårlig og urutinert avgjørelse av Madsen

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 23:06 
Avlogget
Brukerens avatar

Helmørkt. Dette er noe av det dårligste jeg har sett på veldig lenge. Feil lag av Deila. Vi mister jævla mye når Nuhu ikke spiller. Tragiske innlegg og elendig bevegelse av guttene. Elendig av Madsen og fullt fortjent tap etter sjanser. Spiller vi slik mot Enga blir det stortap. Nå må det jobbes og Særp må slås. Er så jævla skuffa.

Når det gjelder GU så er det håpløst å drive tribuneliv der. Smal tribune og vannskelig å høre hva som blir dratt i gang.

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 23:08 
Avlogget

Bare å si det som det er: Dette var mørkt som svarte natta, og mer eller mindre kjemisk fritt for reelle lyspunkter. Denne kampen bør ligge jævlig nær årsverste om vi skal kunne fortsette å drømme om å toppe fjoråret.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 23:30 
Avlogget

Dette sugde.enkelt og greit. Føler vi mister mye kantspill i 3-5-2 kontra en 4 manns backlinje der relasjonene til storflor/vilsvik og nuhu i 100 på backen med overlapping er ikke funker

Topp

InnleggSkrevet: 02 Apr 2013, 23:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Skremmende dårlig kamp. Sa det tidlig i 1. omg at 3-5-2 funket usedvanlig dårlig i dag, og det skuffet meg at vi ikke la om tidlig. Storbæk skulle vært ofret for Nuhu, hønsa kom på alt for mange farlige overganger.

Vi har i alle fall ikke hatt gode øvelser med godt balltempo i påsken, det var lett å se på manglende bevegelser og upresise baller i hopetall. La gå at matta er tørr, og ballen går senere, men uten bevegelse og presise pasninger kan man ikke skape nok sjanser mot et så kompakt forsvar. Synd også at vi ikke startet med Keita, Storflor kunne gjerne startet på benken i dag.

At Madsen pådrar seg straffe og rødt kort er jo fullstendig idiotisk, særlig når Abdi har opptrådd like idiotisk utenfor straffefeltet og brukt hånden han også. Da burde man lært at dommerne ser dette.

Skulderen i ryggen på en i dag tafatt Sørum skulle selvfølgelig også vært straffe, og kampen ville vært annerledes. Men i dag var hønsa det beste laget, vi spilte ikke bra fotball. Kunne se dette komme da alt vi gjorde var å slå lange polere i starten.

Nå må vi trene godt på tempo og presisjon før møte med 08, ellers frykter jeg at vi ikke drar hjem 3 poeng der heller. Men i den kampen spiller vi bankers med 4 bak, så får vi håpe ballfølelsen og bevegelsene er tilbake i laget, for ikke å snakke om aggressiviteten.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Apr 2013, 00:44 
Avlogget

Selvsagt er det rødt når han gir straffe der på Madsen. Og det er absolutt ingenting som heter dobbel straff. Det er noe fotballfans har funnet på for å leke smarte eller hva faan. Hvis man ikke får rødt så kan man jo gamble på å takle der forså å redde straffa. Not likely. Ellers en grusom forestilling, ingen spesielt gode og jeg savna Razak som faan utpå der. Og jeg vil se 4 bak. Og jeg vil se Dio, han var litt frisk idag ihvertfall

Topp

InnleggSkrevet: 03 Apr 2013, 09:03 
Avlogget

Storflor har lenge vært vår beste tilrettelegger. Er det noen som har noen tanker hvordan han fungerer i 3-5-2?

Topp

InnleggSkrevet: 03 Apr 2013, 09:27 
Avlogget

Dette med å praktisere varierende formasjonstall er noe vårt lag vil kunne vokse på på litt lengre sikt. Ikke alle trenere vil kunne få et lag til å makte dette, men er det noen i norsk klubbsammenheng som skal klare få til det, er det Ronny Deila. Men på kort sikt vil det kunne ha noen innarbeidingsproblemer i forhold til det å få det til å sitte i kampsituasjoner mot lag som ellers dessuten følger ulike strategier. Hvor vidt innarbeidelsen vil kunne ta så lang tid at vårt lag alt denne sesongen sett under ett vil profittere på dette, vet jeg rett og slett ikke.

På de ca 75 minuttene kamp jeg fikk (kamparrangør presterte ikke å ha papirbilletter nok og bruke lang tid på å skaffe til veie sine ”pølsebilletter”; arrangørbot NFF?), kunne det virke som spillet ble litt stasjonært. Forholdet spillerbevegelser – balltempo var vel et utslag av nevnte innarbeidingsproblemer i kampsituasjoner. Forestiller jeg meg.

Tilføyd: Jeg har sett enkelte sette søkelyset på innsats og vilje (hva vilje angår: på forbløffende hold). Min motinnvending er at det handler om at hver enkelt spillers aksjoner skal stemme og passe i forhold til andres aksjoner. Dvs litt sviktende samhandling kan etterlate et feilaktig inntrykk av utilstrekkelig innsats og vilje som årsak. Jeg tror heller ikke jeg oppfattet noen sviktende innsats og vilje som konsekvens av delvis sviktende samhandling.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen