Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 23:57

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 45 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 17:05 
Avlogget
Brukerens avatar

Revox skrev:
Hmmmm....

Får håpe Dio har mer målteft

Edit: Han er tent som F ihvertfall!

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 17:09 
Avlogget
Brukerens avatar

Skulle nok kommet inn tidligere..

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 17:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Skurrer veldig i angrepsspillet vårt. Lav presisjon og uvanlig mye tråkling gjennom forsvaret som ender med balltap. Dessuten er vi veldig sårbare på kontringer imot. Slipper inn billige mål

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 17:28 
Avlogget

Faen. 1. poeng er bare ikke bra nok mot Særp hjemme.
Syns ikke laget ser samkjørt ut. Mye tråkling i midten og lite innlegg fra kant mot Kovacs/Sørum

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 17:30 
Avlogget

Tafatt, energiløst, elendig.

Vi fortjente ikke 3p.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 17:37 
Avlogget

Mulig jeg er ute å kjøre, men har ikke Deila lagt helt om spillestilen for å få plass til både Sørum og Kovacs? Skal inrømme at Kovacs/Sørum høres spennende ut, men de har ennå til gode å overbevise.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 18:09 
Avlogget
Brukerens avatar

Du er ikke ute å kjøre, så langt i år har Godsetfotballen blitt satt helt på sidelinja til fordel for sammenklumping på midtbanen og lange baller opp mot Kovacs. Minner om "gode" gamle dager. Skjønner virkelig ikke hva poenget er!

I fjor spilte vi mektig imponerende fotball som tok oss til sølv. I år har vi attpåtil styrka laget. ALT tilsier at om vi fortsetter å bygge på den suksessoppskriften, vil vil kjempe om edle metaller. I stedet legger vi om stilen helt. Vi åpner opp bak. Vi slutter å doble på kant. Vi slutter å slå innlegg. Vi slutter i det hele tatt med alt som var positivt og flott å se på i fjor. Det er upresist og klumpete og jævlig.

Mulig jeg er i overkant forbanna nå, men detta holder ikke. Så enkelt er det! Jeg vil se 4-3-3 eller 4-2-3-1 igjen. Gi meg Godsetfotball for faen!

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 18:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Sortrose skrev:
Du er ikke ute å kjøre, så langt i år har Godsetfotballen blitt satt helt på sidelinja til fordel for sammenklumping på midtbanen og lange baller opp mot Kovacs. Minner om "gode" gamle dager. Skjønner virkelig ikke hva poenget er!

I fjor spilte vi mektig imponerende fotball som tok oss til sølv. I år har vi attpåtil styrka laget. ALT tilsier at om vi fortsetter å bygge på den suksessoppskriften, vil vil kjempe om edle metaller. I stedet legger vi om stilen helt. Vi åpner opp bak. Vi slutter å doble på kant. Vi slutter å slå innlegg. Vi slutter i det hele tatt med alt som var positivt og flott å se på i fjor. Det er upresist og klumpete og jævlig.

Mulig jeg er i overkant forbanna nå, men detta holder ikke. Så enkelt er det! Jeg vil se 4-3-3 eller 4-2-3-1 igjen. Gi meg Godsetfotball for faen!

Veldig enig med deg. Synes det er helt absurd å se at sjefen har gått fullstendig bort fra suksessoppskriften. Det er jo kantspillet som har vært hele nøkkelen. Dette holder bare ikke. Det aller verste er at Deila nok en gang virker brukbart fornøyd med prestasjonene.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 18:30 
Avlogget

Må si meg enig i det Sortrose og 3047 sier.
Hvorfor endre på noe som ga oss sølv i fjor til fordel for noe som ser ut som surr?

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 18:38 
Avlogget

VB87 skrev:
Må si meg enig i det Sortrose og 3047 sier.
Hvorfor endre på noe som ga oss sølv i fjor til fordel for noe som ser ut som surr?

+ 2.mill.
Merkelige taktiske valg så langt i sesongen.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 18:59 
Avlogget

Fire poeng mot S-ULF, Hønefoss og Sarpsborg 08, ikke bra.

Kladder veldig spillemessig, men bør kunne score mer en ett mål på alle sjansene. Sørum sin alene med keeper i 1.omgang, frisparkene til Stefan og Storflor osv.. Noen som har sett Kovacs annullerte mål i reprise? Tvilsom fra min posisjon.

Stefan Johansen bommet på en del pasninger, men viste mye bra også. Han, Vilsvik og Kwarasey gode. Abdi og Brenne langt under par. Keita fra start neste kamp. Friskt innhopp.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 19:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Gi meg 4--3-3 . Hvor er kantspillet ,tempo og kontringene blitt av. Måten vi spiller på suger balle. Helt elendig rett og slett. Tilbake til fjoråret og succeoppskriften

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 19:35 
Avlogget

Mange gode poeng her, og jeg savner også kantspillet fra i fjor. Frustrerende å se enkelte tider når vi prøver å komme gjennom. Samtidig så det ut som om Sarpsborg 08 hadde forberedt seg godt på akkurat dette. Det var som regel 3 mot 2 ute på kanten, og da er det vanskelig å komme gjennom.

Synes ikke det var helt elendig i dag. Sørum har et skudd like utenfor, Kovacs scorer på tvilsom offside, Stefan har en i krysstverrliggeren, og Storflor har et skudd som keeper redder med en god involvering. Samtidig savner jeg mer samhandling og raske gode valg framover. Det virker som om spillerne forventer løp som ikke kommer, eller går på løp når pasningene ikke kommer, eller spiller til en mann som ikke er der. Det er slitsomt å se på.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 19:55 
Avlogget

Sitat:
- Det var tidvis krampaktig og urytmisk. Relasjonene sitter ikke, men vi har mer enn nok sjanser til å score flere mål. Vi har hatt noen spillere ute over tid og det tar tid å få dem i maksform. Sluttspurten var heller ikke som vanlig her hjemme på Marienlyst, sier Ronny Deila til VG Nett.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Apr 2013, 20:29 
Avlogget

[Har ikke sett kampen mot Sarpsborg 08, ikke så mye som lurte på noe annet kamptidspunkt enn kl 1800 på Marienlyst på en søndag. Totalfrustrert hjemkommet.]

Det virker som om Ronny Deila har benyttet de innledende kampene mot mer moderat motstand til å spille inn andre formasjonstall enn tidligere. Og dermed gjøre seg i stand til å benytte to spisser framme når vi så sent fikk spisser til det. Det hele gjort enda mer krevende av at viktige spillere kommer sent tilbake fra skade. For ellers ville en ikke komme i gang med denne innspillingen før til sommerpausen.

Det er det som kan gjøre oss bedre lengre fram mot bedre motstand å kunne ha sånt å gripe til. Omkostningen er like fullt noe poengtap i sesongstarten, hittil i det minste 2 poeng, vil jeg anta. Laget har dermed med et såpass moderat kampprogram i beste fall blitt en "slow starter".

Ved å lese her og der virker det som, slik stm går inn på, at det spillemessige inntrykket ikke er så helsvart som de første reaksjonene her tydet på..

Personlig ville jeg nok likevel ha ventet at det alternerte noe mer hvilket sett med formasjonstall kampene ble startet med. Det er ikke bare å skru på en knapp senere og så vil 4-3-3 straks sitte i obligatorisk kamp når en vil trenge å spille det. Men jeg gjetter at det er best at første gang en starter med 4-3-3, er hjemme.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 45 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen