Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 23:36

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 13 Apr 2013, 19:25 
Avlogget

Det vil jo være svakt å ikke score mer enn tre mål på dette enga-laget når vi først fikk tremålsledelsen så tidlig. Her burde gutta kjenne sin besøkelsestid og pynte på målstatistikken.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2013, 19:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Enig i det. Burde i det minste stått 4-0

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2013, 19:46 
Avlogget

Hadde enga fått straffe på fellinga til Vilsvik og godkjent scoringa nå hadde dette faktisk blitt spennende :-0 Hadde det føltes unødvendig eller...?
Bortsett fra at vi burde scoret flere, en bra bortekamp på dårlig underlag av oss. Kan se ut som vi er på sporet igjen nå, gleder meg til lsk-kampen :-)

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2013, 19:55 
Avlogget
Brukerens avatar

Stolt som Faan!!! Takk gutta!!!!

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2013, 20:03 
Avlogget

Wohoooooooo.
Fy faen så stolt. Kanon av alle gutta.
Ikke noe mer kuking med 4-4-2 og 3-5-2.
4-3-3 all the way

Topp

InnleggSkrevet: 13 Apr 2013, 21:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Et ord... Stolt!

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 00:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Fantastisk kamp. Resten av kamptråden kan leses her http://forum.klanen.no/showthread.php?3 ... l-18/page3

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 03:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Flere av Enga-fansen skylder på dommeren. Fint å se at man fokuserer på det viktige, fremfor det at tilnærmet samtlige (Samuel var god og positiv nok en gang) på laget presterte dårlig.

Kjempeinnsats og kamp av gutta! Regner med at spørsmålet rundt formasjon er avgjort nå.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 10:46 
Avlogget
Brukerens avatar

bilder fra kampen:

http://www.grydis.no/blog/2013/04/13/bildeserie-valerenga-stromsgodset-0-3/

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 10:53 
Avlogget

Jeg synes det er ganske utrolig at enkelte er misfornøyd med at vi ikke scorer flere mål når vi har kommet hjem fra Ullevaal med 3-0 og festfotball.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 12:16 
Avlogget

Jeg er godt fornøyd med kampen jeg og synes gutta til tider latterliggjør enga. Allikevel et tankekors at vi spiller 75min mot en motstander i full oppløsning uten å score flere mål.
Flott kamp av Godset og vi viser igjen at vi kan spille bra fotball også på gress.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 12:55 
Avlogget

Magisk kampopplevelse!

Her kommer vi! Her kjører sesongen 2013, der vi allikevel er med for fullt!

Ikke at laget vil score tre i hver eneste kamps innledningskvarter. Men kapasitet mot et etablert TL-lag på bortebane ble vist. Da blir det godt heretter å møte etablerte lag hjemme og borte. Vite at absolutt full pott ikke må til absolutt alltid, men at med glede og fravær av stress, men med vinnervilje kan ganske mange kamper vinnes mot hvem som helst hvor som helst. Da kan noe poengtap tåles her og der, det kan repareres en senere kamp mot selv gode motstandere. Det er bare å glede seg til nye utfordringer, middels store, store, de største.

Prestasjoner gjenskapes ikke på akkurat samme måten neste gang. Denne kampen var det vel med, som jeg påminnes om annetsteds, ved høyklassige gjenerobringer høyt i banen, tidvis egen ballbesittelse i angrep, forsvar mot deres ballbesittelse som det likevel var noe av, men som denne gang (våre defensivspilleres fortjeneste) sjelden ble så farlig, enorm måleffektivitet i kampinnledningen. Fortsatt angrepsfotball i 2.omgang og, lurer jeg på, vårt lag tok periodevis mer tak i banespillet da enn i 1. omgang(?) En annen kamp kommer scoringene sent istedet, en annen kamp har laget eventuelt høyere prosent ballbesittelse.

Og jeg håper å få se mer av de andre formasjonstallene når laget har fått disse bedre innarbeidet, fungerte jo utmerket i første kamp. Heretter, til å begynne med. kanskje i kampsituasjoner introdusert i avslutningsfaser av kamper, der vi har en komfortabel ledelse, eller fordi vi ligger under og må prøve en endring. Hvorfor likevel når laget best og mer enn fullgodt kan 4-3-3? Fordi det gir flere strenger å spille på. Fordi det er mestertrener Ronny Deilas ambisjon (et motiv i seg selv det også, for det handler om videre utvikling etter hans utviklingplan.)

Deilig kamp! Beste bortekamp under Ronny Deila? Tja, seier og med flere mål farger inntrykk, jeg holder vel for egen del TV-sette bortekamp mot RBK 2012 foran, uansett uavgjort da, men færre marginer i egen favør da mot en noe skarpere motstander som også riktignok da innimellom kjørte kampen , men kun i et par korte kampperioder.

Mange forgrunnsfigurer på eget lag! Vanskelig å få med alt fra en deltagelse i en vokalt svært aktiv tilhengerklack og i blant med visuelle stengsler i synsfeltet. Derfor kun: Alle gutta!

Nytelse også i dag! Så vil ny kamp i neste serierunde leve sitt eget liv på sine særegne forutsetninger som vil bli til. Men noen av de forutsetningene skaper eller påvirker laget selv, på forhånd eller underveis.

Hvite og BLÅ!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 19:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Stort sett enig. Men spillet til Enga kvalifiserer ikke til TL. Fortsetter de med det spillet de viste mot oss rykker de ned i år uten tvil.

Topp

InnleggSkrevet: 14 Apr 2013, 23:16 
Avlogget

Takk til alle gutta. Jeg vil også trekke fram innsatsen til forsanger og "dirigent" på felt 121/122. Fantastisk innsats som må ha ført til en meget bra GU prestasjon også!!!

Topp

InnleggSkrevet: 15 Apr 2013, 18:04 
Avlogget

Kampen for Vålerengens del ble godt oppsummert av en forumbruker på VGD, mener jeg det var:
"Kampen ga meg like mye nytelse som å runke med sandpapir"
Da har vi vært gode, jævlig gode! :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen