Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 22 Okt 2020, 00:26

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 27 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 21 Apr 2013, 20:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Veldig fornøyd med at keita jobber mer enn hva han har gjort før, og motsatt syns jeg det skuffende å se Dio dasse rund på banen. Han kunne lært av jobbinga til kovacs.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Apr 2013, 21:22 
Avlogget

Roffi skrev:
Veldig fornøyd med at keita jobber mer enn hva han har gjort før.

Holdninger trur jeg er stikkordet. keita har "endelig" blitt voksen. Så mot enga sist runde også at han la ned en bra innsats med defensiv jobbing hjem.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Apr 2013, 21:48 
Avlogget
Brukerens avatar

Hjemme igjen, og vi fikk 3 velfortjente poeng.

1.omg var bra, men ønsker større balltempo. lsk "ødela" også med å ta Stefan ut av kampen. Men scoringa var pure class.
Men hva skjer i 2.omg? Vi klarer jo ikke å holde på ballen, og er til tider ute å kjøre. Spent på en forklaring på dette. Var ikke bra!! Men Madsen og Horn gjør en kjempeinnsats i denne perioden, og lsk har vel bare en sjanse i hele kampen.

Stefans jobbing siste 15-20 minutter er noe av det råeste jeg har sett. Abdi tackler og gjør stor innsats defensivt, og har et bra samarbeide med Keita. Keita som virkelig la ned har arbeid.

Synd Sørum ikke får scoringa, men jeg mener Udjus var så vidt på ballen. Så slik ut fra min posisjon.

Forstår at RD vil spille inn Sørum, og dermed tar ut Kovacs. Men vi må få alternativ til Brenne/Abdi på midtbanen. Må gi Stefan hjelp i det offensive pasningspillet.

Min MoM: Vilsvik Hvilken spiller, nå også god på hodet. Får vi 25mill på i sommer???

Topp

InnleggSkrevet: 21 Apr 2013, 22:59 
Avlogget

Stemmer at Udjus gjorde en kjemperedning på sjansen til Sørum, fikk akkurat tåspissen på den og styrte den i stolpen. Sørum hadde et veldig bra innhopp, livsfarlig når de legger om til 4-4-2 og han kan kontre.

Mange som var gode i dag, ikke en som skuffer. Bra at også Hamoud gjør det godt når han kommer inn.

Topp

InnleggSkrevet: 21 Apr 2013, 23:01 
Avlogget

Ganske god 1.omgang, ikke verdens beste 2.omgang. Keita leverer igjen strålende, og er med på alt vi skaper stort sett. Jeg får dog litt vondt av at man skal på død og liv slå kort med Kovacs, men så fort han går ut skal man slå langt? Hvor er logikken der?. Synes ikke godeste Sørum er i nærheten av presencen til Kovacs heller, ser mye farligere ut med Kovacs. Idag også helt fantastisk å se forsvarslinja. Kjemper hardt, vinner dueller og stopper alt som kommer. Fantastisk defensiv med unntak av den ene igangsettinga av Kwarasey, men det er vel sånn man må forvente

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2013, 03:01 
Avlogget

For en styrke for vårt lag og for spillemåten, uten på noen måte å bryte mot ideene, også gjennom en slik slitekamp å kunne vinne mot et slikt lag som vi ikke så sjelden har plundret noe med.

Også jeg er fascinert av at vårt så offensivt innrettede lag samtidig kan være så defensivt gjennomsolid som også i dag.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2013, 05:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Salihovic skrev:
Jeg får dog litt vondt av at man skal på død og liv slå kort med Kovacs, men så fort han går ut skal man slå langt? Hvor er logikken der?. Synes ikke godeste Sørum er i nærheten av presencen til Kovacs heller, ser mye farligere ut med Kovacs.

Har nok mye med kampbildet å gjøre ;) I 1. omgang lå Lillestrøm lavt, da synes jeg det var helt riktig å trille ball, og prøve å bygge seg gjennom. Å kun prøve slå langt på Kovacs da hadde nok vært drømmesituasjon for Lillestrøm forsvaret. Når Lillestrøm står mye høyere i andre omgang så åpner det seg store muligheter for folk som elsker bakrom, og det blei da flere farlige muligheter for Godset på sånne lange baller som du klager på..

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2013, 09:17 
Avlogget

Thomas har uansett en jobb å gjøre når det gjelder arbeidsmoral.
Slapp i presset. Det er ikke lov når man kommer inn med friske bein mot slutten av kampen.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2013, 12:17 
Avlogget

Dimmi skrev:
Thomas har uansett en jobb å gjøre når det gjelder arbeidsmoral.
Slapp i presset. Det er ikke lov når man kommer inn med friske bein mot slutten av kampen.

Helt uenig med deg, han jobbet godt, men hadde en makker i Dio som det så ut som gikk rundt med gåstol.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2013, 12:56 
Avlogget
Brukerens avatar

Syns også Thomas fremstod hardtarbeidende via tv-skjermen.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2013, 13:02 
Avlogget

Deilig seier i en tidvis tung kamp. Nydelig å allerede ha innhentet forspranget Rbk hadde på oss. Synes Thomas gjorde et bra innhopp, ikke mange cm som skiller han fra å være vår toppscorer så langt, det snur forhåpentligvis snart til stang inn.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Apr 2013, 17:39 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Salihovic skrev:
Jeg får dog litt vondt av at man skal på død og liv slå kort med Kovacs, men så fort han går ut skal man slå langt? Hvor er logikken der?. Synes ikke godeste Sørum er i nærheten av presencen til Kovacs heller, ser mye farligere ut med Kovacs.

Har nok mye med kampbildet å gjøre ;) I 1. omgang lå Lillestrøm lavt, da synes jeg det var helt riktig å trille ball, og prøve å bygge seg gjennom. Å kun prøve slå langt på Kovacs da hadde nok vært drømmesituasjon for Lillestrøm forsvaret. Når Lillestrøm står mye høyere i andre omgang så åpner det seg store muligheter for folk som elsker bakrom, og det blei da flere farlige muligheter for Godset på sånne lange baller som du klager på..

Har ikke så veldig mye imot å variere litt med korte og lange baller jeg altså! Og skjønner jo og at det kommer av kampbildet, men da mener jeg det er feil å ta av det som muligens er TL's beste hodespiller. Sørum er heller ikke SÅÅ hurtig at han er en kjempegod bakromsspiss. En slags miks

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 27 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: