Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Okt 2020, 23:57

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 36 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 27 Apr 2013, 10:36 
Avlogget

Diskuter kampen her!

Topp

InnleggSkrevet: 27 Apr 2013, 10:42 
Avlogget

Dette synes for vår egen del, situasjonen for vårt eget lag betraktet, som et svært godt tidspunkt for å møte et topplag som Molde stadig vil ha kapasitet som når de ganske snart eller straks får sine ting til å virke.

Molde på sin side kan nok føle trykket fra tabellen. På den annen side kan det være lettere for dem å glemme tabellen og ta ut alt på selve kampen, når de møter en spådd topprival i direkte møte.

Så om det er gunstig for oss med en kamp mot, etter kapasitet, et topplag nå, så må vi være forberedt på at Molde vil være bedre i stand til å ta fram egne kvaliteter og ha hodet på riktigere plass mot oss enn mot de fleste lag. Jeg imøteser en drabelig kamp!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Apr 2013, 12:06 
Avlogget
Brukerens avatar

Antatt lag ifølge DT:

Kwarasey
Vilsvik - Horn - Madsen - Hamoud
Brenne - Johansen - Abdi
Keita - Kovacs - Storflor

Nå har riktignok DT satt det opp som 4-4-2 med Kovacs og Storflor på topp, men jeg går utifra at det er en slik 4-3-3 de egentlig tipper.

Spennende å se at det er Hamoud som starter i Storbæks fravær (dersom det stemmer). Overraskende, men ikke negativt. Sjøl har jeg ihvertfall lenge ment at han nok har vært noe undervurdert. Bedre defensivt enn Nuhu og med mer smartness offensivt, men uten å ha noe i nærheten av samme innleggsfot. Dersom han starter tyder vel også det på at han ahr gitt jernet og kjempa for en plass, hvilket jo er positivt.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Apr 2013, 18:18 
Avlogget

Troppen som reiser til Molde ser slik ut;
Adam Larsen Kwarasey, Hermann Rhodén, Lars Christopher Vilsvik, Jørgen Horn, Razak Nuhu, Mounir Hamoud, Kim André Madsen, Jarl André Storbæk, Martin Rønning Ovenstad, Simen Brenne, Stefan Johansen, Abdi, Dio, Øyvind Storflor, Thomas Sørum, Peter Kovacs, Gustav Mendonca Wikheim, Muhamed Keita, Enock Kwakwa, Ole Amund Sveen.

Topp

InnleggSkrevet: 27 Apr 2013, 18:36 
Avlogget

Trodde Sørum hadde en strekk?

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 12:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Vi stiller sterkt lag , allikevel så trur jeg at vi maks får med oss en U. Det snur for sunny snart og er nok redd det gjør det i dag. Får vi en borteseier så blir det gull i år ;-p

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 13:06 
Avlogget

Her sier etter hva jeg skjønner, Ronny Deila på et punkt noe jeg et godt stykke på vei sannelig er uenig i.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/ar ... d=10102509

Synspunktet har trolig gyldighet for et svakere lag som møter et topplag i motgang. Et topplag som møter et annet topplag som har motgang, kan riktignok ha fordel av tidspunktet. Men like gjerne og i mine øyne mer ventelig her kan motstander bli verre enn verst i en slik type møte. Til dels har vel prestasjonene til Molde vært bedre enn resultatene, forestiller jeg meg å ha lest. Det tyder isolert sett i mine øyne illevarslende angående hva motstander vil presentere!

For å komme godt unna en kamp som denne må vårt lag være på sin ytterste topp! Det kan jo våre spillere og vårt lag meget vel være i stand til nettopp nå, men, etter min intuisjon, det er i tilfelle utfordringen nå!

Hvite og BLÅ!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 15:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Spennende tropp og kamp. Usikker på om cup-kampen i virkeligheten betyr noe for Moldes form. Siden vi skal ha Kovacs på topp hadde det vært tøfft med Keita og Wikheim på hver sin kant. Da har vi "defensiv" spiss og to offensive kanter. Dermed kan ikke Moldes backer gå mye opp, samtidig som vi kan utfordre på begge kantene.
Synes heller ikke Storflor er så viktig som han har vært, og vi må begynne å spille inn de yngre i laget også. RD varslet gjennombrudd for Wikheim i år, men da må han jo få spille også. Wikheim til venstre og Keita til høyre.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 17:33 
Avlogget

Fikk ikke Enock Kwakwa rødt kort i 2.divisjonskampen? Kan han da spille i dag? Undrer meg derfr på hvorfor han er med i troppen? Er det ikke noen regler i forhold til dette?

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 18:55 
Avlogget
Brukerens avatar

Kom igjen nå Godset. Kjør over sunny og Molde. Berg Hestad som stopper bør bli lekestue

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 18:55 
Avlogget

Enock Kwakwa snakket på seg direkte rødt kort da Team SIF røk 2-1 mot Pors Grenland i kveld
http://dt.no/godset/team-sif-kom-til-kort-1.7857454

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 19:37 
Avlogget

Vakkert av Vilsvik til 0-1. Så burde Keita satt 0-2, men legger seg bakpå fra 11 meter.

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 20:57 
Avlogget

Tre deilige poeng i Molde :-) men det holdt hardt etter byttene. Begynner å se lyst ut, tolv poeng ned til Molde og Rbk sliter etter en god start på sesongen. Leve Godset!

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 21:05 
Avlogget
Brukerens avatar

hauk h skrev:
Får vi en borteseier så blir det gull i år ;-p

Da var det avgjort :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 28 Apr 2013, 21:11 
Avlogget

Herrrrlig med 3 poeng, men et lite tankekors at hver gang vi tar ut vår 2.meters mann på topp så slutter vi å spille fotball og begynner i stedet med måk & mæl.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 36 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: