Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Okt 2020, 23:11

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 47 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 19:56 
Avlogget
Brukerens avatar

thomzi skrev:
den vakre blå drakta!

Desverre er det ingen som bærer den i år.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 19:58 
Avlogget

Daniel skrev:
thomzi skrev:
den vakre blå drakta!

Desverre er det ingen som bærer den i år.

Halvparten av den vakre blå drakta da... :D

Dio burde ikke engang få lov til å slite benken fremover, makan til elendig jobbing og holdning er det sjelden man ser i høyere divisjoner. Litt Markegård/Gardar preg over han.

Sist endret av thomzi den 01 Mai 2013, 20:00, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 19:58 
Avlogget

Gutta burde faen meg skamme seg, her går millioner ut av vinduet på elendig innstilling og slappfisk holdning. Hjelper ikke å grine seg til høy lønn når man presterer ræva mot 2 divisjon og klubben taper masse penger.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 20:03 
Avlogget

VB87 skrev:
Men samma faen. Vi er ute og vi kan ikke gjøre noe med det nå. vi har tippeliga og Europa så kjedelig blir det ikke sjøl om det svir ganske hardt akkurat nå
I realiteten bare tippeligaen, e-cup`n blir nok bare en dobbelkamp. 1.mai og allerede ut av NM er utilgivelig.
Ja hva fa.. har skjedd med Dio, han begynner å ligne på et solid bomkjøp :-/ Synd er det for vi kunne trengt han som han fremsto i fjor vår.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 20:03 
Avlogget

Skammelig!

Katastrofe for klubben. Det er vel bare Enga som har gått på flere cupbomber enn oss.

Utrolig at vi knapt klarer å skape sjanser. Det er aldri enkelt å møte ett lag som legger ned slik innsats, men det verste er at det virker som gutta ikke var forberedt på kriging.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 20:04 
Avlogget

Jeg trodde vi hadde en sterk nok stall til å klare å kjempe om både serie og cup, i tillegg evt. e-cup i år, jeg.
Tydeligvis ikke.
Skuffende at unge karer som Gustav og Martin ikke klare å gripe sjansen skikkelig når de får den.
Og Dio? Hva har han vist i år?

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 20:04 
Avlogget

ArneSvingen skrev:
Gutta burde faen meg skamme seg, her går millioner ut av vinduet på elendig innstilling og slappfisk holdning. Hjelper ikke å grine seg til høy lønn når man presterer ræva mot 2 divisjon og klubben taper masse penger.

+1 ArneSvingen. Her har klubben brukt gud veit hvor mange mill på og forlenge med nøkkelspillere. Så leverer de innsats som det skulle vært en treningskamp i Januar!
De bør ikke få lov til å ta bussen hjem til Drammen.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 20:08 
Avlogget

Dimmi skrev:
Og Dio? Hva har han vist i år?

Det skal jeg ikke si høyt en gang for det er det 25 års aldersgrense på.
Men for å moderere meg sjøl. Det har vært ræva fra øverste hylle. Etter skaden i fjor så ser det ut som han mistet all fysikk og ballkontroll og selvtillit.
Noe som er utrolig synd for det kunne vi trengt nå som Sørum og Lehne Olsen er ute.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 20:14 
Avlogget
Brukerens avatar

Dersom noen vil ha litt komedie for å lette sorgene så sender Avisa Nordland direkte fra Harstad-Glimt, med 2 karer rett ut av en Åpen Post-sketsj som vaskeekte nordlendingskommentatorer. Siste ekstraomgang begynner snart.

http://www.an.no/glimt/article6632182.ece

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 21:07 
Avlogget
Brukerens avatar

Godset ræva, unionen ræva. 'nuff Said. Satser på stor forbedring fra begge hold til helga..

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 21:10 
Avlogget

Flaut. Går kun på holdninger og innsats. Nå må vi skjerpe oss.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Mai 2013, 22:05 
Avlogget
Brukerens avatar

Makan, jeg har ikke ord. Helt elendig over hele fjøla. Skammekroken neste

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 03:57 
Avlogget

Fram til nå midt på natten rømt fra smerten ved det: Bedøvet meg med å lese noen sider i en tidlig Rankin-krim og drukket en fjerdedel av min hverdagsvin. Før jeg leser noen andre reaksjoner, skriver jeg og sender dette for å gjøre meg ferdig med det:

Vi hadde faktisk en spillemessig god åpning. Framsto innledningsvis som et ganske så brukbart TL-lag, Hadde denne gang marginer imot, i form av at gode avslutninger, bedre enn enkelte mot Molde borte, disse gikk i treverket. Ikke som unnskyldning , spesielt ikke når vi stiller som det ressursmessige meget bedrestilte laget, men som forklaring. Deretter gikk det offensive banespillet mer i stå idet Asker maktet å kjempe seg inn i kampen . Det tror jeg delvis må tilskrives Askers organisasjon. Trolig et lags evne til å iverksette sin spennende treners opplegg. Så kommer deres første scoring som jeg ikke oppfatter alt ved. Vårt lag makter ikke å gjøre noe med dette i første omgangs avslutning, til tross for at Stefan Johansen like før pause, er det vel, kommer til en meget god mulighet, men gjør en tam avslutning..

Etter pause er Asker defensivt på høyde med det vårt lag kan oppvise, betenkelig nok for vår del selv om det ennå ikke er kritisk om enn foruroligende. Deretter har de en flott kontring som så blir omdannet til scoring på utmerket måte. Vårt lag er nå meget ille ut, slik det har framstått inntil deres annen scoring, Vi straks meget mer utpreget i angrep nå. Oppnår da også en tidlig scoring gjennom en straffesituasjon . Det synes som vårt lag har gode betingelser dermed til å vende dette med brukbar tid igjen til minst å oppnå ekstraomganger. Asker må i denne fasen krediteres å stå defensivt godt imot, mens vårt lag snarere enn å makte et sikkert pasningsspill og så å sette fart på ballen, gir seg til for vanskelige pasningsvalg som fører til lite, tror jeg må bli min diagnose. Den rikelige tiden til å komme på høyde i målstillingen maktes ikke. TL-lagets store fallhøyde i en kamp, der vårt lag skal være bedre, blir, til tross for gunstig tidlig redusering, tiltagende hemmende overfor et som et Adeccolag spillende lag fra nivå 3. Til tross for flere rutinerte spillere i år enn tidligere hos oss og spillideer som skulle gjøre oss egnet, faller vi svært dypt.

Det medaljeaspirerende TL-laget Strømsgodset må bare erkjenne nederlag overfor det i denne kampen sterke 2. divisjonslaget Asker. En fjær i hatten for dem, angivende et potensiale for å stå imot gode lag en divisjon opp, men der det raskt som tetlag på nivå 3 kan være andre utfordringer når de selv vil forventes å føre kamper på sitt divisjonsnivå. For egen del: Det er bare å håpe at det vil lykkes.

Da nytter det for egen del ikke å grave seg ned. Det er et smertelig nederlag selvsagt og får formodentlig budsjettmessige følger også. En stygg ripe i lakken ble det og intet cupeventyr i år. Men vi har mye lakk, Imidlertid har vi gitt fra oss en mulig kanal til å kunne oppnå kvalifisering til europeisk spill neste sesong.

Hvorfor taper vi, utover kvaliteter hos Asker? Først offensive marginer mot som imidlertid ikke som antydet kan være det ressurssterke lagets unnskyldning på noen måte. Men avgjørende og mest skuffende: Manglende mental styrke i siste halvtime i en situasjon med fallhøyde, der det ville ha vært mentalt lettere å skulle jage et TL-lag.

Men spist er spist, tapt er tapt. Vi må knele overfor Asker og deres prestasjon!

[Den første endringen var rettelse av misprints mens jeg trodde at innlegget ennå lå sist.]

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Sist endret av Independiente den 02 Mai 2013, 09:41, endret 2 ganger.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 09:37 
Avlogget

Vi har mer enn nok sjanser til å ta dette greit tross spill under pari, men svært skuffende at det ikke leveres på et bedre nivå enn dette.

Noen tanker før jeg legger denne kampen bak meg for godt:
- De få spillerne som ikke ville startet om det var TL-match grep ikke muligheten.
- Stefan trenger ikke å falle helt ned til Horn for å slå en pasning til Madsen eller omvendt. Det klarer de selv, og det sinker spillet.
- Asker fortjener kred for å tørre å spille sitt spill, for innsatsen og ikke minst for å avstå fra å fake skader, drøye tiden ved hvert utspill etc.

Får nesten vinne serien nå da...

Topp

InnleggSkrevet: 02 Mai 2013, 10:22 
Avlogget

En trist forestilling, ja, men det blir feil å trekke frem de yngste på banen som de dårligste denne gang, selv om vi har sett dem mye bedre. Gustav var faktisk involvert i de to største sjansene og burde hatt minst to assist da han headet inn i feltet til Kovacs den ene gangen og la inn til Johansen på åpent mål den andre. Ovenstad jobbet brukbart defensivt. Abdi var dessverre langt under pari og virket lite opplagt. Det er nok heller de "etablerte" og "mest erfarne" spillerne som må ta skylden denne gang, og ikke minst Adam som fikk vist frem noen av svakhetene sine. Nuhu slo vel nesten ikke en pasning i riktig retning på banen og klarte aldri å få satt i gang kanten sin. Johansen prøvde gang på gang på noen superpasninger som aldri nådde frem. Storflor var vel knapt synlig og hadde mye feilpasninger. Stopperne nølte alt for mye i oppspillfasen. Dio var ikke bedre enn sist, og Keita fikk ikke til noe. Det virket som ingen av spillerne var godt nok forberedt mentalt, og da er det vanskelig å snu midt i kampen.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 47 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen