Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 24 Okt 2020, 00:03

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 20:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg er så utrolig STOLT av Godset!
Mounir spiller den beste kampen for Godset jeg har sett! Dio jobber og jobber, og scorer sitt tredje på rad. Sterkt! I det hele tatt; for et lag!

Urutinert av Horn å kjefte på seg kort, men det er slikt som kan skje når tenningsnivået er høyt. Midtforsvaret gjør en kjempejobb.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 21:03 
Avlogget

Synes gutta spilte en bra kamp i dag. Var spesielt imponert over Hamoud i dag, han jobba som f...

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 21:13 
Avlogget

Hvem betaler bota for blusinga i dag ?

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 21:20 
Avlogget
Brukerens avatar

Dette var en helt rå prestasjon!

Brann har ingenting å by på i det hele tatt og blir spilt på ræva. Hamoud var vel dagens virkelige høydepunkter, som kommer med en klar beskjed om at han vil fortsette i starteleveren. Johansen slår en rekke perfekte pasninger fra sin midtbaneposisjon. Horn rydder unna alt som er. Vilsvik er Vilsvik. Det er også godt å se at Abdi er i gang igjen etter en tøff periode. Gjorde en del feil i første, men heva seg i andre.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 21:20 
Avlogget
Brukerens avatar

hauk h skrev:
Alt har en ende. Vi har 27 kamper på GG uten tap. Trur vi skal få kjørt oss i dag. Syntes Brann har et bra lag med mange spillere som har bra skudd var lange distanser. Dem fyrer fra overalt mens vi skal spille oss inn hver gang nesten. Ser for meg at vi stanger og stanger mens Brann skyter oss i senk. Kall meg gjerne negativ men vi sløser enormt med sjanser. Askar er en fantastisk spiller jeg gjerne skulle sett i blått. Håper jeg tar feil men i dag er nok rekka over for denne gang.

Godt du tok feil! :wink:

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 21:41 
Avlogget

vegard skrev:

Union?

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 21:56 
Avlogget
Brukerens avatar

Årsbeste på GG, både på banen og tribunen. Brann hadde en sjanse, på frispark, og hang ikkr med. Godset var desidert best i absolutt alt. Og tribunen fulgte opp. Så kampen på tv idag, så mikrofon plasseringen innvirker jo. Men konstant trøkk i 90 minutter var impoerende. Og spesielt "Kom igjen Godset" satt bra.

Mounir var enorm idag, og Stefan J blir bare bedre og bedre. Keita leverer bra igjen, men var noe slurvete idag. Dio scorer og scorer, og bidro mye. Forsvaret med Horn/Madsen er utrolig bra.
Som jeg sa på forhånd var jeg livredd denne kampen. Men Godset framstår utrolig trygge som jeg aldri tidligere har sett.
Og det er spillere som pusher på fra benken; Storbæk, Nuhu, Fossum, Wikheim +++

Hvilket lag :lol: :lol: :lol:

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 22:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Anakin. skrev:
vegard skrev:

Union?

Uansett bra noen av de som blusset ble identifisert og tatt, kanskje vi får en slutt på dritten? Synes det er noe forbanna tull at enkeltgrupperinger, som udsiskutabelt er flotte unionister verbalt, setter seg selv og sin lidenskap for blussing foran klubben. Tull å drive med slik markering av seg selv mot NøFF.

Tilbake til kampen, skjeggen imponerte voldsomt i dag. At vi skulle ha slik stålkontroll på Brann hadde jeg aldri trodd. Alle gutta gjorde er solid jobb i dag. Takk for en fantastisk forestilling!

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 22:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Godt jeg tok feil. For et lag. Syntes dog det er kjipt at vi aldri skyter men skal spille oss inn hver gang. Blir altfor mange trekk i dag. Kunne ha putta 3-4 til. Blir egentlig jævlig forbannet på dette.
Magisk stemning og atmosfære i dag. Konge alt sammen

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 22:05 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
Anakin. skrev:
vegard skrev:

Union?

Uansett bra noen av de som blusset ble identifisert og tatt, kanskje vi får en slutt på dritten? Synes det er noe forbanna tull at enkeltgrupperinger, som udsiskutabelt er flotte unionister verbalt, setter seg selv og sin lidenskap for blussing foran klubben. Tull å drive med slik markering av seg selv mot NøFF.

Nøff overkjører jo NSA. Det har vært markeringer og aksjoner mot hvordan NFF hgolder på og ljuger og herjer med Supporter Norge. Dem prater om sammarbeid og enda så kjører dem bare på mot NSA. Helt på sin plass med en aksjon i
Drammen og mener nå jeg.

Leder i Godsetunionen
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 22:11 
Avlogget
Brukerens avatar

hauk h skrev:
Nøff overkjører jo NSA. Det har vært markeringer og aksjoner mot hvordan NFF hgolder på og ljuger og herjer med Supporter Norge. Dem prater om sammarbeid og enda så kjører dem bare på mot NSA. Helt på sin plass med en aksjon i
Drammen og mener nå jeg.

Joda, men den aksjonen hadde vel vært litt bedre uten den brannen.. Er vel ikke akkurat pro-bluss i NøFF sine øyne når man klarer sette fyr på et flagg med bluss.

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 22:14 
Avlogget
Brukerens avatar

SIF_til_jeg_dør skrev:
hauk h skrev:
Drammen og mener nå jeg.

Joda, men den aksjonen hadde vel vært litt bedre uten den brannen.. Er vel ikke akkurat pro-bluss i NøFF sine øyne når man klarer sette fyr på et flagg med bluss.

Tvert imot. Det viser jo at det er bedre å godkjenne blussing på tribunen under ordna forhold som før ;-p

Leder i Godsetunionen

Topp

InnleggSkrevet: 12 Mai 2013, 22:24 
Avlogget

Ta pyro diskusjonen under tribunekulturtråden.

viewtopic.php?f=8&t=5329&p=180397#p180397

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2013, 00:05 
Avlogget

hauk h skrev:
SIF_til_jeg_dør skrev:
hauk h skrev:
Drammen og mener nå jeg.

Tvert imot. Det viser jo at det er bedre å godkjenne blussing på tribunen under ordna forhold som før ;-p

ja vel hauk men da synes jeg også folk kan ha baller til å stå for det dem gjør og ikke gjemme seg blant med unionister for å ikke bli tatt av polti

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mai 2013, 00:14 
Avlogget

Mounir var enorm i dag. BB! løper og løper, og stenger av hele venstresiden. Midtforsvaret var solid, midtbanen var god, og dio på topp leverte. SUPER kamp. Johansen var også vilt god i dag. Fikk nesten tårer i øyekroken når vi ledet 2-0 og han sprang som en antilope for å presse keeperen 2 min på overtid. respekt.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen