Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 23:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 47 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 23 Jun 2013, 20:44 
Avlogget
Brukerens avatar

Egentlig gledelig overrasket over at dette ikke endte verre. Har ikke sett kampen, kun oppsummeringa og oppdateringer. Men ser at vi ikke er tilstede, noe som er veldig skuffende. Vi møter eneste motstanderen til gullet borte, så er ikke spellera på!!!! Hva fa..!!!!

Men jeg har fortsatt gode vibber for høsten.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jun 2013, 21:17 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
jgs skrev:
Dimmi skrev:
Likevel skaper vi sjanser, og holder spillemessig greit følge med Norges kjøpelag nr.1, med enkeltspillere av en helt annen klasse enn våre gutter, og taper kun med étt mål.
.

Hvilke enkeltspillere er det du sikter til som er av en "helt annen klasse enn våre gutter"? Jeg kan egentlig ikke se noen rbk spillere som er i en "helt annen klasse."

Bille vs Dio
Jensen vs Brenne
Tarik vs Kovacs
Diskerud vs Gustav
o.s.v.

Ikke ment som noen forkleinelse av våre gutter, men RBK kjøper gull der vi foredler gråstein til det.
Tror folk virkelig at vi leder serien fordi vi har de beste enkeltspillerne?
Med unntak av Adam, Vilsvik, Stefan og kanskje Horn/Madsen, er det få andre spillere som kan kalles dominerende spillere i ligaen.

Jeg er ikke enig. Bille v Dio. Begge har scora 5 mål, Dio på mye mindre spilletid enn Bille. Bille som midtspiss, "helt annen klasse enn Dio". Nei.
Jensen v Brenne,. Brenne har så langt ikke vært spesielt god. Jensen har vel vært bra i de siste kampene og har vel ikke vært i "helt annen klasse" før det. (innrømmer at jeg ikke har full oversikt over rbk spillerne da jeg stort sett kun ser godset sine kamper)
Tarik v Kovacs. K. toppscorer i fjor, ikke scora så mange mål i år. Hvor mange scora T. ifjor ? Tarik har ikke imponert meg til nå i år, han er tross alt landslagsspiller. Jeg kan ikke se at han kvaliteter til å bli noen stor spiller i Bundesliga. Kommer vel hjem om 2 år med tjukk pengebok og tresmak i ræva. (som han gjorde sist han prøvde seg.) Han viste jo fram sine store målscorer egenskaper igår. Han hadde en rekke store målsjanser uten å få mål. Selv da han sto i offside på 5 meteren satte han ballen i tverrliggeren.
Diskerud v Gustav. Litt artig sammenlikning, men greit, der er det vel en viss kvalitetsforskjell, så langt, men "helt annen klasse" ? Kanskje den.
Du skriver til slutt osv., men jeg tror ikke du kan komme opp med noen flere. Dorsin v Vilsvik, Ørlund v Adam, Strandberg v Madsen ? "Helt annen klasse" ?
Nok kverulering for idag. :twisted:

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 47 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen