Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Okt 2020, 23:47

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:24 
Avlogget
Brukerens avatar

Hva driver Abdi og Nana med, egentlig?

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:26 
Avlogget

Takk og god natt.

Gir FKH et mål
og skaper nada niks sjøl.
og så får fiskebønda 2-0

etter de spillte 120 min og byttet to mann med skade i første omgang.

Skulle tru at det var vi som hadde vært i tøff kamp for det er jo faen meg ingen som løper bortsett fra Madsen og Horn når vi blir kontret på.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Ræva, ræva, ræva! Vi speller i medvind, mot et lag som nylig har spellt 120 minutter i cupen, og vi får allikevel ikke tell en dritt. Det er jo vi som ser slitne ut. Bare småjogger rundt der jo!

Nå er det LENGE siden jeg har sett skikkelige Godsetprestasjoner, selv om mye så lovende ut mot Tromsø i andre...

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:30 
Avlogget

FKH vinner fortjent, har vi skapt en eneste mulighet? Vi har ikke sett ut som en seriøs medaljekandidat etter em-pausen og det er bare å grue seg til e-cup`n.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:31 
Avlogget

Elendig å spille så dårlig mot en middelhavsfarer som har tre faste ute og spilte 120 minutter i midtuka.

Reprise av høstsesongen 2012 i gang.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:51 
Avlogget

Pinlig svak forestilling, dette blir det ikke gull av!!!

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Vi får trøste oss med at vi var sølvfavoritter før denne matchen og forblir sølvfavoritter når 90 minutter er spilt. Et Rosenborg i medvind er langt farligere enn et Molde i medvind, og gullsjansene var fra før av svake... Sterkere blir de naturligvis ikke av en slik prestasjon mot det som skal væra lett motstand (nok en gang tatt i betraktning at FKH har 120 cup-minutter i beina fra før, kun et tilgjengelig bytte etter pause og også kraftig motvind gjennom hele andreomgangen).

FKH løp mer enn oss, var mer presise enn oss og forsvarte seg bedre enn oss. Så enkel er forklaringa! Det holder ikke å ha ballen mest, så lenge vi tar dumme avgjørelser og nesten ikke treffer på en eneste pasning. Dessverre.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:59 
Avlogget

Forsterkninger.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 19:59 
Avlogget

Gikk som fryktet.
Etter sommeren så kuker vi igjen.

Jeg forventet helt ærlig minimum 1 poeng men spillet er jo så ræva at vi skaper jo fader meg ikke sjangser og det vi scorer på er en personlig feil.
Samtidig har vi ingen andre å skylde på en oss sjøl.

Vi surrer på 1-0 målet. Adam kan ta 2-0 men det er ikke noen direkte tabbe.

Mest gledelige i dag får være Ovenstad sin perle og Tokmak leverte et positivt innhopp etter og ikke spillt ball på lenge.

RBK tapte også i Haugesund også.
Men vi MÅ begynne å få spillere tilbake og spillet tilbake ellers går dette fort i dass.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 20:06 
Avlogget

VB87 skrev:
Vi surrer på 1-0 målet. Adam kan ta 2-0 men det er ikke noen direkte tabbe.

Synes det er værre at Storbæk(?) ikke møter mann, og står 5-6m unna spilleren.
1-0 er jo bare helt grusomt, 20cm til høyre kan han klarere ut gjennom en låvedør.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 20:41 
Avlogget

Uten Storflor (og Keita) blir det lite kreativt framover. Vi sliter pga skader framover som gir nye konstellasjoner og dårlig samspill. Det har vi gjort i flere kamper. Håper Storflor er tilbake "for godt" nå. Gode innhopp av Ovenstad - for et mål! - og Tokmac, isolert sett. Synd vi ikke klarer å få inn den andre.

Klarer ikke mislike Haugesund og Jostein Folkelig Grindhaug. De gjør akkurat det de trenger og kommer unna med det.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 20:53 
Avlogget

Se stillbildet på klareringen til Horn.
Klarerer det ene stedet han IKKE skal klarere og nærmeste FKH spiller 3 meter unna liggende.
Kjenner det irriterer meg grønn nå

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeli ... 84312.html

Topp

InnleggSkrevet: 06 Jul 2013, 22:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Drittmål som går inn begge to, og vi spiller en dritt bortekamp. De to som skuffet meg mest i dag var Lehne Olsen og Nana, kun Stefan som får godkjent av meg i dag.

Men jeg tåler en drittkamp i ny og ne, så lenge vi har prestasjoner som varmer hjertet titt og ofte. Vi lider under alle skadene vi har offensivt, sammhandlingene og løpene sitter ikke.

PS! Glemte Storflor, overraskende mange gode og smarte pasninger med lite balltrening i det siste, han er jævla viktig for den offensive sammhandlingen.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jul 2013, 04:34 
Avlogget

Trist at vi i en så god sesong har rota bort 9p borte (Hønsa, bartene og nå i Haugesund) med å være nesten likeglade virker det som. Midtbanen idag er helt utafor. Stefan prøver å jobber ihvertfall, mens Abdi og Nana blir alt for mye ikkenoe, dårlig innsats til tider synes jeg og. Offensivt er det helt natta når Kovacs iår ser 20 år eldre ut enn ifjor og Lehne Olsen langt unna er klar for TL-start. Dagens postive for være at Stefan oser klasse når han har ballen og innsats og innoppene til Martin, Tokmac og Øyvind, alle 3 var bedre enn de som gikk ut. Kommer Storflor tilbake nå og kan spille fra start neste match så er vi på vei mot noe, den mannen har fotballintelligens som går utenpå omtrent enhvert TL-spiller. Tokmac med herlig innhopp og synes jeg, prøver og skaffer noen cornere, og goalen til Martin? Rå klasse. Gjerne gi den gutten noen flere minutter

Topp

InnleggSkrevet: 07 Jul 2013, 12:18 
Avlogget

Synes ikke Gjedda var hverken bedre eller dårligere enn de fleste andre utpå der.
Alle er tunge i beina, bruker for lang tid med ball, relasjonene sitter ikke, Adam er menneskelig igjen, aggressiviteten er borte... Listen er uendelig.

Frykter det er for dårlige treninger med for få folk den siste tiden som gjør mye at det.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen