Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 05:25

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 21:00 
Avlogget
Brukerens avatar

blåmandag skrev:
. Spiser du ikke så er du ikke god nok. Og er du ikke god nok så spiller du ikke for Godset. Så enkelt er det.

Var det virkelig ingen av spillerne som spiste før kampen i Sandnes?

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 21:07 
Avlogget
Brukerens avatar

Sortrose skrev:
blåmandag skrev:
. Spiser du ikke så er du ikke god nok. Og er du ikke god nok så spiller du ikke for Godset. Så enkelt er det.

Var det virkelig ingen av spillerne som spiste før kampen i Sandnes?

Var vel mer et stikk til Hamoud og fasting vil jeg tro, da han er troende muslim og Ramadan er igang.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 21:37 
Avlogget
Brukerens avatar

Litt brå konklusjon å si at Mounir underpresterer pga fasting nå hele resten av laget uunderpresterer også uten at noen av den faster?..

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 21:48 
Avlogget

Tipper det er bedre å ikke spise og drikke enn å drikke for mye, for eksempel...

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 22:17 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Litt brå konklusjon å si at Mounir underpresterer pga fasting nå hele resten av laget uunderpresterer også uten at noen av den faster?..
Jeg spissformulerte det litt for debattens skyld.

La meg først begynne med å si at rent subjektivt så gjør det meg ingen ting at folk faster.
Men skal jeg se dette rent profesjonelt så blir det en annen vinkling.

Alle var svake mot Sandnes Ulf, men Hamoud var banens dårligst. Rundingsbøyle til tider, samt nummer en på pasninger i ingenmannsland. For å sjekke at jeg ikke var forutinntatt så sjekket jeg spillerbørsen til DT på mandag; Banens dårligste med 3’er.

For å være ærlig så hadde vi sammen diskusjonen i fjor. Hvorfor? Fordi han hadde flere svake prestasjoner i den perioden. Begynner vi å se et mønster?

For egen del så ville jeg levert mye dårligere for min arbeidsgiver om jeg gikk sulten hele dagen, samt satt oppe på nettene for å spise. Og jeg jobber ikke fysisk. Hvordan er det dette lyder; uten mat og drikke (søvn), så duger helten ikke...

Ville Petter Northug ha vunnet 5 mila i Kollen uten rett kosthold og rikelig med søvn? Selv om han hadde spist rett på kampdag? Spiller ikke dagene inn mot kamp noen rolle?

Det paradoksale er at vi faktisk tillater arbeidstakere å underprestere. Jeg skjønner hvorfor, men hvor ofte ellers ville en arbeidsgiver sett mellom fingrene på noe slikt?

Det morsomme er faktisk at mange – om ikke flertallet – tror at det ikke påvirker prestasjonene. Spør deg selv hvorfor vi da spiser og sover riktig resten av året?

Men, men, med våre skader så blir debatten uansett lite relevant. Men med skadefri tropp ville jeg spilt med Storbæk og Nuhu den neste måneden.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 22:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg trodde religionen deres hadde unntak for spesielle omstendigheter. Eller gjelder det bare bønn kanskje?

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 22:29 
Avlogget

Revox skrev:
Jeg trodde religionen deres hadde unntak for spesielle omstendigheter. Eller gjelder det bare bønn kanskje?
Svaret på spørsmålet ditt er ja. Spørsmålet er nok heller hvem som definerer "spesielle omstendigheter". Meg bekjent så spiser Hamoud i bestefall normalt på kampdag. Tipper du refererer til Tyskland:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 953346.ece

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 22:31 
Avlogget

vegard skrev:
Er jo helt tragisk at av en supporter klubb på 1700, så er det kun 400-500 som kommer på denna kampen.

Et middelmådig lag fra Ungarn midt i tjukkeste fellesferien. Hva forventer du egentlig?

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 00:27 
Avlogget

Frossen løvbiff skrev:
vegard skrev:
Er jo helt tragisk at av en supporter klubb på 1700, så er det kun 400-500 som kommer på denna kampen.

Et middelmådig lag fra Ungarn midt i tjukkeste fellesferien. Hva forventer du egentlig?

Tviler litt på at 1200 stk har dratt utenlands eller ikke har muliget til å dra på kamp.

Forventer at folk stiler opp i medgang og motgang

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 10:57 
Avlogget

Ser nå at Godset har lagt ut sak på at det ikke blir TV-sending. Da er det nok dårlig med sending på http://livetv.ru/en/allupcomingsports/1/ også. :-(

http://www.godset.no/news/article/al1qdg8px65a106b005m4xzys/title/ingen-tv-sending-fra-marienlyst

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 13:32 
Avlogget

RBK tv sender alle e cup kamper på sine nettsider. Hvor er Godset tv når man trenger de?

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 13:41 
Avlogget
Brukerens avatar

RBK har nok vesentlig mer ressurser å bruke på TV enn hva Godset har. En ting er å lage innslag for godset.no med et enkelt kamera, en helt annen ting er direktesending/streaming. Jeg vet ikke om de har slikt utstyr engang...

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 14:13 
Avlogget

Det burde ikke koste all verden med en enkel kameraproduksjon fra midten og sendt det via nett. Lyn gjør det vel på sine hjemmekamper. Så Lyn mot Team Sif for en liten stund tilbake.

EDIT: Og supporterne til Debrecen hadde sikkert også satt stor pris på et slikt tilbud.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 14:21 
Avlogget

Frossen løvbiff skrev:
RBK tv sender alle e cup kamper på sine nettsider. Hvor er Godset tv når man trenger de?

Det sier seg egentlig selv, i ett budsjett på 190 millioner har man ett par til overs til sånne anledninger.

Det samme gjelder ikke i ett budsjett på non'ogseksti.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 18:48 
Avlogget
Brukerens avatar

Har sett flere kamper på Tv2 Sumo fra sesongoppkjøringen tidligere år (La manga etc) hvor kampene i bestefall hadde 2 stillestående kameraer rettet mot hvert sitt mål. En kamp hadde også bare et kamera som viste "nesten" hele banen.

Var glad jeg bare jeg fikk se hva som skjedde.

Burde ikke være kjempevanskelig å ha 2 kameraer med litt vidvinkel og en kar som trykker på en knapp for å veksle imellom de når ballen passerer over midtstreken.

Nextgentel kunne sikkert bistå med å streame det ut (enn så lenge vi har de som sponsor)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen