Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Okt 2020, 23:39

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 19:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Bang, 0-1. Går fint dette ja

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 20:07 
Avlogget

Dobbeltbytte i pausen... Hamoud frem på høyreving? Martin på venstreving, eller?

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 21:12 
Avlogget
Brukerens avatar

Vi var ok de første 20, så var det helt slutt på spillet vårt i 1.omg. Skjønner ikke hva som skjer med oss om dagen. At Storflor og Olsenble byttet ut etter den omgangen hevet spillet vårt. Skjeggen var faktisk god den halvdelen han spilte venstre ving. Nana prøvde seg på samme dritten som Covacs, har vi et seriøst holdningsproblem når to av våre spillere forsøker å slå ballen i mål med hånda? Jeg mener ja.

Heldig at vi får med oss uavgjort, jeg har tro på at vi slår ut dette laget i bortemøtet.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 21:26 
Avlogget

eple skrev:

Heldig at vi får med oss uavgjort, jeg har tro på at vi slår ut dette laget i bortemøtet.

Det tror jeg også, etter en 2.omg som var ørtenhundre ganger bedre i form av tempo, presisjon, bevegelse og innsats enn de første 45min.

Sprekt innhopp av Martin.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 21:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Fikk i det minste valuta for penga i 2. omgang, jeg mener Razak inn (og ut med en totalt tafatt Storflor) utgjør den store forskjellen for oss i dag. Vi var gjenkjennelige i andre omgang.

Allikevel tror jeg 2 bortemål var 2 for mye.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 21:34 
Avlogget

Razak er god offensivt, ja. Men, så lenge han i snitt er direkte involvert i et baklengsmål "hvert 30min" han spiller, så er det vanskelig å forsvare plassen i forsvarsrekka.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 21:43 
Avlogget
Brukerens avatar

Men hva er greia med at tv2 bare viste det ene målet til Ungarerne fra vår kamp? De hadde jo forholdsvis grei dekning fra de tre andre kampene, følte meg rett og slett snytt.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 21:52 
Avlogget

Vi fikk ikke opp noe tempo på ballen, gikk alt for sakte, hadde mye ball, men kom ikke igjennom Debrecen en eneste gang i løpet av 1. omgang. Veldig svake, faktisk trist å se på.

Hvis Lunov faktisk gjør noen analyser av kampene så fatter jeg ikke hvorfor Storbæk spiller back! Se de første 15 minuttene, han har 10-15 feilavleveringer. Ikke noe vondt om Storbæk, men han har rett og slett ikke ferdigheter til å spille back. Absolutt ingen vingback. Derimot en typisk forsvarsspiller fra 90-åra uten ballferdigheter, men med kraft og kløkt. Nuhu er et mye bedre alternativ med vår spillestil.

Venstresiden ble selvfølgelig ikke noe bedre av at Lehne Olsen langt fra holder vårt nivå per i dag. Ikke god nok.

Storflor og Hamoud er heller ingen god match. Storflor trenger Vilsvik, da er han best.

Syns begge indreløperne våre er gode, problemet er kanskje at de er litt for mye indreløpere. Særlig Abdi. Konradsen og Sankoh var mer ballspillende.

Kovacs kan kun være god når Godset er bra. Hvorfor? Han har for lite ferdigheter og x-faktor til å løfte laget i motgang. Da blir han bare dårlig. Kan ikke gjøre noe selv. Syns Dio som både har ferdigheter og x-faktor bør spille på topp fremover.

Stefan var omgangens ubestridte beste spiller. Så det er ikke han som er problemet om dagen.

2. omgang var bra. Vi la om formasjonen. To bytter i pausen. Syns Deila nok en gang fortjener skryt for å bytte tidlig. Det var på sin plass. Hamoud spilte bra på ving. Det mest positive sett med mine øyne var at Ovenstad leverte en god kamp. Endelig har vi en midtbanespiller til, og det trenger vi med Nanas suspensjon mot Hønefoss. Målet til Kovacs var ferdigscoret, selv om jeg fryktet at han skulle brenne den. Klasse av Stefan.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 21:57 
Avlogget

Dimmi skrev:
Razak er god offensivt, ja. Men, så lenge han i snitt er direkte involvert i et baklengsmål "hvert 30min" han spiller, så er det vanskelig å forsvare plassen i forsvarsrekka.
Godt poeng. Men syns han var god i fjor. Skjønte aldri hvorfor han spilte seg ut av laget. Innbilt meg at det må være noe mer. Han velges jo alltid sist.

Dessverre syns jeg trenerteamet er alt for glad i de med alder. Tendensen er at de ikke tør å sette de eldste på benk. Lettere å håndtere med en unggutt. Hva nå med f.eks. Kovacs? Gleder meg til den fortsettelsen.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 22:07 
Avlogget

Ræv ræv ræv første 45. Bra/bedre andre omgang.
Har ikke ovenstad spillt seg inn skjønner jeg nada niks

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 22:59 
Avlogget

En første omgang preget vel av senere tids problemer, slik jeg har lest om dem. Mulig stikkord: Knirkende relasjoner.

En andre omgang, der vårt lag begynner å overvinne slike problemer, og der trenerteamet med Ronny Deila i spissen gjør i grunnen spennende bytter og må ha sagt forløsende ord i pausen.

[Den siste utligningen vil gjøre det desto mer givende å være med på tribunen i returkampen! (om enn på bekostning av en seriekamp hjemme).]

Kanskje kan vårt lag overraske dem da, nemlig ved å ligne mer på seg selv!

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jul 2013, 23:24 
Avlogget

Dårlig utgangspunkt, men 2-2 scoringen på overtid gjør det litt bedre. Forbanna irriterende skadene har hopet seg opp foran disse to kampene, som er av sesongens viktigste. Vanskelig å se for meg vi greier å vinne der nede med alle skadene og et Debrecen-lag med masser av EL-erfaring som er flinke til å spille på resultat.

Stefan BB. Glimrende innhopp av Ovenstad.

Topp

InnleggSkrevet: 19 Jul 2013, 00:09 
Avlogget
Brukerens avatar

Har vi noe håp om å få tilbake noen av nøkkelspillerene våre før returoppgjøret?

Topp

InnleggSkrevet: 19 Jul 2013, 01:58 
Avlogget

Det forventes at brenne,keita,wikheim og dio blir klare til returmatchen. dt.no
og ryggen til adam tipper jeg erbra til da også

Topp

InnleggSkrevet: 19 Jul 2013, 22:30 
Avlogget

Er vel strengt tatt bare Keita og delvis Dio som vil være aktuelle for en startellever tror jeg. Håper Keita finner formen kjapt, vi trenger virkelig det for å ha noe sjans resten av sesongen!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 46 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen