Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 23:09

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 29 Jul 2013, 02:33 
Avlogget

Fun fact : Når Sveen kom inn for Horn spilte vi med nr.26, 27, 28, og 29 i backrekka.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jul 2013, 09:39 
Avlogget
Brukerens avatar

Hvilken kamp! Hvilket lag!! Hvilket comeback av OlaK!!! Stefan Johansen - tippeligaens ubestrid beste spiller!!!! Er glad for hver kamp vi får beholde ham.

SJ var gullet på et glitrende lag. Ola gir angrepet litt ekstra siden han er måfarlig enn Keita. Storflor viser storform, Vilsvik er også på oppadgående, Ovenstad utfordrer gutta på midtbanen, midtforsvaret er dritstødig. Litt minus er at Dio ikke tar utfordringene som Ola gir ham og at vi mangler litt tempo bakover når Madsen mangler.

Men vi leker med TL-lag som hadde sluppet inn 1,5 mål pr.kamp. Og hvilke kombinasjoner og lekent fotball det til tider var. Den firkanten på høyresida rett før pause!! Nei, dette var stort.

Oj, glemte kampens to store katastrofer: Per Ivar Staberg som gir Godset 2 meget strenge gule kort, ogh samtidig klarer å unngå å gi minst 1 til Sigurdsson. Og Nils Mangelrød, VGs utsendte, som gir SJ 6p - det samme som Staberg. Den prestasjonen av VG gir 0p, da han ikke engang kan ha møtt opp.

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jul 2013, 10:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Dimmi skrev:
Fun fact : Når Sveen kom inn for Horn spilte vi med nr.26, 27, 28, og 29 i backrekka.

*skriver opp til neste quizanledning*

Topp

InnleggSkrevet: 29 Jul 2013, 12:11 
Avlogget

Tror jeg aldri har sett SIF så overlegne som vi var i går - og aldri et så tafatt lag som Hønefoss. Prestasjonen i Ungarn var stor, så det er vel en kombinasjon av at vi er svært gode, og de svært dårlige. Tror vi kunne vunnet med mye mer i går, om det hadde vært nødvendig.

Skal faktisk skryte litt av Adam i år. Blitt helt rå med ballen i beina, og fått en stabilitet som han ikke hadde før. Mye bedre i feltarbeidet også. Feilen i går gjorde ingen verdens ting, følte aldri at det kom til å bli utslagsgivende. At vi tør å spille ball med små marginer bak er en del av det som gjør oss til Norges beste lag. Endelig en ubestridt nummer 1.

Som jeg sa forrige uke, Vilsvik er på et annet nivå enn våre andre backer. Og det er Storflor også når han får Vilsvik på sin side. Øyvind har vært av våre bedre de to siste kampene.

Bra for bredden på midten at Ovenstad har tatt steget. Spiller ikke ut de tre faste, men stiller foran Brenne i mine øyne.

Stefan er stor, dessverre for stor. For god for Strømsgodset. Gullet glipper uten den mannen, syns han rett og slett spiller for bra før overgangsvinduet stenger. Eneste jeg kan bruke mot han er at han ikke er av de raskeste, det blir mer tydelig internasjonalt, men det finnes en håndfull spillere som er så gode at de uansett lykkes. Luka Modric slår meg som et godt eksempel.

Så lenge Ola scorer 3 mål fremover så skal jeg holde kjeft. Frykten min er at han har spilt seg inn på laget - for det har han, for så å falle igjennom som tidligere. Dette var min største frykt med overgangen, vi har ikke råd til å prøve og feile denne høsten.
Tidligere syns jeg Ola har hatt mye dårlige løp, skal ha kred for at det var bra i går den omgangen han spilte spiss. Vanskelig å bedømme når vi er så sinnsykt gode, men bedre enn hva Dio og Kovacs fikk til. Kommer til uhørt mange sjanser, brenner fortsatt mange, men who cares så lenge han setter tre. Tipper Kovacs starter i Tsjekkia, men håper Ola kan følge opp spillet og ikke minst målsnittet neste helg mot Sarpsborg 08.

Tilfeldig at Kovacs er tilbake i scoringsform etter en helt elendig måned akkurat i det Dio kommer tilbake fra skade og Ola signerer...?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen