Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 23:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 58 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 01 Aug 2013, 20:32 
Avlogget

Klassisk Godset å la hjemmelaget "kontre" inn seiersmålet på overtid med stillingen 1-1... Utrolig irriterende. Likevel merker jeg at det er vanskelig å være veldig skuffet, ingen tvil om hvilket lag som var best i dag. Jeg tror det kan bli tøffere i returmatchen enn vi liker, men Jablonec er vel også et utpreget hjemmelag, så vi får krysse fingra!

Topp

InnleggSkrevet: 01 Aug 2013, 20:55 
Avlogget

begbie skrev:
Klassisk Godset å la hjemmelaget "kontre" inn seiersmålet på overtid med stillingen 1-1... Utrolig irriterende. Likevel merker jeg at det er vanskelig å være veldig skuffet, ingen tvil om hvilket lag som var best i dag. Jeg tror det kan bli tøffere i returmatchen enn vi liker, men Jablonec er vel også et utpreget hjemmelag, så vi får krysse fingra!

Jeg legger siste baklengsmålet fullt og helt på Mounir. Skal faenmeg ikke være lov å selge seg sånn på overtid.
Ellers synes jeg vi har griseflaks som slipper unna med bare to baklengsmål, og fantastisk flaks at vi "får" et bortemål på den måten.

Få lyspunkter, men Ola fortsetter å overraske positivt og Adam er stort sett sikker i vurderingene bak der.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Aug 2013, 21:02 
Avlogget

Dimmi skrev:
Få lyspunkter, men Ola fortsetter å overraske positivt og Adam er stort sett sikker i vurderingene bak der.

Ola og Adam var blant de bedre.
Syns at Abdi leverte en bra kamp av det jeg så.
Bak disse tre ingen som utmerket seg særlig positivt

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 00:37 
Avlogget

Forøvrig :

(Not so) Fun fact.

Etter 25 min kom det opp ballbesittelse på skjermen.
82% til Jablonec....

Jevnet seg jo litt mer ut etter det, men vi må mange år tilbake i tid før vi gikk så lenge uten å ha ballen i laget i mer enn 2 sekunder av gangen som i første halvdel av 1.omg.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 01:01 
Avlogget

Dimmi skrev:
begbie skrev:

Jeg legger siste baklengsmålet fullt og helt på Mounir. Skal faenmeg ikke være lov å selge seg sånn på overtid.

Hamoud gjør en elendig jobb på det baklengsmålet, men det er helt og holdent Ola sin feil. Du prøver ikke å dra av 2-3 mann i stedet for å sentre til en ledig lagkamerat på overtid. Helt idiotisk av Ola, så følger feilen til Hamoud og markeingsvikten til Vilsvik. Utrolig surt å få den i trynet, vi hadde et fantastisk resultat og roter det bort, det kan stå om millioner da går det ikke med slike barnefeil.

Edit: faktafeil, Ola og ikke Abdi som dreit seg ut.

Sist endret av ArneSvingen den 02 Aug 2013, 20:32, endret 2 ganger.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 08:14 
Avlogget
Brukerens avatar

ArneSvingen skrev:
Dimmi skrev:
begbie skrev:

Hamoud gjør en elendig jobb på det baklengsmålet, men det er helt og holdent Abdi sin feil. Du prøver ikke å dra av 2-3 mann i stedet for å sentre til en ledig lagkamerat på overtid. Helt idiotisk av Abdi, så følger feilen til Hamoud og markeingsvikten til Vilsvik. Utrolig surt å få den i trynet, vi hadde et fantastisk resultat og roter det bort, det kan stå om millioner da går det ikke med slike barnefeil.

Det er riktig. Abdi roter ikke sjeldent bort ballen på denne måten heller.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 08:53 
Avlogget

Daniel skrev:
ArneSvingen skrev:
Hamoud gjør en elendig jobb på det baklengsmålet, men det er helt og holdent Abdi sin feil. Du prøver ikke å dra av 2-3 mann i stedet for å sentre til en ledig lagkamerat på overtid. Helt idiotisk av Abdi, så følger feilen til Hamoud og markeingsvikten til Vilsvik. Utrolig surt å få den i trynet, vi hadde et fantastisk resultat og roter det bort, det kan stå om millioner da går det ikke med slike barnefeil.

Ikke lett å se på dårlig stream, men det var nå Ola da.
http://m.youtube.com/watch?v=AIkSdBFPBU ... IkSdBFPBUM

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 09:00 
Avlogget

Det var nok Ola ja. Han sa vel dette i intervjuet med dt etter kampen også.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 09:40 
Avlogget
Brukerens avatar

Å fan, my bad. Var overbevist om at det var Abdi på den lett pikslete streamen :? Sorry Abdi (men du mister ballen litt du også).

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 09:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Greit at min stream fallt ut til tider, og bilde var dårlig. Men i mine øyne var Mounir meget god, fram til han solgte seg forut for 1-2 målet. Men det målet må jaggu hele laget ta på sin kappe. Når Mounir var overspillt, var det bare LCV og Adam igjen bak. Ikke lett når LCV ble pakka inn av to, og dermed får bakerste mann gå uforstyrret opp og heade enkelt motsatt.

Jada, vil ble rævkjørt første 20, og til tider siste 10. Men en tømmer ikke forsvaret på bortebane i Ecup når tida er i ferd med å gå ut :roll:

Synes laget kom bra inn i det etter 20min, og vi var bedre derfra og til det var 15min igjen. Og sjansene som ble sløst var jo gedigne! Først kommer Mounir og Ola?? alene etter et strålende angrep, også blir de enige om hvem som skal score. Så klarer ikke Nana og finne ut hvilket bein han skal skyte med, før det ender med at Ola header uttafor fra 6m fullstendig alene.

Det var store muligheter imot også, men sjansene Godset hadde var mye større. På en normalt god dag bør dette laget slås på GG, men jeg er langt fra trygg. Ikke glem at det lurer en toppkamp 3 dager senere.

Abdi var god, LCV viser fortsatt stigende form, midtforsvaret brukbart, Kovacs er jo helt på jordet og SJ fant seg ikke til rette. Mulig SJ ble markert ut, men er ikke sikker. Så vel bare en god pasning fra han. Ola er bra, og Storflor gjorde en kjempejobb. Adam stødig.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 10:44 
Avlogget
Brukerens avatar

rastafari skrev:
Greit at min stream fallt ut til tider, og bilde var dårlig. Men i mine øyne var Mounir meget god, fram til han solgte seg forut for 1-2 målet.

Javel? jeg hadde også en dårlig stream å se på, men her så jeg da tydelig at han solgte seg ved flere anledninger en den som gav mål, hadde forferdelige passniger, og tre ganger feilkast.

Jeg har sett Skjeggen vesentlig bedre i år, og jeg er overbevist om at det er mangel på regelmessig føde og drikke som gjør at han virker totalt ute av det i gårsdagens kamp.

Mounir kommer tilbake når kroppen kommer tilbake i balanse, det er jeg helt trygg på, men i går står jeg for at han hadde et forferdelig innhopp, dårligste opptreden jeg kan huske å ha sett av han i godset.

NB! Jeg klager ikke på innsatsen hans, den var upåklagelig, det var bare det at ingen ting annet en innsatsen stemte i går.

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 12:04 
Avlogget
Brukerens avatar

eple skrev:
....og tre ganger feilkast...

og der var han på Jablonec like god :lol: For det skal dommeren ha igår, god på å dømme feilinnkast

Topp

InnleggSkrevet: 02 Aug 2013, 20:33 
Avlogget

blåmandag skrev:
Daniel skrev:
ArneSvingen skrev:

Ikke lett å se på dårlig stream, men det var nå Ola da.
http://m.youtube.com/watch?v=AIkSdBFPBU ... IkSdBFPBUM

Oops, same same, but diff.. :wink:

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 58 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen