Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 11:47

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 95 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 09 Aug 2013, 08:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Blir ikke seier og avansement i europa når vi ikke omsetter åpenbare sjangser til mål.

Om Deila hadde kjørt like offensivt fra start av 2. omg som han gjorde i går mot RBK, hadde jeg revet av meg alt håret, men i går var det vinn eller forsvinn, så jeg har forståelse for satsingen fremover. Selvfølgelig er det da en stor sjangse for at det da må komme kontringsjanser for motstanderlaget, som det kom i går. Og de benyttet sjangsene sine godt, i motsettning til oss.

Skal ikke kappe hodet av Skjeggen eller andre, det var laget som ikke klarte å gå videre, og jeg er nå veldig usikker på vår inngang til RBK kampen.

Vi brukte mange krefter i går, og forsøkte virkelig. Enden på dette ble vel at spillerne sitter igjen med negative følelser i hodet. Om vi hadde vunnet hadde vi hatt positiv go i hodet. Da hadde det ikke vært tungt å møte RBK på søndag.

Nøkkelen på søndag må bli at vi får en tidlig ledelse, og får tilbake tryggheten. Da kan den vinnes, tidlig mål i mot, og jeg tror vi får det tøft.

Kred til den tsjekkiske treneren, han hadde gjort hjemmeleksen sin, at vi måtte spille mot elva i 1 kan ha avgjort kampbildet, da vi vet at gutta ofte får en ekstra boost når de virkelig må ha mål. og vi løfter dem frem med høyt trøkk like forran dem. Johansen ble et mål for dem å ta ut, de lå lavt og sattset på kontringer, alt i alt en taktisk bra gjenomført kamp av Jablonec.

Topp

InnleggSkrevet: 09 Aug 2013, 09:55 
Avlogget
Brukerens avatar

Esperado skrev:
rastafari skrev:

Ekstra surr.

Kommentere samme problemstilling i tre forskjellige tråder? Trippel surr.

Foreslår at du benytter tiden idag til noe vettugt, akkurat slik jeg skal gjøre.

Når du gjør det er det greit men når andre gjør det Er det surrete og uvettugt?.. Yessir...

Btw synes jegkritikken din går over alle grenser. Han har hatt et par uheldige kamper. Men tidligere i år har han spilt veldig godt og fått skryt på forumet flere ganger. Nå er fasten over også, så da blir det forhåpentligvis mer stabilt gode prestasjoner fra ham framover. Håper vi forsterker backplass pga Vilsvik drar, men at vi plutselig skal måtte hente inn to backer kort tidfør oovergangsvinduet stenger blir bare surrete.. Vil minne om at vi fram til hele laget var skada samtidig var det mest solide laget i TL defensivt.. Og det var MED Hamoud på backplass ;)

Topp

InnleggSkrevet: 09 Aug 2013, 14:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Esperado skrev:
Vi har mye ball og kommer til mye sjanser. Effektivitet ut av ville helvete sammen med en Mounir Hamoud som burde løslates fra kontrakta umiddelbart sørger for at vi ryker.

Dummeste jeg har lest på lenge! Greit at han ikke leverer, men løses fra kontrakten.. :shock: Forbanna surr! :roll:

Topp

InnleggSkrevet: 09 Aug 2013, 16:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Esperado skrev:

Berettiget frustrasjon.

Selv etter et surt hjemmetap er det lov å bruke huet og spare seg for den slags uttalelser. Det er lov å kritisere spillere, men så lenge det er Godsetspellere det er snakk om bør et minstekrav være at det gjøres på en saklig måte. Ta'ræ sammen!

Topp

InnleggSkrevet: 09 Aug 2013, 17:31 
Avlogget

SIF_til_jeg_dør skrev:
Btw synes jegkritikken din går over alle grenser. Han har hatt et par uheldige kamper. Men tidligere i år har han spilt veldig godt og fått skryt på forumet flere ganger. Nå er fasten over også, så da blir det forhåpentligvis mer stabilt gode prestasjoner fra ham framover.

Det er jo nettopp her problemet ligger. Han har hatt en del sure kamper den siste tiden, da er det ikke unaturlig å trekke en slutning om at det kan ha noe med kostholdet den siste mnd å gjøre. Jeg har ingenting imot at han faster, det jeg har noe imot er at spillere som ikke er 100% (som han jo ikke er nettopp pga kostholdet) blir foretrukket framfor andre som faktisk er skjerpa.

Jeg har skrytt av Hamoud tidligere i sesongen jeg også, men i det siste har det vært så mye rør, og når han topper det hele igår med å kjøre reprise av overtidsshowet fra forrige uke, da innrømmer jeg glatt at det rant litt over for meg.

SIF_til_jeg_dør skrev:
Vil minne om at vi fram til hele laget var skada samtidig var det mest solide laget i TL defensivt.. Og det var MED Hamoud på backplass ;)

Storbæk og Hamoud spilte vel omtrent 50/50 i den perioden. Og jeg repeterer min kommentar over, når Hamoud er 100% er han en back litt over helt på det jevne.

Når han ikke spiser riktig, burde han ikke spille.

Og til resten i tråden; jepp, det rant litt over igår. Jeg beklager at jeg ordla meg på en sterk måte, det var lite gjennomtenkt. Men jeg står for poenget, at når man først av en eller annen grunn har valgt å starte med Hamoud, burde man sett etter de første 45 minuttene igår at han rett og slett spilte på 85% og dermed burde bli tatt av.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 95 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen