Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 26 Okt 2020, 05:17

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 19:00 
Avlogget

Svak kamp, men glimtvis strålende angrepsfotball. Hadde vi møtt et bedre lag i dag tror jeg vi kunne blitt straffet knallhardt, vi rota og stuka fælt til tider.

Men vi scorer 3 mål og vinner, det er det viktigste. Men det her holder ikke i Bergen, Ålesund og Tromsø.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 19:53 
Avlogget

Bra med tre poeng og flott at RBK ligger under til pause. Men som andre nevner her: Dette holder neppe i Bergen, Aalesund eller Tromsø.

Abdi BB. Kwarasey, Nana, Storflor og Vilsvik med god kamp. Nydelig serve av Storflor til 2-1 målet.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 20:41 
Avlogget

Men trengr man å levere 100% i hver match? Neppe. Og om det hadde holdt i Bergen er vel totalt likegyldig sålenge man ikke er der? Det viktige idag er at man tar 3p uten å ha verdens beste dag. Synes det er noe å ta meg seg videre jeg

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 20:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Tusen takk til TIL for å skape forsterket liv i gulldrømmen!

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 21:05 
Avlogget
Brukerens avatar

Slitekamp hvor vi fortjent tar alle 3 poengene. Synes vi jobber godt, men faller litt av når Odd virkelig trykker til. Visste at Odd var i god form, og det viste de også. Syntes dio hadde et dårlig innhopp frem til han scoret, men da fikk han selvtillit, og viste etter dette igjen hva som bor i han. Vilsvik gjorde endelig en kjempekamp igjen, det er viktig for oss at han kommer tilbake på toppnivå igjen.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 21:26 
Avlogget

Godt og se Horn tilbake til en del av det vi så i vår.
Madsen gjorde også en bra kamp men en helhetsinntrykket blir dårlig pga han misser i duellen på 1-1.

Litt synd for han gjør en god kamp ellers i mine øyne i likhet med resten av laget.
Keita lever farlig med tanke på innhoppene til Flamur.

Vilsvik/Storflor var tilbake til godt gammalt slag. Det blir ekstremt viktig utover sesongen!

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 21:36 
Avlogget

Flamur må kvitte seg med fallesyken, han faller veldig enkelt i flere dueller.

Men han er jævlig spennende, gjør ikke meg noe om han starter på bekostning av Keita.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 22:19 
Avlogget
Brukerens avatar

Flamur må bare jobbe litt med avleveringer. Der har han vært svak de sjansene han har fått syns jeg

Topp

InnleggSkrevet: 16 Sep 2013, 08:19 
Avlogget
Brukerens avatar

Fortjent seier. Odd var bedre enn jeg trodde, spesielt midtbanen. Fra 15 til 60 minutt bestemt de helt tempo i kampen. Jeg synes det røde kortet er helt fortjent. Kommer bakfra og tar med seg spilleren, og fratar Flamur muligheten til å fortsette. Uansett scorer vi frisparket, og den hadde også kommet 11mot11.

Forsvaret er veldig bra, unnatt Storbæk som trøbla fælt med ballen i beina. Ovenstad var god, Abdi grei og Nana sugde i 1.omg. Foran er Ola er uromoment, men må begynne å sette pasningene. Altfor løse og marginale. Keita var overalt, og forstyrra i mine øyne rytmen foran. STORflor!!!

Men min MoM: Vilsvik - stødig bakover, alltid spillbar framover og 2 målgivende.

Evt dommerdebatt tar vi egen tråd

Topp

InnleggSkrevet: 16 Sep 2013, 08:50 
Avlogget

rastafari skrev:
Forsvaret er veldig bra, unnatt Storbæk som trøbla fælt med ballen i beina. Ovenstad var god, Abdi grei og Nana sugde i 1.omg. Foran er Ola er uromoment, men må begynne å sette pasningene. Altfor løse og marginale. Keita var overalt, og forstyrra i mine øyne rytmen foran. STORflor!!!

Men min MoM: Vilsvik - stødig bakover, alltid spillbar framover og 2 målgivende.

Evt dommerdebatt tar vi egen tråd

Synes Storbæk var god, jeg. Ingen tekniker nei, men du verden så klok han er både defensivt og offensivt.
Synes også Abdi var veldig god, og så var det godt å se en hardtarbeidende Keita igjen!
Ola var under pari i mine øyne, men så har vi kanskje blitt bortskjemte med noen veldig gode kamper fra ham i det siste også.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: