Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 23 Okt 2020, 23:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 22 Sep 2013, 02:08 
Avlogget

Egentlig viser denne kampen Deila's virkelige natur: er feig og han tør ikke bruke de som er i form av de beste han har til disp. Innbyttet med Kastrerte var latterlig, i hvertfall for de som gadd å se siste Team SIF-kamp, hvor han var fullstendig i skyggen av Wikheim (med 4 mål). Kovacs var i likhet med Dio, en evindelig lidelse. Selvfølgelig burde han satt Kastratet som spiss og bytte Ola med W., og seieren kunne hadde vært mye nærmere. Men, alt i alt, en grei kamp av gutta,hvor Nana var klart best av våre. Johansen har til gode å forsvare sin landslagsplass.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2013, 11:00 
Avlogget

Neander skrev:
Men, alt i alt, en grei kamp av gutta,hvor Nana var klart best av våre. Johansen har til gode å forsvare sin landslagsplass.

Nana med 4 på VG-børsen
Stefan 6 på VG-Børsen

Må være at VG sin utsendte vil se Stefan som årets spiller med den karakteren.
BTW det gule kortet til Nana var greit det, men det må Adam ta på sin kappe. Ræva igangsetting vertfall 2 ganger som Brann plukket opp. Hadde også ekstremt mange rare/dårlige utspill.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2013, 12:23 
Avlogget

Helthetsinntrykket blir "skuffa", og det er på grunn av det vi gjør (eller rettere sagt ikke gjør) etter at vi fortjent får 1-1. Lar Brann ta over banespillet igjen, og kontringene våre (som vi får 2-3 av) renner ut i ingenting på grunn av dårlig presisjon. Nå, som Ola har vært glimrende som spiss i mange kamper, hvorfor ikke skyve han inn for Dio? Peter hadde ingenting å bidra med i går, og det var forutsigbart.

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2013, 14:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Synd vi brenner så sykt store sjanser. Vi bommet på noen enorme sjanser, og derfor er jeg egentlig skuffa over U. Vi ble også etter min mening snytt for en soleklar straffe.
Alle mann til Saftbygda

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 22 Sep 2013, 14:53 
Avlogget

Stefan fortjente 5-6. Nana fortjente det samme, så jeg syntes det var en latterlig avgjørelse å gi han 4. ang Stefan virker det som folk ikke har peiling på hva de snakker om. Greit at han har fått litt for gode karakterer av og til, men man skal ikke bare se på hva han gjør med ball. Legg merke til alle rommene han dekker, alle løpene han tar, alle avskjæringene osv. Dette er busquets i barcelona kanskje verdens beste på, og hvor mye credit for han for jobben sin, i forhold til de som bidrar offensivt. Sammenligner ikke disse to spillerne, men et eksempel.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Sep 2013, 19:24 
Avlogget

Litt for knapp tid i går hjemkommet fra kamp eller i dag på jobb, men istedet etterpå i all hast på samme sted, hvorfra jeg nå skal dra:

Jeg vil motsatt andre uttrykke min tilfredshet med vårt lags kamp!

Jeg har som regel utttalt meg mot den store kynisme. Derimot ikke nødvendigvis mot visse tilpasninger i blant. Nå fikk vi attpåtil tap av to spillere i forsvarsleddet opp mot kamp.

Kamper blir dessuten til underveis. Når vårt lag etter pause - som et uttrykk for angrepsinnstilling - får et kontringsmål mot seg, så satser enda mer offensivt og makter å oppnå et utligningsmål, er jeg ikke mot at man innenfor et slikt forløp ønsker å unngå flere baklengs. For både mentalt og i tilvekst av poeng var det viktig ikke å risikere å komme svakere ut enn RBK når vårt kamp hadde startet slik. Her er jo ikke snakk om noen såkalt parkering av buss i egen sone, men mer å ha en viss kontroll. Jeg er slett ikke sikker på om de skuffede hadde hatt samme forhold til satsing på seier, dersom en slik satsing istedet hadde ledet til et nederlag. Vi trengte et resultat mot et sterkt hjemmelag etter bortetapet mot Viking, vi skal møte flere slike, og etter litt avmålt med færre spillerbevegelser enn hjemme å ha prøvd å ta ledelsen istedet bli tvunget til å måtte jage utligning og maktet dette, så ble en viss sikkerhet mer enn i flere andre bortekamper et hensyn.

For øvrig: Dersom vår trener ikke benytter de formmessig sterkeste spillerne, men satser på å benytte andre, kan jo det gå på typeorientering i forhold til hva man søkte å oppnå. På tribunen tenkte jeg i all ydmykhet selv på om Peter Kovacs kunne fungere gunstig og gi Brann litt å tenke på. Det krever vel faktisk mot å prøve formmessig å få i gang spillere som man sterkt kan trenge i en serieavslutning, når det i tillegg kan bidra til å spre belastninger fra alt mulig slags totalt kamprogram på flere spillere.

Dersom DT har rett i at Ola Kamara på kant var for å understøtte Razak Nuhu defensivt som ikke har spilt så mye på A-laget denne sesongen, synes jeg det var helt OK. Et eksempel på en tilpasning som ikke dermed er kynisme som sådan.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Sep 2013, 03:11 
Avlogget

Independiente skrev:
........................................................................................................................

Med henvisning f.eks til mitt forrige innlegg, ettersom jeg kommer over
http://dt.no/godset/deila-far-kritikk-e ... -1.8080219

Jeg for min del foretrekker å la Ronny Deila selv definere hva som er Godset-fotball.
Dersom Strømsgodset hadde spilt uten noen tilpasninger i den oppståtte sammenheng, og dersom de da hadde tapt, så hadde det i stedet kommet andre friskfyrsaktige kommentarer fra kritikere som denne. Nevnte kritiker får vende tilbake til trenervirksomheten og vise hvor meget han klarer å stå for av samme innretning, dersom han vil gjøre krav på definisjonsmakt i denne forbindelse.

Aka Indie – med varig tapt supporterverdighet for all nåtid og fortid ved som ”Nobody” å ha unnsagt klubbens handlingsvalg som nøytral tilskuer ett år, men, privilegert, nyfødt som partisk tilskuer. Ansiennitet fra 11.11.05.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: