Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 23:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 05 Okt 2013, 23:57 
Avlogget

jgs skrev:
Deila: Heller rykke ned enn å spella rævafotball.
Reka: Heller spella rævafotball og rykke ned.

http://www.youtube.com/watch?v=QqK0zdXTAK8

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 00:11 
Avlogget
Brukerens avatar

Artig å lese Rekdal sine kommentarer før kampen, en gang til etter kampen: http://dt.no/sport/rekdal-vil-spille-som-sif-1.8099084

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 02:48 
Avlogget

Haha, mest surrealistiske kampen jeg noen sinne har sett.

Men når sant skal være sagt så har Reka et mål pdd og det er å holde seg i Tippeligaen, og da er hvert eneste poeng livsviktig. Kan gjerne si at vi burde ha scort mer blabla, men faktum er at de var vanvittig nære å få med seg poeng.

Har mang en gang irritert meg over at vi aldri har marginene og flaksa på vår side, for en gangs skyld flakser vi litt også(om det kan sies å være flaks å vinne når man har 80% possession).

Kastrati skuffa litt i dag. Men det var første kamp fra start, og mot et meget kompakt lag. Både Wikheim og Kastrati er unge, og da er vel ustablilitet noe som følger med. Håper og tror vi får glede av begge i fremtiden.

Nå sender vi et par varme tanker til Hønefoss og håper de tar poeng mot RBK, og om det skulle være med ti mann i forsvar gjør det meg ingen ting :D

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 03:26 
Avlogget
Brukerens avatar

Lurer litt på hvilken verden Kongshavn lever i og:
Sitat:
Det er ikke noe gøy. Men det er også noe jeg er nødt til å takle. Vi ligger lavt og lar Strømsgodset ha ballen mest, men de kommer ikke til så mange store sjanser. Hvis jeg hadde gjort jobben min, ville vi vunnet denne kampen 1-0.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 09:59 
Avlogget
Brukerens avatar

Grindheim er jo ikke bedre:
"– Vi var enige om å gjøre det sånn, og vi slapp ikke Godset til mange sjansene, sier Grindheim."

I følge VG live var sjansestastikken 9-1. Deila mente vi hadde to-sifret antall målasjanser. Da blir det litt rart å si det Grindheim sa. Da må du ha på deg ganske så sterke briller og har stor trang til å forsvare taktikken til reka.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 10:33 
Avlogget

jgs skrev:
Da blir det litt rart å si det Grindheim sa. Da må du ha på deg ganske så sterke briller og har stor trang til å forsvare taktikken til reka.

Man vet det er ille når lagets taktikk slaktes så til de grader på eget forum også.
Artig lesning, selv om jeg også føler litt med de.
Må jo ha vært pinlig å stått sammen med Klanen når man går ut på banen med det utgangspunktet som de gjorde i går.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 10:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Håper ikke reka leser her, så han kan få ideer til en annen gang :lol: , men jeg har faktisk opplevd enda verre destruktiv fotball på GG enn det vif viste igår. Det må ha vært åpningskampen i 1969 mot Fredrikstad. FFK lå med 10 mann i forsvar, men i tillegg til det gjorde de ikke annet enn å spille ballen opp på tribunen eller ut av stadion. Vif skal da ihvertfall ha kred for stort sett å holde ballen på banen. Dessverre lyktes ffk den gang med taktikken sin og kampen endte 0-0.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 12:25 
Avlogget
Brukerens avatar

Vil bare ha det sagt; Noen bør lære Wikheim å slå innlegg/sende en pasning/skyte.

Fy faen så fantastisk gutten er med ballen i beina og i mann-mot-mann-situasjoner, men like enkelt som han passerer motstandere, har han vansker med å få ballen presist videre.

Gang på gang på gang på gang kommer det ett håpløst legg, ett skudd som går fem meter til side for mål, eller en pasning som ender bak mottaker.

Frustrerende.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 12:36 
Avlogget

ang førstemålet sa stefan til cmore at han og horn ropte på kovacs og sa at han ikke trengte å stå i 5 m, og at han måtte skyve ut på den farlige spilleren som kom på løp (bojan). Det gjorde ikke kovacs så da måtte johansen som var 20 m lenger bak løpe og blokke. Noe alle så ikke var gunstig mtp plassering.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2013, 13:21 
Avlogget

jackaass skrev:
.Gang på gang på gang på gang kommer det ett håpløst legg, ett skudd som går fem meter til side for mål, eller en pasning som ender bak mottaker.

Det er vel det som har vært brukt som ankepunkt mot Wikheim hele tiden.
Er ikke framgang å spore enda, men vi har jo Storflor i Godset enda så lærer ikke Wikheim dette kommer han aldri til å lære det :wink:

Jeg har trua enda på Wikheim

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 40 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen