Til toppen av siden

Dato/klokkeslett: 21 Okt 2020, 23:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 70 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 06:58 
Avlogget

og det uten Vilsvik ????????

noen son har hørt hvor ille det var / er med den strekken??????

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 09:25 
Avlogget

Jeg er også som noen andre nevner her inne evig pessimist og hadde ingen tro på seier i denne kampen, håpet på et godt resultat for vår del mot et TIL lag som ville kjempe som løver. Heldigvis så har jeg sagt at dette avgjøres i siste kamp hjemme på Marienlyst. Er det noe jeg har lært gjennom 20 år med Godset i tykt og tynt så er det å være realist uansett hvem og hva vi møter når og hvor....
Det blir en kanon kamp til hælja mot et lag som heldigvis ikke har noe å spille om, håper alle inkludert oss på tribunen slipper ned skuldrene og leverer en kamp verdig Gull. Rævbk kommer ikke til å få det lett de heller selvom Lsk har sentrale spillere ute.
Tvi Tvi....

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 09:57 
Avlogget
Brukerens avatar

Å - jeg var så glad for at jeg hadde liten tro på seier i nord. Godset spilte solid, og Godset spill, uten å glitre. Så det tydelig siste 15 i 1.omg, da hang ikke til med, men klarte allikevel ikke å produsere sjanser. Og det kom utelukkende av 1 ting: ræva pasninger og innlegg.
Så treningene denne uka må ha 2 hovedmål: bygge opp en helv.... vinnervilje og kvalitet i pasningene.

Og til de som vi ha tilbake ren 4-3-3 - Helt enig!! I 4-4-2 blir alt pressa i midten.

Og vi må få tilbake variasjon og timing i løp foran. Ola har mistet formen, eller vil altfor mye. Dio skuffer meg gang på gang, selv om han viste fram en rå vending. Og Storflor må finne tilbake roen og siktet. Var bedre til å holde kanten i går enn han har vært i det siste.
Keita er så nær å bli helt rå, men er altfor unøyaktig og litt useriøs i siste pasningen.

Men til gjorde en kjempejobb defensivt, de var helt ville i den defensive jobbinga si, så vi fikk det ikke lett. Men de var jo helt elendige framover, helt til de måtte slippe opp litt på slutten. Skuddet i tverra hadde Adam løfta over om den var 5 cm lavere. Litt skuffa over at det ikke ble produsert mer når til slapp folk opp i banen siste 5.

Kan bli et helvete neste søndag, om vi stanger og lsk viser seg like råtne som de er.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 10:26 
Avlogget

Makan til svartmaling her inne da. Jeg innkasserte ikke gullet sist søndag og er ikke av den som tror det blir walk over på søndag - det blir en tøff kamp fordi våre gutter har høye skuldre og motstanderen kan slippe seg løs og også er et godt lag. Allikevel - det er ikke tilfeldigheter som har medført at vi står med 1 tap , 3 uavgjort og 9 seire på de siste 13 kampene....slik jeg ser det, vant vi ett poeng, riktignok et ubetydelig ett, på Alfheim, vi tapte ikke to. Hvor ofte er det vi drar til Sameland og forventer å komme hjem med full pott??? Ja, man kan godt si at vi har manglet det siste lille de to siste kampene, og jeg ser jo det alle andre ser, at vi ikke er like flinke til å bruke bredden samt at vi på død og liv må inn på 5-meteren før vi avslutter. Defensivt har vi dog vært bunnsolide i det siste - vi slapp for eksempel Aafk til en fattig sjanse på Color Line.

Med mindre vi putter to kjappe, blir søndagens kamp en opplevelse med hele følelsesregisteret i aksjon - dersom vi skulle snuble snakker vi om en nedtur lik den i 1999, som er mitt verste Godset minne, vinner vi snakker vi om ekstase - ekstase som i 1991 da vi slo RBK i cupfinalen. Minner om at RBK også skal spille fotballkamp på søndag - en del aviser synes å glemme dette. Åråsen er vel ikke akkurat noen favorittarena for RBK heller.....

Nei - opp med hodet, gullkampen lever, ingen av oss hadde trodd det etter 2-2 hjemme mot RBK...Leve Godset

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 10:40 
Avlogget
Brukerens avatar

Litt å tenke på. PÅ VG børsen får TIL 52 poeng og godsel 51 til tross for at det i store deler av kampen var spill mot et mål. TIL's offensive spillere gjorde noe nærmest ikke en dritt.

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 12:55 
Avlogget
Brukerens avatar

Selvfølgelig kjedelig at det ikke ble 3 poeng, men slik ble det nå. Vi klarte uavgjort, på en bane vi stort sett ikke har plukket mange poeng. I utg.pkt ikke så galt, men i den situasjonen vi er i nå, skuffende.

Det er så enkelt og greit, folkens.. Vinne på Gamle Gress på søndag! Da er vi verdige vinnere av Tippeligaen. Klarer vi ikke det og RBK vinner, så er dem som er de verdige vinnerne.

Dette skal vi klare! :-)

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 13:04 
Avlogget

rastafari skrev:
Og til de som vi ha tilbake ren 4-3-3 - Helt enig!! I 4-4-2 blir alt pressa i midten.
Og vi må få tilbake variasjon og timing i løp foran.

Det var vel noe som ble nevnt i studio til cmore
Mye spill sentrert i midten. Og lite hjelp fra de sentrale spillerene Abdi og Stefan som kom på løp inn i boksen. Når Storflor og Keita vandrer såpass mye innover MÅ det komme løp fra midten som strekker i forsvaret skal vi spille 4-4-2
Håper vi går over til 4-3-3- helst med Nana og han er frisk og rask

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 15:44 
Avlogget

Silvan Barco skrev:
slik jeg ser det, vant vi ett poeng, riktignok et ubetydelig ett, på Alfheim, vi tapte ikke to.

Om Godset taper og rbk spiller uavgjort tar jeg gjerne det poenget :D :D

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 16:44 
Avlogget
Brukerens avatar

Guttene må trene på innlegg. Sinnsykt mange ræva innlegg siste kamper. Vi må også opp med effektiviteten. Vi trenger nå i snitt 8! Sjanser for å sette en.
Storflor skuffa meg stort igår.

Leder i Godsetunionen
Formann i Ultras Arnesvingen Felt 3
AS2 aka sofas Ultras har nå gått fra å være medlem i Arnesvingen, til å bli Arnesvingen hangaround. Meget trist

Topp

InnleggSkrevet: 04 Nov 2013, 17:16 
Avlogget

hauk h skrev:
Guttene må trene på innlegg.

enda mer, når Vilsvik mangler på høyrekanyen :?

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 70 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Topp

GodsetUnionen © 2006-20 | Webpublisering og webdesign i Drammen